igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 2 maart 2011 myriam gefeliciteerd met je 3 weken. en blijf wel voor me lopen hé. tenminste als je niet zo'n groot achterste hebt als fleur.
witte Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Geplaatst 2 maart 2011 Wacht maar af jij....Jij komt ooit nog wel een keerReken daar maar op:D
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 2 maart 2011 ik kruip gauw het bed in, vindt het nu wel eng worden hoor.weltrusten allemaal mocht ik me nou morgenvroeg om 4 uur niet melden dan weten jullie bij wie je moet zijn he? bel ze maar gerust wakker hoor, ze doet dan net of ze slaapt.
lief Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Geplaatst 2 maart 2011 truste allemaal....bedankt voor jullie 'welkom' . Ik kom snel weer terug.Fleurtje....Sterkte met Igor....haha.
witte Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Geplaatst 2 maart 2011 Truste IgorDroom maar mooi van ons dat we je plettenNeee droom maar mooiSweet dreams:lips:Jij ook truste lief:lips:
will Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Geplaatst 2 maart 2011 Hoi Witje, igor en wie weet ik wat nog allemaal. Ben alweer op het werk, veel job deze keer.Tandarts was okay, pijn is weg, wat een zucht van verlichting.Alles okay frummers ??
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 2 maart 2011 WILLIEBILLIE HELP HELP HELP witte en fleur willen me pletten
Gaby Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Geplaatst 2 maart 2011 hi die Will, dus de pijn is over? das nog eens goed nieuws
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 2 maart 2011 er zijn er hier twee aan het mopperen, ze willen tandjes poetsen DUSSSS trusten
will Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Geplaatst 2 maart 2011 How how igor, je hebt k&b toch om je te beschermen niet ?? Ja Gaby dat scheelt wel heel veel. De vieze smaak van de verdoving zit er nog steeds in, maar dat verdwijnt wel. Terug op 11/3 voor de afwerking
Soothe Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Geplaatst 2 maart 2011 Hoi,Will Kiespijn is een drama, dus opgelucht nu.
witte Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Geplaatst 2 maart 2011 Will wat heerlijk voor jedat je pijn weg is.Tanden en kiezen zijn geweldig,maar je moet er niks aan mankeren
will Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Geplaatst 2 maart 2011 Hey Soothe, witje, ja dat scheelt een pak hoor. Ik ga met vakantie met een pijnloos gebit Ik zit weer in de haven hé soothe Groot schip nadert, dus ben ik subiet weer ff weg. Heb nog even
witte Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Geplaatst 2 maart 2011 Als ik je niet meer zie Will dan wens ik je bij deze een hele fijne vakantie!!!en ik kruip mn bed inweltrusten allemaalLaterzzzzzzzz
Soothe Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Geplaatst 2 maart 2011 Wat voor schip? Een sloepje.Of een tanker uit Oman.
will Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Geplaatst 2 maart 2011 Hmmmm, er wordt hier niet gelachen hé Deze om precies te zijn. Valt wel mee, want is maar 231m lang
will Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Geplaatst 2 maart 2011 Gaby hartelijk dank, maar dat is pas op 13/3 hoor
Soothe Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Geplaatst 2 maart 2011 Wow, een containerschip.Heb je die super containerschepen uit China gezien?Die trek jij niet naar de wal.
Jaap Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Geplaatst 2 maart 2011 Will, als je hem op zijn kant zet is het toch een aardig hoge flat.
will Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Geplaatst 2 maart 2011 De grootste containers hier zijn zo'n slordige 366m lang van MSC met 17.000 containers aan boord. Als dat lukt, zal de rest ook wel lukken zekers ??Jaja Jaap idd, deze is groter dan de eiffeltoren Moet vertrekken, tot subiet nog misschien ??
lady jane Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Geplaatst 2 maart 2011 puberdochter zegt:jeeej ben ik eerder dan jij naar bedtsja, draaien de rollen eens omnu gauw alsnog goeie voorbeeld gaan gevenze staat nog in de badkamerwelterusten:lips:slaap lekker
Teveel Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Geplaatst 2 maart 2011 Hallo lieve mensen,Wil iedereen nog even een fijne nacht toewensen...En vooral mijn maatje die nu al 3 dagen nuchter is gaan slapen, wist wel dat ze geweldig is.Welterusten, slaap wel,Harry
Gaby Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Geplaatst 2 maart 2011 voor iedereen die dit nog leest, fijne nacht, en morgen helder en gezond weer opGaby:heart:
Otje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Geplaatst 2 maart 2011 Het gaat goed hier. Vrijdag de 2e dateWel opletten, want hij drinkt. Niet veel, 3 biertjes, maar toch. Goed onthouden dat hij stopt na 3 biertjes en dat het dan bij mij pas begint te smaken. Hij respecteert mijn keuze om niet te drinken en vraagt daar verder niet over door. Dat scheelt wel heleboel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden