Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ik ga nu echt even afhaken. Wil Kassa zien want dat gaat weer over woekerpolissen. Ik heb ook zo'n ding. Henk, nog even oefenen jongen.Witte, misschien tot later? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Witte en mupke willen jullie die arme Henk niet zo plagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 plagen?????.....met een pannenkoek in je onderbroek op het balkon....en dan beweren dat je niet meer drinkt...??? ik heb veel mee gemaakt....maar ach....:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ik weet niet of we elkaar nog treffen vanavond MupMaar ik kom zeker ff melden op de carnavalsdraad, dat het me gelukt is vanavond om adb te blijven!!Ik ga dr gewoon vanuit hahahaha.T zal wel laat worden, want ik ben altijd van de veegploeg he....Melden jullie je ook ff, heb ik nog wat te lezen als ik thuis kom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 dank je aichapfff je moet wat over hebben voor zo,n grapben kapot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Heb ook zo mijn twijfels over Henk dat wel. En die pannenpoek in die onderbroek?Tja zet mij wel aan het denken............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Komt er nog een quote Henk? of hoeven we daar niet meer op te wachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 maar je kikkert altijd zo lekker vlot weer opals je niet meer drinkttuurlijk lukt dat witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Witte veel plezier en hou het droog hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 komt er nog een quote...lekker ding ben jij!je bladert maar wat terugals je je zit te vervelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Valt me van je tegen Henk. Dacht dat jij wel een echte doorzetter zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 quote: Originally posted by: henkkomt er nog een quote... lekker ding ben jij! je bladert maar wat terug als je je zit te vervelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Dat quoten van Henk.................je valt er bijna van in slaap Ja toch maar dan gaan carnavallen, misschien morgenochtend erachter Henk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 De nacht is nog lang................................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hoi Shahire, Henk is er vantussen:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ik ga dr van tussen mensenIk hoop jullie pacters te lezen vanavondLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Joehoe ik ben weer thuis. Jemig wat is er veel geschre ven zeg. wel hartstikke goed maar niet voor iemand die de hele middag heeft lopen hossen en die nu vanwege de herrie de hemel voor een komijnenkaas en de grond voor een doedelzak aan ziet. Man man wat een herrie overal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hoi Parel,Ik heb net op je stukje gereageerd, hier moet je dus zijn om mee te praten.Je had je ook kunnen voorstellen bij 'wie is wie', maar ze zullen het wel vinden.Nu stond je onder het kopje ' ? ' weet em ff niet meer haha.Nou ja, er raken hier wel meer mensen soms de weg op het forum kwijt !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hoi Bolletje was het gezellig met je vriendin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Och Aicha, carnaval is leuk en heel fijn voor mensen die het hele jaar, om wat voor 'n rede dan ook, veel stress hebben. Daar is het echt goed voor. Als je ook ziet hoe iedereen naarmate ze meer drinken, uit hun bol gaan denk ik, goed dat carnaval bestaat. Alleen voor mij niet, ik kan nooit meer normaal, een paar glazen drinken. Vond dat best wel effe wat balen vanmiddag, want o wat had ik toch graag mee gedaan.Maar nu ik weer thuis ben denk ik, jippie, morgen geen kater als ik op de ambulace zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Goedenavond allemaalvandaag de hele dag weg geweest, twee markten en den Amstersdamse poort (amsterdam dus) ben kapot, wel goede toko geweest om meteen maareven surinaams eten mee te nemen voorvanavond....heeeeeerlllijkkk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 goeienavond allemaalweer terug van het bowlen....vond het wel even moeilijk toen ik al die lekkere wijntjes zag hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 hi Snoep, maar je hebt het gered!!!Klasse!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 gabyja dat wel maar het doet me wel veel hoor en wordt er ook van humeurig van dat ik niet meer van zo glas rood kan genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 snap ik, toen ik 4 jaar :$ geleden vr het eerst stopte, kwam ik niet eens bij gelegenheden waar gedronken werd, kon ik heel niet tegen, menig verjaardag gemist, tsjee wat voelde ik me eenzaam en rot dat ik niet meer mocht drinken, nooit meer....Gelukkig heb ik dat nu niet meer hoop dat dat vr jou ook minder wordt, maar herken het wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden