Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Laterrrrrrrrrrrrrrrr. en veel plezier Myriam.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Zo..in het weekend tref ik tenminste de ochtendploeg:)Goedesmorregens!Zo naar mijn werk, het wordt een drukke dag vandaag. Maar niet erg hoor, dan schiet de dag tenminste lekker op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 vaste prik he Ekster, werken op zaterdag... Maar daarna heb jij ook lekker weekend... Ook goeiemorgen trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 sporten, carnavallen...jullie zijn me het stelletje wel!en ik ben eens even op mijn balkon gaan staanmaar het is nog hartstikke winter hoor! optimisten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hihi, sporten doe ik in de sportschool Henk... BINNEN dus. En dan krijg je het vanzelf wel warm als het goed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Goedemorgen!het belooft een mooie dag te worden,lekker weer em erop uit te gaan.Een fijne dag en ik neem de 1e niet vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 kom op henk, buig eens even door die vastgeroeste knieetjes. armen breed uit op je balkonnetje. adem die frisse lucht eens in. en Jjjaaaaaaaaa buig-strek-buig-strek ik zie je hoor dus niet smokkelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ja Yvonne, heb ook zin in de zondag. Ik ga lekker winkelen:) ja, vorige week ook al:$ Kwam toevallig zo uit. Omdat ik op zaterdag werk speek ik af en toe met een vriendin af om op zondag te winkelen ergens in Nederland. We kiezen dan steeds een andere stad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Leuuuuk Ekster. Gezellig, en dan lekker bijkletsen en wat lekkers ergens eten? Vind ik ook zo gezellig. Henk staat nu vast krampachtig aan de balkonreling geklemd igor.... is in zijn rug geschoten... zoiets moet je opbouwen hoor, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ook goeiemorgen Tina... Hoop inderdaad dat het een mooie dag gaat worden,. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Yep, kletsen, eten en kopen:P Mijn ideale ontspanningsuitje:)En nu ben ik er vandoor, fijne dag iedereen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Fijne dag Ekster, werk ze... is inderdaad heerlijk allemaal. ik doe het ook eens in de zoveel tijd met een heel goede vriendin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 En nu moet ik opschieten.... anders staat Igor al voor de deur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Laterrrrrrrrrrrrrrrr allemaal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 goedemorgen frummers, lotgenoten....wat een droge carnaval weer he.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 latersssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 goedemorgen allemaaleerst even alles bij gelezen van gisteren...wat een nachtbrakers zegvanmiddag gezellig bowlengaby hoe is je date gegaan?woman waar zit jij..toch wel netjes naar huis gegaan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Goeiemorgen iedereen, gauw heel even binnen en buiten. Heb dagdienst hier en heel veel werk.Zoef zoef, vlug een slok koffie en hup ermee weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 will Je bent vast al weg...wat denk je van nog eens een bezoekje voor je vertrekt naar het zuiden? Kan ik mijn lijstje van cadeautjes meegeven die ik wel zou willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Goedemorgen aan allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Goghu lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 dag snoepje(zoiets zeg ik ook niet elke dag...)jij lijkt me wel van het nieuwsgierige type,daar houd ik wel vanwaar was je gisterenavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Goeie morgen Fleurie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Voel me niet zo super vandaag..Veel te laat gaan slapen Ben uit mijn bedje gewipt omdat ik héél graag vonneke wou bedanken en nu heb ik haar toch wel gemist zekers?? Gaat ze de sportieve toer op Dus laat ik het hier maar achter en hoop dat ze het terugleest...Lieve VonnekeMijn eerste weekend zonder alcohol en zoals voor de meesten is het niet altijd even gemakkelijk. Gisteren kreeg ik op de kop toe een smsje van een vriend van me met de vraag of ie mocht langskomen. Niet zomaar een vriend maar dat is iets te moeilijk om uit te leggen. Totaal paniekmoment. Alhoewel ik redelijk rustig was eerder op de avond gingen nadat ik wist dat ik bezoek kreeg mijn gedachten alle kanten op. Gekke gedachten zoals 'Ik ga oersaai zijn zonder drank', 'wat moet ik vertellen? Met drank op ben ik best een grappige mus', 'wat als ie drank meeneemt?. Laatste direct komaf met gemaakt en gestuurd dat ik gestopt was met drinken. Hij weet dat ik er aardig wat kan achteroverslaan.Kreeg een superfijn antwoord nl ' das fantastisch. Teveel is teveel en cola is superlekker'.Toch nog steeds een akelig gevoel, angst, twijfel...Wou het afblazen en ook weer niet..Besloot wat op te ruimen (was hier weer een stal). Dus ik doe de reclame dat door de brievenbus was gevallen en ik eerder gewoon op een hoopje had geschoven weg en wat zie ik?...Een kaartje..Tjee van wie kan dat zijn?Het was van jou...en kan wel janken nu (beetje emo)..maar ik las je kaartje en dacht..kan niet omschrijven wat ik dacht.Maar één van de vele gedachten waren dat ik me enorm gelukkig mag prijzen met jou. Je bent er altijd geweest voor me. En net gisterenavond, toen ik alle kanten opging, was jij er.En het ging terug ok.Heb het kaartje de ereplaats gegeven naast je eerdere kaartje.Ik zie je graag en nu ga ik stoppen met janken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 henkja je moet ze hier in de gaten houden hoorhet is af en toe net een dating site Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden