henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 smoothzullen wij eens een meeting regelen?het lijkt mij ook doodengop die plaatjes hier zijn jullie vast een stuk knapper
Mupke Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 6 maart 2011 quote: Originally posted by: willBedankt Mup, ik weet dat ik dit moet relativeren, maar het doet me echt goed, voor het eerst voel ik echte beterschap In alles !!! Dat is je zo enorm gegund Will. Heerlijk. Voel je het voorjaar al in de lucht zitten?
will Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 Henkiehenkiehenkie Moet gaan vertrekken om schip te gaan losgooien, straks terug hoor
Soothe Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 Henk, het is wel leuk (achteraf bekeken), om de koppiesachter de icoontjes te zien.Twee keer was ik er.
lady jane Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 Wat heerlijk voor je Wil.En henk even over maatjes, ik heb er eenen wat voor eenzijn er voor elkaaren in de praktijk is dat dus weinig keren echt nodigdat maakt het juist zo bijzonderdag en nacht is de basis afspraak, maar mijn mobielstaat alleen aan als de ander erom vraagt of aankondigtdat het misschien nodig is. juist omdat we weten dat we alleenin nood bellen zijn we zuinig op elkaar en onszelf.het hoeft dus absoluut geen claim te zijn.en ik ben ook erg introvert hoor Soothemaar niet gauw bang, daar heb je gelijk in,voor de 2 meetings die ik bezocht was ik wel een beetje bangspannend was dat ooken natuurlijk viel het erg mee
will Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 Ja Mup, dat zal ook wel meespelen. Vanmorgen fris op, pistoleks gaan halen, fruitsapje geperst, veel pc werk kunnen doen en verkocht, bij moeder een gebakje gaan eten, zonnebankje gedaan en fris op het werk, klaar voor de komende week. Laat de vakantie maar beginnen
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 wilbil, wat voer jij toch allemaal bij die schepen uit?
Mupke Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 6 maart 2011 quote: Originally posted by: willJa Mup, dat zal ook wel meespelen. Vanmorgen fris op, pistoleks gaan halen, fruitsapje geperst, veel pc werk kunnen doen en verkocht, bij moeder een gebakje gaan eten, zonnebankje gedaan en fris op het werk, klaar voor de komende week. Ik mis Bamza in dit verhaal.
lady jane Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 21.40 een mooie film op CANVASnighty night night
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 ben er nog niet uitof ik jullie echte koppen wel wil zien...valt vast tegen
Mupke Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 6 maart 2011 quote: Originally posted by: jane421.40 een mooie film op CANVAS nighty night night Ik kijk vast niet goed Jane. Bij mij komt op Canvas Al Zazoua.
Mupke Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 6 maart 2011 quote: Originally posted by: henkben er nog niet uit of ik jullie echte koppen wel wil zien... valt vast tegen Ik niet! In het echt val ik heel erg mee.
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 ben helemaal niet zoblijmijn dochter is van haar paard gevallenigt op haar rug, kan zowat niks meer
Soothe Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 Waar ligt ze op haar rug?Nog buiten, of inmiddels op bed.Moet er geen dokter bij?Wat kan ze niet meer.Toch haar benen wel bewegen hoop ik.
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 smoothe,ze ligt op de bank bij mijn vriendin,op de kade waar ik twaalf jaaar gewoond heb,(sinds drie jaar woon ik hier op mijn flat)ik heb haar de hele middag gezelschap gehoudenze heeft veel pijnhet lijkt op een kneuzing bij het stuitbeenals het morgen niet beter gaat gaan we naar de dokterhebben al contact gehad met een manueel therapeut
Mupke Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 6 maart 2011 quote: Originally posted by: henkmup, je maakt me wel nieuwsgierig! Tsja, daar zal het dan wel; bij blijven Henk. Ik blijf onzichtbaar
Soothe Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 Oké HenkVeel ijs erop houden. Goed koelen tegen de zwelling.Sterkte ik ga wat doen.
Otje Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 Hij snapt hetEn we houden wel contact. Nou dat is fijn. gelukkig had ik hem wel al verteld over mn avonturen betr. het stoppen met drinken en gestopt blijven. Gelukkig maar...Hopelijk hou ik hier een goede vriend aan over.
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 jij bent me d'r ook een smoothe,ligt ze nog buiten vraagtie
Mupke Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 6 maart 2011 quote: Originally posted by: henkjij bent me d'r ook een smoothe, ligt ze nog buiten vraagtie Och, we maken hier gekkere dingen mee hoor.
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Geplaatst 6 maart 2011 maar mupben je het vergeten ?morgen is de meeting!
Mupke Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 6 maart 2011 Morgen is werkdag Henk. En ik vermoed dat je mij op geen enkele meeting zult zien. Ik woon te ver.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden