Spring naar bijdragen

Maandag 7 maart 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja hoor Blondie ik ben nog steeds erg gelukkig met haar. Het is hier iedere dag nog steeds dikke pret. Heerlijk.
Als ik op de bank ga liggen, sleept ze alle spulletjes en speeltjes mee naar de bank, en ga ik weer achter de p.c. zitten komt ze hup met alles onder de p.c. Heb n.l. overal kleine mandjes staan.
En als ze eindelijk klaar is met verhuizen, kan ze weer beginnen. Je zou ze goed kunnen gebruiken, sleept van alles mee.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Vanmiddag om 12.00 beginnen in eigen zaak.
Heb net de thuiszorg gebeld of ze voor vanochtend geen werk hebben.
Maar ja, moet er net eentje ziek zijn he.
Wacht het maar weer af.
Zit te springen om werk, want heb van de week te horen gekrgen dat ik een fikse belastingaanslag krijg, nog als gevolg van mijn scheiding vorig jaar.
Ik zou te veel geld hebben terug gekregen, waar ik eigenlijk geen recht meer op had.
Echt vreselijk balen, want heb het bepaald niet breed nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Henk Basilicum kun je gewoon in een supermarkt kopen. Tenminste dat doe ik altijd. Het heeft wel veel warmte en zon nodig dus kun je hem nu nog niet zetten maar vers is ie heerlijk en hij wordt niet zo heel groot.
Als je een soort trapje maakt kun je daar erg veel kruiden op kwijt. Dan werk je in de hoogte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,
Als ik moet betalen, probeer ik dat toch maar in 1 keer te doen.
Dan ben ik er maar vanaf.

Goed idee trouwens, van die kruiden op een trappetje.
Leuk voor mijn balkon straks.
Heb verse kruiden in potjes in de keuken staan, maar die doen het toch niet zo goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruiden uit de supermarkt gaan bij mij ook altijd dood. Daar is wat mee. Prima voor direct gebruik. In tuincentra kan je ook plantjes kopen. Die zijn sterker. Basilicum gaat goed uit zaad. Maar gevoelig voor slakken, maar daar heb je op een balkon geen last van. En lekkere grote potten nemen. Zodat ze veel aarde hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Henk,
Laat me ook niet gek maken door die blauwe enveloppen.
Alleen, het is zo onterecht he.
Omdat ik geen fiscale partner meer heb, moet ik betalen.
Anders. had ik veel geld terug gekregen, terwijl ik het in getrouwde staat, financieel veel beter hed.
Nou ja,
Niemand heeft gezegd dat de wereld eerlijk is.
Streep eronder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...