Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 tomaten willen veel zon, eigenlijk alle groente, behalve witlof en asperges. Zou es beginnen met tuinkers. Kan niet mislukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Ja hoor Blondie ik ben nog steeds erg gelukkig met haar. Het is hier iedere dag nog steeds dikke pret. Heerlijk.Als ik op de bank ga liggen, sleept ze alle spulletjes en speeltjes mee naar de bank, en ga ik weer achter de p.c. zitten komt ze hup met alles onder de p.c. Heb n.l. overal kleine mandjes staan.En als ze eindelijk klaar is met verhuizen, kan ze weer beginnen. Je zou ze goed kunnen gebruiken, sleept van alles mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Henkiepenkie, en kruiden? die groeien overal en je kunt ze in lagen zetten zodat je er veel kunt zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Stuur maar hierheen dan Bol;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 nu ben ik echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Ja maar dan kom ik wel mee hoor Blondie. Kan ik ook wat doen. Ja echt jammer dat we zo ver van elkaar wonen. Had je heel graag willen helpen met sjouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Goedemorgen allen,Vanmiddag om 12.00 beginnen in eigen zaak.Heb net de thuiszorg gebeld of ze voor vanochtend geen werk hebben.Maar ja, moet er net eentje ziek zijn he.Wacht het maar weer af.Zit te springen om werk, want heb van de week te horen gekrgen dat ik een fikse belastingaanslag krijg, nog als gevolg van mijn scheiding vorig jaar.Ik zou te veel geld hebben terug gekregen, waar ik eigenlijk geen recht meer op had.Echt vreselijk balen, want heb het bepaald niet breed nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 dank je wel jaapdank je wel bolletjebasilicum misschien? kan dat?is daar zaad van?verrek wat weet ik toch weinig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Goeie morgen Rap.Das inderdaad balen zeg. Daar krijg je stress van en das nooit goed voor mensen die gevoelig zijn voor verslavingen.Kun je geen regeling treffen dat je het stukje bij beetje terug betaald? Dan doet het niet zo'n pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Henk Basilicum kun je gewoon in een supermarkt kopen. Tenminste dat doe ik altijd. Het heeft wel veel warmte en zon nodig dus kun je hem nu nog niet zetten maar vers is ie heerlijk en hij wordt niet zo heel groot.Als je een soort trapje maakt kun je daar erg veel kruiden op kwijt. Dan werk je in de hoogte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 beetje laat anwoord snoepheb wl wat plannenmaar wacht even d toestand van mijn dochter af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Hoe is het nu met je dochter? Gaat het weer wat beter met haar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 weet ik niet zeker,ze slaapt nogmaar geen probleemik kan mijn eigen tijd indelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Bol,Als ik moet betalen, probeer ik dat toch maar in 1 keer te doen.Dan ben ik er maar vanaf.Goed idee trouwens, van die kruiden op een trappetje.Leuk voor mijn balkon straks.Heb verse kruiden in potjes in de keuken staan, maar die doen het toch niet zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Goedemorgen allen, zo onrustig geslapen, hoop dat dat snel over is, nu gauw een bakkie koffie en dan werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Ben trouwens wel een beetje trots.Ging vanochtend op de weegschaal staan.Ben sinds 1 januari 6.4 kg. afgevallen.Wordt weer mooi slank, en helemaal op eigen kracht.Geeft toch wel voldoening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Goedemorgen Gabt,Wat vervelend, zo onrustig geslapen.Had dat een reden, of ben je nog niet zo lang geleden gestopt met drinken,Want dat ook ook slaapproblemen geven in het begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Hi Rapi9e dag nu, dus dat zou goed kunnen,complinmenten voor jou, afvallen gaat goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 klinkt allemaal erg goed rapilos!en laat je niet gek maken door die blauwe bende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Ja, Gaby,Dat zou dus nog heel goed kunnen.Schrale troost.Na verloop van tijd, zal het slapen steeds beter gaan, en gaat dat onrustige vanzelf weg.Bedankt voor het compliment trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Kruiden uit de supermarkt gaan bij mij ook altijd dood. Daar is wat mee. Prima voor direct gebruik. In tuincentra kan je ook plantjes kopen. Die zijn sterker. Basilicum gaat goed uit zaad. Maar gevoelig voor slakken, maar daar heb je op een balkon geen last van. En lekkere grote potten nemen. Zodat ze veel aarde hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Henk,Laat me ook niet gek maken door die blauwe enveloppen.Alleen, het is zo onterecht he.Omdat ik geen fiscale partner meer heb, moet ik betalen.Anders. had ik veel geld terug gekregen, terwijl ik het in getrouwde staat, financieel veel beter hed.Nou ja,Niemand heeft gezegd dat de wereld eerlijk is.Streep eronder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Goede morgen allemaal,Mupke; eerst de pc gestart en naar de site beleef de lente gegaan om naar de oehoe en de ooievaars te kijken, geweldig. Heb hem ook zo geïnstalleerd dat ik er meteen bij kan! Met een kopje thee erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 dochter is wakkerheeft nog net zoveel pijn als gisterenga er zo heen(is op ca half uurtje afstand)ze heeft me al gestrikt voor allerlei spelletjesklinkt goedprima tips jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Henk is ze wel naar de dokter geweest? en anders moet ze het in ieder geval warm houden. Dat ontspant een beetje. Verder kun je ze insmeren met iets dat warm wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden