Spring naar bijdragen

Maandag 7 maart 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

Daar ben ik nog even om welterusten te zeggen, ga nog een poosje lezen en dan onder de wol.
1 gordijn hangt, maar de roede wilde niet lukken.........
Morgen weer een dag.
Dank voor jullie reacties en Gaby....... wat goed dat je ook met roken stopt! 2 dingen tegelijk?
Groet van
Primula en... morgen gezond weer op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bako, waarom zou je dan gaan doorzakken als je wel hulp vraagt?
Ik snap het verband niet.

Henk, je gaat naar je mailbox, helemaal aan het eind van de regel van ieder bericht staat een vierkantje, die vink je aan, en dan ga je naar onder aan de pagina en dan klik je op verwijderen...
Daarna ga je naar rechts boven, dan klik je 'inbox' open en klikt vervolgens op 'sent' , dan krijg je een lijst met al jouw verzonden berichtjes en daar doe je hetzelfde mee als je hebt gedaan met je gekregen berichtjes...
Klaar is Kees...uhhhh, Henk dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bako, waarom zou je gaan drinken als je hulp vraagt? Ik snap het verband niet.
Ik zou zeggen als je hulp wil vragen: doen. En toch niet drinken, dat is echt zonde van die 850 dagen en van het gevoel dat je daarbij hebt. Moet je trots op zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bako kun je nog wel een beetje goed slapen meis of lukt dat ook niet. Want je machteloos voelen kost zoveel energie. Van alles willen doen om de situatie te veranderen en niet kunnen.
Is er wel een uitzicht dat de dingen gaan veranderen voor je binnenkort?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat Bako weer weg is ik hoop in ieder geval dat ze nu toch wel regelmatig iets van haar laat horen. Dit is nooit zo prettig, als iemand zegt dat ie niet zo lekker in z'n vel zit en dan ineens weg blijft. Ik ga dan lopen invullen dat ze het nu wel eens moeilijk kan hebben, en er alleen mee blijft zitten. Dat vind ik geen prettig gevoel, maar ze zal wel een rede hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik Jop misschien wel een beetje begrijp Henk. Ik denk dat, als ik de verantwoording overdraag aan een ander, dat dan de verantwoording naar mijzelf om niet te drinken ook verdwijnt. Dus de brui geven aan alles. Verantwoording betekent jezelf in de hand houden. Ik weet anders ook niet zo goed hoe ik het uit moet leggen maar ik voel denk ik wel wat ze bedoeld.
Goed kanjers, deze dame gaat er weer een puntje aan zuigen. Net lekker onder de doesj geweest en vanavond duik ik weer, samen met den Puck, lekker in een schoon bed.
Trusten en slaap lekker allemaal.:sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn vriendin vond me er nogal vermoeid uitzien...
ik zei maar dat ik een stelletje gekken op een of ander forum had ontmoet

da's niet persoonlijk bedoeld hoor

mijn vriendin trouwens
keek me begrijpend en wat meewarig aan, zo van,
hij heeft eindelijk zijn plekje gevonden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...