Primula Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Daar ben ik nog even om welterusten te zeggen, ga nog een poosje lezen en dan onder de wol.1 gordijn hangt, maar de roede wilde niet lukken.........Morgen weer een dag.Dank voor jullie reacties en Gaby....... wat goed dat je ook met roken stopt! 2 dingen tegelijk?Groet vanPrimula en... morgen gezond weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Bako, waarom zou je dan gaan doorzakken als je wel hulp vraagt? Ik snap het verband niet. Henk, je gaat naar je mailbox, helemaal aan het eind van de regel van ieder bericht staat een vierkantje, die vink je aan, en dan ga je naar onder aan de pagina en dan klik je op verwijderen... Daarna ga je naar rechts boven, dan klik je 'inbox' open en klikt vervolgens op 'sent' , dan krijg je een lijst met al jouw verzonden berichtjes en daar doe je hetzelfde mee als je hebt gedaan met je gekregen berichtjes... Klaar is Kees...uhhhh, Henk dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Bako, waarom zou je gaan drinken als je hulp vraagt? Ik snap het verband niet. Ik zou zeggen als je hulp wil vragen: doen. En toch niet drinken, dat is echt zonde van die 850 dagen en van het gevoel dat je daarbij hebt. Moet je trots op zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 he jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Bako kun je nog wel een beetje goed slapen meis of lukt dat ook niet. Want je machteloos voelen kost zoveel energie. Van alles willen doen om de situatie te veranderen en niet kunnen. Is er wel een uitzicht dat de dingen gaan veranderen voor je binnenkort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Goed, die natuurlinks trouwens, luister als ik zondag op tijd wakker ben, wel eens naar vroege vogels. Daar komen die dingen ook wel es voorbij. Kunnen we lekker gluren bij de diertjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Jammer dat Bako weer weg is ik hoop in ieder geval dat ze nu toch wel regelmatig iets van haar laat horen. Dit is nooit zo prettig, als iemand zegt dat ie niet zo lekker in z'n vel zit en dan ineens weg blijft. Ik ga dan lopen invullen dat ze het nu wel eens moeilijk kan hebben, en er alleen mee blijft zitten. Dat vind ik geen prettig gevoel, maar ze zal wel een rede hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 hopelijk een goeie bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 natuurlinks jaap?waren die van jou dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 weltrusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 ik snap dat verhaal niet helemaal jopiegoeieavond trouwenswaar geef je je dan aan over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Weltrusten Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 lekker aan het rusten...die jane denkt zeker dat ik niks te doen heb!maar ik vind rusten wel een kunstniet zo makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Is het nog gelukt om je mailbox leeg te maken henk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Waarom verbaast het me nu niet dat ik Henk op het forum zie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Trusten Igor... (( )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 is igor goed ingestopt zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 voor de duidelijkheidik schreef ergens nog achterdat ik rusten een kunst vindniet zo makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Huh???:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 jullie hebben er minder moeite mee geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Met rusten? Hm, als ik slaap kan ik prima rusten. Maar overdag en 's avonds rust ik niet zo gek veel hoor Henk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Ik denk dat ik Jop misschien wel een beetje begrijp Henk. Ik denk dat, als ik de verantwoording overdraag aan een ander, dat dan de verantwoording naar mijzelf om niet te drinken ook verdwijnt. Dus de brui geven aan alles. Verantwoording betekent jezelf in de hand houden. Ik weet anders ook niet zo goed hoe ik het uit moet leggen maar ik voel denk ik wel wat ze bedoeld.Goed kanjers, deze dame gaat er weer een puntje aan zuigen. Net lekker onder de doesj geweest en vanavond duik ik weer, samen met den Puck, lekker in een schoon bed.Trusten en slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Maaaarrrru... Is het je nou nog gelukt je mailbox leeg te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Das denk ik heel duidelijk verwoord Bol. Lekker slapen hoor en een extra knuffel voor Puck.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 mijn vriendin vond me er nogal vermoeid uitzien...ik zei maar dat ik een stelletje gekken op een of ander forum had ontmoetda's niet persoonlijk bedoeld hoormijn vriendin trouwenskeek me begrijpend en wat meewarig aan, zo van,hij heeft eindelijk zijn plekje gevonden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden