Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Heb net een stuk van de link van Soothe zitten lezen. Bedank Soothe, zal het vaker doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Jaap :):):):):):) HOI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 ik moet naar bed er worden er wat ongeduldig hier.weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ik had het ook lastig eind van de middag begin avond. Hing het in de lucht? Had 4 gasten te eten. Ze hadden wijn meegenomen en ik had bier gehaald voor hen. Maar is goed gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Weltrusten Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Goed Jaap Denk dat het inderdaad vanmiddag in de lucht hing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Goedenavond!!!!!!!!nu 't hing zeker in de lucht vandaag? zoveel mensen trek, en volgens mij zijn ze allemaal droog de avond doorgekomen! SUPER!!!! Zo kan het dus ook @Anna bedankt voor je bijdrage, mooi stuk en gefeliciteerd met je lange nuchterheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Las iets heel herkenbaars. Dat de meesten (alcoholisten) het wel 2 a 3 weken uithouden. Die grens wil ik nu over. Vrijdag wordt lastig weet ik al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Welterusten allemaal!Geen dank, aan degenen die zich door mijn relaas geworsteld hebben,en er wellicht iets aan hebben.Er moet me nog een ding van het hart.Ik hoop niet dat iemand zich ontmoedigd voelt doordat ik zo lang last heb gehad van trekaanvallen.Dat was niet de bedoeling van mijn verhaal.Ik heb het geschreven, omdat ik het destijds tamelijk ontmoedigend vond,dat ik zoveel mensen schijnbaar zonder overmatige moeite zag stoppen met drinken,terwijl ik een gevecht van weken en zelfs maanden leverde.Mijn ervaringen kunnen misschien een steun zijn voor degenen die het net als ik destijds moeilijk hebben.Want de boodschap is dat het, al is het moeilijk, KAN!Al is de zucht nog zo groot, die aanval gaat voorbij.En iedere trekaanval die je doorstaat maakt je sterker,de volgende aanval gemakkelijker te hanteren.Het duiveltje blijft steeds vaker en steeds langer weg.Ik zat vijf jaar geleden op een steeds steilere glijbaan naar beneden,en ging harder en harder bergafwaarts.Ik durf er niet eens aan te denken waar ik nu geweest zou zijn als ik toen niet gestopt was,het was nog maar net op tijd.Nu heb ik nog steeds zo mijn problemen,maar die loste de drank ook niet op.Ik ben ook nog steeds moe als ik thuis kom,maar heb daar gelukkig geen drank meer voor nodig.Ik heb ander werk, boeiender, uitdagender, hoewel niet altijd gemakkelijk.Maar ik doe het wel!De relatie met mijn zonen is weer goed.En ik heb de liefste vriend van de wereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 vrijdag wordt lastig jaap?wat is dat nou voor flauwekul? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 vrijdag wordt lastigals we zo gaan beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 dan wordt het er zaterdag echt niet beter op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 juist Jaap, vrijdag wordt gewoon een makkie voor je!!!b.t.w wat is er vrijdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 verder alles goed jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 JAAAAAAAP!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 ik ga er nog eentje rokenkan gerust geloof ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 ik had vandaag zo'n euforisch gevoel......zo'n wat ben ik BLIJ dat ik niet rook en drink gevoel,heel fijn..... en toch weet ik dat ik moet oppassen nu,want....ik ken mezelf voordat ik het weet ''vier'' ik het met een biertje en een peuk(en dat wordt natuurlijk weer een hele krat en een pakje )oh nee, dat was voorheen,NU echt NOOIT meer, dit wil ik vasthouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Dan ga ik naar een eten bij een vriend met nog meer vrienden, allemaal drinkers. Dat heb je zo dat je elkaar dan opzoekt he. Maar hij weet ervan dus hoef het niet uit te leggen.Gewoon niet drinken dan maar he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 dat ga ik vasthoudenwat zeg ik;dat houdt ik vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Las iets heel herkenbaars. Dat de meesten (alcoholisten) het wel 2 a 3 weken uithouden. Die grens wil ik nu over. Vrijdag wordt lastig weet ik al.vreemd hoe komt dit hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 tsja Jaap, is het dat waard? als je daarbij kunt zijn zonder te drinken, is het mooi, als je bang bent toch te gaan drinken, is het dan geen optie, om af te zeggen? ik ga naar sommige dingen (nog) niet, gewoon omdat ik die dingen zonder drank niets (meer) aan vindt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ben met nog iets bezig tegelijk, zo klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Wat Gaby zegt: vasthouden dat gevoel.......gewoon niet doen Jaap.Moet je mij nu horen..........pfffffffff...........zeg ik dat die het vanmiddag zelf moeilijk had?Het gaat je lukken Jaap Gaby, hoelang nu gestopt met roken?Ga ik trouwens even doen, alleen niet op een balkon zoals Henk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Even voor Henk:368 berichten in 5 dagen = 73.6 bericht per dag HENK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden