Yvonne Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Goeeeeede morgen... Koffie staat klaar, thee staat te trekken en de cola staat in de koelkast. Heb heeeerlijk geslapen vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Zie dat Snoep en Henk ook al wakker zijn... good murning beide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 goedemorgen yvon!en goedemorgen fruitig frumvolk!zat al even te turen, blij dat je hebt geopend prima geslapen, stuk beter dan gisterenen het belooft weer een mooie dag te worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Laten we het hopen Henk... en dat ik maar niet hoef te krabben straks... ben dat onderhand wel een beetje zat:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 snoep is misschien vergeten uit te loggenhelemaal in beslaggenomendoor een nieuwe tactiek bij het kegelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 HIHI, ik denk het niet Henk, want toen ik binnenkwam was er helemaal niemand, ik denk dat ze zit bij te lezen ... of dat een kind haar heeft geroepen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 goeienmorgen yvonne en henkheb eerst even terug zitten lezen van gisterenen had geen zin om te openen ik dacht ...wacht wel op yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 ja, je moet krabben als je jeuk hebt...o wacht, je bedoelt de auto!wat leuk, heb jij een auto! een mooie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Hhi, groot gelijk Snoep... goeiemorgen, neem een bakkie. Je hebt gelijk Jaap, krabben als je jeuk hebt. Maar bedoelde inderdaad de auto;)heb inderdaad dus een auto... een kleintje , maar wel een mooie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 En nu moet ik ff het hondje uitlaten en mijn lunch en ontbijt gaan klaarmaken... kom zo nog wel ff aanwippen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 ja ga jij maarees gauw een frisse neus halenwant je bent nog niet helemaal wakker!ik ben jaap niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 autorijden is zo leuk....BROEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 ik had ooit een vriend, ferryfery durfde echt alles...we werde eens aangehouden bij een blaascontroleen toen blies ie die hele pijp vol met vanilleyoghurt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 ik ben zo benieuwd naar blondiezou alles nu plat liggen?of heeft ze per ongeluk ook de computer een hengst gegeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 henken wat ga je vandaag doenheb je je ramen al gezeemd?yvonne ...ben je al klaar met douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Mornink. Onze, bijna asielhond:devil:, heeft vannacht wel tot 04.45 geslapen. Grrrrrr. Het beest wordt zindelijk. Wat HEEL GOED is. t'is echter een avondhondje. 's Ochtends slapen, slapen, slapen en tegen de middag/avond wordt meneer aktief. Eten, drinken en dan 's nachts plassen en poepen natuurlijk. We zijn al twee weken elke nacht in de weer, grrrrrrrrrr.Tsjonge, jonge, ik had altijd al respect voor mn mem met zo'n hok vol kinders. En voor alle mensen met kinders maar wat sloopt dat een mens zeg. Vandaag een drukke dag dus ik verheug me nu alweer op m'n eigen mandje vanavond!Maar ja, zonder drank kan een mens veel hebben. En kleine kinders worden groot, hopelijk z'n blaas ook!Heb een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Goedemorgen allen,Eerst koffie en even lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Goedemorgen allemaalff een bakkie en dan op nar het zwembad.Op de fiets maar, hoef ik niet te krabben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Daarom rijd ik ook geen auto Max...........hoef ik nooit te krabben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Goeie morgen langslapers Sorry Henk, tuurlijk wist ik wel dat je Jaap niet bent, hihi,. Hoe zou ik ook .... dom dom dom. Hoef gelukkig niet te krabben.... en het wordt inderdaad een mooooooooie dag denk ik , hele mooie lucht en de vogels waren verschrikkelijk aktief al.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 shahire!wat ben je al weer mooi op tijd!hoef jij nooit ergens te krabben?wat een gelukkig mens ben jij toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 hai snoep!gaat ie goed?ben weer een beetje aan het schuiven met mijn plannenstraks weer naar mijn dochter toe, gezellig... hoop dat het alweer wt betergaat dan gisteren...ik wil wat vroeger op paddus van die ramen zal het wel niet meer komen!hoeveel kinderen heb jij snoep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Henk Waarom verbaast het me nu niet dat jij al online bent...........Mooi dat je wat hebt kunnen slapen!Nog wel gister je kunstgebit uitgedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Snoep heeft volgens mij zoveel kinderen dat ze soms de tel kwijt raakt Toch Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Yvon, fijn dat jij als laatste met de domino wasvond het een moeilijk laatste woord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden