Primula Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 @Bolletje: dank voor je lieve woorden!Ik mijn bed opzoeken. Welterusten allemaal en morgen...vol goede moed weer op.Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 quote: Originally posted by: TeveelEn daardoor misschien Shahire en Desi, onze rookstoppers gemist, lukt het?? Hai Teveel, kijk net een beetje terug en kom dit tegen.Ben vandaag niet verder op de draad geweest, ben niet spraakzaam vandaag, blijf even lekker 'thuis'.Vanacht 1 sigaret gerookt....vandaag de draad weer opgepakt.....Laten we het er maar op houden dat ik gelijk met Desi wilde beginnen..............Heb niets meer in huis dus zal niet meer misgaan.................fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 tjongejonge wat een dag...en dan moet e nacht nog beginnen...zie ik het goed, en is het wat stil hier?1 sigaret sha? dat intrigeert me...maarre, daar kun je wel oud mee worden hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 ik was weer voor een poosje bij mijn dochterhet gaat heel goed met haardat maakt me heel gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 jaap, waar zit je?boek aan het lezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 en shakwam je dat alleen effe melden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 teken bijzeiden ze... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Meer dan 4000 draadjes hier he, dan ben je wel eens ergens anders meneer de gids. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Het leek zo lekker rustig hier.............Henk was weg, dat was het....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 heeeeeeeeeeeeewat gezellig!heb je je ene al op vandaag sha?4000 draadjes, wauw, echt wat voor mij...en altijd eentje los zeker jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Gelijk heb je Shahire, samen met Desi, wel zo gezellig.En die ene peuk, dat was die onvermijdelijke aller, allerlaatste... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 geen leesboek dus, jaap, en dat allemaaldoor je leraar nederlands he...echt zonde, wat ze kunnen verwoesten he,in gevoelige zielen als wij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Harry,eindelijk met laatste boek beziggeweldige serie, die Robotham Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Ja Harry....wat je zegt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 over losse draadjes gesproken...ik begreep die laatste opmerking van jou niet jaap, gisteren...wat bedoelde je nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 hallo jane, zeg, kan het zijndat jij een fout hebt gemaakt bij de domino?of mag je ook met het eerste woord beginnen?anders ben je af hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Hallo Jane,Heb je ze allemaal al gelezen, zijn er intussen een stuk of zeven toch?Ik vind hem ook echt goed maar dat wist je al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Dat het niet boeit dat je je vier dagen hebt weten in te houden om ons te bestoken met zinnen of delen daarvan. Dat je dat niet hoeft te verantwoorden, ook al vroeg ik er naar. Zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 wees niet bangik heb verder niet veel te melden hoorik zit hier domweg gelukkig op mijn flatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 ah! nou begrijp ik het jaap!maar ik zat me gewoon oprecht af te vragenwat ik die dagen daartussen had gedaan...weet het nu wel zo"n beetje... wat drukte hier en daar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 mooi weer voor de tuin is het geworden he?en die bloesem al overal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Misschien heeft de bieb ze dan niet allemaal harryVuurvast is mijn laatsteik ga ff kijken henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Jack Wouterse komt zo in de wereld draait door. Die heeft ook een alcoholprobleem. Maar nu heeft hij een stadswacht aangereden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 welk net Jaap?heb vanmorgen mijn TVgids weggegooid bij het oud papier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Pauw en Witteman natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden