henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 tasseke, ik ken jou nietmaar als jij iets meer wil zeggen enof horen over een psychosekun je ook bij mij terechtliefs henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 tosti???ik vond hachee in de vriezer ga nu alleen wat winderig de dag in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Snoepje, dacht toch heus dat die van jou was hoor.............Jaap.....je stampt wel op de trap! Zachter voortaan doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Hachee ook lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Misschien moeten we overal naamkaartjes op plakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Hihihihihi, Tas is back. Jammie, hachee, lekker. Maar dan kan dat broodje er ook nog wel achteraan Tas, gewoon even doorzetten.We mesten je hier wel weer vet... En doe maar rustig aan, we vergeten je niet hoor. Nu gewoon even proberen te genieten van het thuis zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 met hutspot tasseke ik heb je schoenen met hakken en punt wel gemist hoor (af en toe) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 En allemaal een eigen kastje met je naam er op. En een eigen plankje in de koelkast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 nou dat eigen plankje in de koelkast ken ik jaap.ooohhh ik dacht dat het van mij was, of ik weet van niks ik heb niets gezien. ik doe een groot hangslot op m'n koelkast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 GRRRR, ik kom niet weg zo!henk,dat vindt ik lief van jeik heb alleen te weinig tijd en eigenlijk ook weinig zin om erover te pratenVoor mij is het nu even belangrijker om te laten weten dat het ondanks alles toch goed met me gaat.moet vandaag even alles laten bezinken om morgen iedereen een hart onder de riem te steken, want ondanks alle tegenslagen is en blijft het het waard om van de drank af te blijven of te minderen.dat geldt voor mij maar ook voor jullie.zo nu ben ik echt pleitte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 een fijne dag tasseke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Tasseke, sterkte en fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Henk lieve vent. ook al zo'n vreselijke ervaring gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Tas, morgen ontbijten bij mcDonalds?, Teveel wil ook wel mee. En Fleur ook denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 oh jaap maar dan wil ik ook wel mee hoor. ik neem aan dat jij trakteert??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Ok iedereen een eigen koelkast, maar dan moet de TV eruit. Anders houden we te weinig ruimte over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Natuurlijk mag je mee. Ik zal mijn spaarvarken slagten, hoop dat het genoeg is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 liever niet over het forum bol, dit...pb van harte welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Nou Jaap, als er niet genoeg in je spaarvarken zitneem je gewoon een krantenwijkje erbij Ga ik ook meteen gezellig mee............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 laten we wel 1 tv staan dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 misschien een hele domme vraag, maar heeft een psychose te maken met drankmisbruik???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Nee geen TV dat bevordert het sociale leven tussen de bewoners. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Igor, dat kan, hoeft niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Igor, een psychose kan voortkomen door alcohol en drugs, veelal komt dat op jonge leeftijd er al uit.Vaak al rond de 20e levenstijd, maar hoeft niet altijd zo te zijn.De een behoudt het jaren, bij een ander kan het van kortere duur zijn.Je zou eens moeten googlen om die informatie te zoeken.Heb er zelf mee te maken qua werk, te lang om alles daarover uiteen te zetten op papier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Igor, lees wel: KAN...............weet niet of het hier prettig is om op door te gaan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden