Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 is leuk als je dan allemaal positieve reacties krijgtde meeste zijn misschien nog jaloers ook dat jij diestap wel hebt durven te zetten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 toch meer dan een kleine jaap!als ik er nu bij stilsta, zo anders en zoveel beter dan vroeger,en in het contact... ja veel doorbroken tochwaarmee ik niet zeg dat het steeds zo makkelijk iswel wat moeilijke momenten, maar ze vallen in het nietvergeleken bij wat je er voor terugkrijgt, en veel echter allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Ja Jaap, het is dan net of jezelf er zekerder van wordtik heb dat gevoel eigenlijk ook wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 blij dat jij dat ook hebt jaap!dat houdt de moed erin voor ons!en jij dus ook sha, ole ole! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Mijn vriendin, ga haar M. noemen, want gebruik die term bijna nooit, kan ik het nu al beter uitleggen. Echt helemaal snapt ze het nog niet. Maar zij heeft ook geen verslavingen.Met roken toen ging het helemaal langs elkaar heen. Vond ze het zo stom dat ik weer eens begonnen was. Geen enkel begrip. En ik kon dat gevoel niet overbrengen. Zeer frustrerend was dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 en dat mini-pact van ons was ook niet slecht sha...hoe was jouw avond verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 ze heeft gelijk dat ze dat stom vindt jaap,en dat moeten we niet vergeten, voor niet-verslaafden zijn wij gewoon stomomgekeerd begrijpen zij ook vaak maar moeilijkdie blijheid en dat bevrijde gevoel dat we ook kunnen hebben...moeten we ons bij neerleggen denk ik,en er zelfs voor waken dat we hen er niet te veel mee belasten,vooral partners niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Ja ging goed he Henkmaar ik had eigenlijk ookniet anders verwacht van je prima en heerlijke rustige avond gehadveel klusjes tussedoor kunnen doenzei ik al etende met een dropje in mijn mond .....haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 mijn drop en pinda's zijn ook opdus ff truste tegen dit trio:lips:Henk goed gedaan jochie:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 en chips zeker ook al op Jane weltrusten voor zometeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 thanks jane! welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 zijn we met zij drieen over?ik ga nog even op stapeldol kijken,of er nog iemand geweest is,jaap, spreek jij ook wee eens?heb je nog heel niet gezien op blz twee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Jane, jij ook welterusten.Henk niet te veel nee, daarom maar hier eindeloos zeveren natuurlijk, zolang het me niet meer tijd kost dan drinken is het goed. Voorlopig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Denk dat Jaap aan het prakkedenken is over de woorddomino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Nee ik was bij stapeldol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Ongelooflijk hoe Henk maar blijft aanpassen op dat draadje Jaap!!Je moet ieder keer alles terug lezen om te kijken...............of zou het komen omdat wij ook steeds (wij? ik??) aanpassen.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Luitjes, ik ga mijn laatste kind binnen latenen rustig aan afnokkenrichting......tja...de nacht in zullen we maar zeggen.Welterusten voor straks en morgen weer fris op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Ik vind het nog alleszins meevallen. Ik zie het al niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 ja het valt nogal mee jaapomdat jij zo weinig doet!wat ben jij een inactief lid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Slaap lekker, Henk jij ook. Je mag de hele nacht aanpassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 haha....je ziet het al niet meer....je hebt nog gelijk ookvalt niet eens meer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Ik zal mijn leven beteren, goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Great....alle draadjes vanacht aangepast door Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Slaap lekker Wedden dat Henk nu gaat zeggen dat hij hartstikke moe is..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 grnf... met jullie valt er maar weinig aan te passen...die laatste is leuk jaap!daar moet nog iemand onder.... en boven enzowelterusten ik ben hartstikke moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden