Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Ik zit me de hele tijd af te vragenwat ik zelf zou doen in zo'n situatievind em erg lastig.....al die nachtwinkels.........sluiten die handel!!Werkt helaas ook niet zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Spud..ik heb niets meer te geven dat eerlijk zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Fijn!Dat ik vandaagTas en zo ook Spudweer even las Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 och shahire reageer alsjeblieft niet om het reageren, echt werkelijk op het einde ben jij de boosdoener die het zo goed bedoelde. Echt super dat je wil meedenken, maar pas ook op jezelf alsjeblieft? Je geeft me al heel wat door te kennen te geven dat je me gelezen heb en dat is voor mij een compliment die ik bewaar. dankjewel dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Hé Marjo mijn spanningafleidertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Ik wil alleen maar zeggen,jullie zijn bijzonder genoeg zoals je bent. Raak niet verstrikt in het complexe leven van moi. Heb respect voor jullie omdat je de moeite neemt om mee te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Hoi Spud,Een goede raad: niet te veel nachtwinkels bezoeken!Hoef je ook niet voor de bijl te gaan.Leuk je weer even te zien,want ik ben hier bijna nooit meer.Marjo, Ga goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Hee AnnaNog net gespottijdens het uitloggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Ja, je moet tegenwoordig goed kijken om me te herkennen merk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Hallo, Hebben jullie die mooie maan gezien vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Nee niet gezien, jij dus wel begrijp ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Hij is er nog hoor, hier dan. Maar toen ie op kwam, het was net donker. Leek ie heel groot. Kate had het al aangekondigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Ben even de achtertuin in gelopen en inderdaad...hier ook een mooie maan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Je was me weer net voor met domino verdorie, en nu weer zo'n onmogelijk woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 hello allemaal, wat was er precies met die maan jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Vol en groot en het is heel helder weer, dus ook vel. Dus vol, vel en groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Henk leuk feest gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 En hier zit er ook een hele gloed omheen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 was heel leuk jaap, echt erg goed...paar fijne gesprekken, gelachen ook,en iedereen heel positief over mij...werd ook niet een enorm drankgelag...al merk je natuurlijk wel wat effecten...maar dat sterkte me zelfs, had er een goed gevoel bij...helder te blijven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 leuk te horen Henken niemand die vroeg waarom jij niet dronk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 hier ook sharing om de maanhet zal nog wel gaanzeiden we vroeger...dus het wordt rudtig weer morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 er waren ongeveer dertig mensen..degenen die ik wat langer wilde spreken sprak ik ook( ook al anders dan vroeger, veel bewuster...)en die vertelde ik het meestal uit mezelf..reacties zeer positief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Weer een kleine overwinning dus. Soms maken we dingen ook groter dan ze zijn he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 ...en ik had er zo de zenuwen over in...forum heeft me top geholpen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Ik wordt er ook zekerder door. Kan er makkelijker over praten en het uitleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden