Teveel Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 Goedemorgen,Blijven jullie nog maar lekker even liggen.Geen ontbijtje gemaakt want tegen de tijd dat jullie op zijn is het oud en koud.Fijne dag vrienden, maak er wat van Harry
Teveel Geplaatst 19 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 19 maart 2011 Nou moe, nog steeds niemand wakker?Echt zonde van de dag...En denk er aan, afhankelijk van je voornemen:Er wordt niet of zeer matig gedronken en niet of nauwelijks gerookt.Fleurtje, een extra voor jou om ook dit weekend weer droog door te komen.Ik moet nu echt weg.Fijne dag allemaal en laat deze dag worden zoals je hem in gedachten had. Harry
PROUD2BME Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 Goedemorgen met een half oog open! Kids moeten vroeg voetballen dus weinig uitslapen op m.n vrije dag! Ontbijtje staat al wel klaar voor jullie! Schuif maar gezellig aan! Koffie, thee en verse jus d.orange! Geniet ervan....ik ben weg!!
Susana Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 Goedemorgen lieve mensen...ik ga zo naar school, ik kom om jullie te wensen een hele fijne dag!!!
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 Goedemorgen........vroege vogeltjes Susana succes op school en Yala jij veel plezier op het voetbalveld.Alle anderen ook vast een fijne dag gewenst, Ik weet het anders hier wel weer....je draait je om en er zijn opeens weer tig luitjes wakker.Ben je 5 pagina's verder met iedereen goedemorgen en fijne dag wensen Kijk daar ben ik jullie dus even mooi op voor
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 Ook goeiemorgen luitjes. Hier lekker geslapen. Tis al helemaal licht, het vriest nog, dak van het schuurtje is nog helemaal wit. Maar de zon schijnt al. Het wordt vast een prachtige dag. Ik hoor de vogels het naar elkaar roepen. Heb net nieuw zaad voor de vogles opgehangen en neergelegd. Even buiten blijven staan zodat het roodborstje op zijn gemak kon pakken wat hij het lekkerst vindtDe andere vogels durven niet dichterbij te komen als ik daar sta, maar het roodborstje vindt dat geen enkel probleem, dus had hij even het rijk voor zich alleen..... Nu tijd voor een bakske thee.
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 om vijf uur 's nachts uit werken?om zeven ur s morgens gaan voetballen?op zaterdag naar school?wat bezielt iedereen vandaag!allemaal veel succes,en een ieder een goedemorgen...ah... en weer zoveel beter, ik, na een paar goeie uren slaap...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 sha! yvon! wat een dag!roodborstjes zijn mooi,in het veldje hier voor, tussen mijn flat en het fietspad langs het water,zitten steevast twee konijntjes... ik ben al op ze gesteld geraakt...zo schattig die beestjes, zoal ze hupsen...en eeuwig knabbelen aan dat gras...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 hai tinker!ik zag al dat je was blijven hangen gisteren! heel goed!kwam door mij he? mijn leestips! hihiideaal weer toch om caravans zo wat rond te parkeren of zoiets?
igor Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 goede morgen allemaal. heerlijk al die vogeltjes die zingen. hondjes liggen nog heerlijk te slapen, maar wel dichtbij me op de bank . ik werd om 6 uur het bed uitgewerkt, zodat ze heerlijk verder kunnen slapen op de bank .voor diegene die moeten werken , maak er een mooie dag van .en yaja het is nog fris duskleed je goed aan.susane veel plezier op school. en yvonne opschieten je moet naar de sportschool. ik ga eventjes niet mee.henk sta je al vastgevroren op het balkon? of ben je je plafon aan het asfalteren?shahire ook goedemorgentinkerbel ook goede morgen
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 Zal mijn best voor je doen Igor.... tweemaal alles dus? pfffff
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 mijn plafond aan het asfalteren... ik lig alweer dubbel hiergoed je weer tezien igor, waarom ga je niet sporten?toch niet weer alles in de knoop?zal ik kabouter houdini weer voor je bellen?oei, ik schrijf weer wat veel zie ik....
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 geweldig tinker! dag drie! alles gebruiken wat er is hoor! desnoods mij!en het wordt steeds mooier, zal je zien...jij wordt steeds frisser en fruitiger!zit er een kacheltje in je caravan?wan t het is inderdaad nog wat fris...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 heeeee sha, gisteren al verwerkt?er zijn mooiere bane hoor!ik zoek toevallig iemand voor de huishouding...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 Ik heb gisteren al verwerkt hoorheb nu een leuke baan en zit voorlopig goedals ik voor januari maar wat anders hebdus nog tijd genoeghuishouding vind ik een noodzakelijk kwaad Henkop de een of andere manier kom iker hier thuis al niet aan toe nee.........da's niets voor mij
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 ik ben weer helemaal los...moet nodig een ander draadje opzoeken....
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 Ik ga er van tussen....................ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF........have a nive day
fleurtje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 bakske thee Héél ff hier..Superhyper...hart klopt (godzijdank!)..IEEEEEEEEEEEEEEE...AAAAAAAAAa...Hupsakeeeeeeeeeee!Eerste danswedstrijd van dochter. SPANNEND!! Net alsof ik dadelijk er zelf ga staan..Zo veel te doen nog. Haartjes drogen, make-up voor een keer, haartjes stylen...Moeder wordt EEEEEEEEEEEEEEEEEE...
Sara Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 Goeiemorgen vroege vogels!Heb niet teruggelezen Sha maar begrijp dat de sollicitatie geen nieuwe baan heeft opgeleverd.Jammer voor je maar inderdaad tot januari is nog een héél eind. En ik denk vaak "niets is voor niets", soms moet het gewoon zo gaan en is het achteraf nog goed ook. Fijn dat je er positief in blijft staan.
Sara Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 Hey Fleur, ja da's leuk spannend hè?Wat voor dansen is het dat ze doet?En nog een late reactie van mij: I like crazy, me crazy too
Sara Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 En race gelijk weer verder.Over hartkloppingen gesproken
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 Sara, dat dacht ik gisteren namelijk ook...het is waarschijnlijk nog niet mijn tijd.Waar ik nu zit heb ik het enorm naar mijn zin dus weg hoef ik niet, zal vast iets beters op mijn pad komen
fleurtje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 Saartje Ze doet Jazz en ballet maar dit is een streetdance optreden samen met haar vriendinnetje. Dus ze gaan daar helemaal op hun uppie staan voor een jury en publiek. Denk dat ik dadelijk moet gaan kotsen
fleurtje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Geplaatst 19 maart 2011 Een superinstelling Sha! Je hebt het toch allemaal maar goed gedaan en dat zonder drank. Zulke situaties zouden mij de nek kunnen omdoen dus dikke chapeau!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden