Gaby Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 zo ff onderschrift aangepast, dat weerhoudt me er ook van een sigaret op te steken elke keer als ik dat lees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 ff lekker bakkie koffie zeten, jullie ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 ik had toevallig iets gezien op tv (1 vandaag, dacht ik) over deze site...en wilde me wel aanmelden....voor de waakzaamheid, voor mezelf dus.omdat wanneer iemand gestopt is met drinken, voor langere tijd en weer opnieuwbegint, hij weer verder gaat waar hij destijds gebleven is.en misschien dat een ander nog wat kan doen met mijn beetje dronkemanservaring...??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 quote: Originally posted by: niwivoor de waakzaamheid, voor mezelf dus. omdat wanneer iemand gestopt is met drinken, voor langere tijd en weer opnieuw begint, hij weer verder gaat waar hij destijds gebleven is. en misschien dat een ander nog wat kan doen met mijn beetje dronkemanservaring...??? Dat is ook mijn angst Niwi, dat ik weer zal beginnen en zo weer op het ' oude vertrouwde niveau" zal zitten.Dus ja, WAAKZAAMHEID is geboden, ook voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Den Niwi se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 quote: Originally posted by: GabyNiwi hoe lang stond jij ook alweer droog? vond vroeger nooit dat ik een alcoholprobleem had, er was bij mij pas een probleem als de drank op was BB says: hihi, grappig. Had ik ook last van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 maareere...ier sie....wa schuven ze noe deur onder de deure...den Bam se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 dat is wel een punt van overeenkomst he, Bam.....en maar denken...geen betere raad dan voorraad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Sa ist mar krekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 nu Niwi, ik ben blij dat je hier bent!goh 23 jaar, is voor mij nog heel ver weg, maar heb idd altijd gehoord dat het een dun scheidingswandje is, zie bij AA ook weleens mensen die al heel lang droog staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Ben ook weer weg, ga zo mn bedje es opzoeken. Nog ff lezen, meditteren:-) en dan slapen. Morgen weer vroeg dag. Wat was het zalig weer vandaag. Heerlijk. En alweer nuchterrrrrrrrr. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 tsja, Gaby...ik ben blij dat ik nog leef....en vandaag....dag per dag....is meer dan genoeg.....welterusten, Bammetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 ja BamBam net zoals dat ik 'vroeger' alleen dronk op dagen die eindigden op dag, maandag,dinsdag, woensdag afij je snapt hem wel denk goh wat waren er een hoop uitspraken aan drank gerelateerd, valt me nu ook op, als ik nog weleens iemand uit die tijd aan de telefoon heb of mail krijg, dat het 9,5 x van de 10 binnen 2 zinnen over drank gaat, echt, ging me inene opvallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Jannigje hoe lang sta jij nu droog als ik vragen mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 363 dagen Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 ik heb al meer horen zeggen dat het eerste jaar het moeilijkste is, Jannigje...dus nog 2 dagen volhouden en je hebt een mijlpaal bereikt....en dan verder he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Ben jij trouwens tegelijkertijd gestopt met roken 'en drinken?Dat lijkt me dubbel moeilijk!!!!!Knap hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Nou ja zeg, is mijn bericht opeens verdwenen nieuwe (verkorte) poging: ben jij gelijk roken en drinken gestopt Gaby? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Ja Niwi, die mijlpaal is bijna bereikt.Misschien is het naïef, maar ik had meer blijheid, trots, geestelijk hoorngeschal oid verwacht of gehoopt.Begrijp me goed, ik ben er blij om en mee, maar ik had meer verwacht!!!!!!?????????Maar wat dan???In ieder geval beter slapen, meer energie.Meer zin in het leven.Maar daar is blijkbaar veel meer voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Jannigje, ben je niet gewoon ook heel trots op jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 GABY! eindelijk tref ik je weer! je zit dusallerminst in je eentje te kniezen!wat voor dag is het vandaag?o ja, zondag...je moet beslist weer eens en kijkje nemen vanavond op stapeldol!de boel is daar danig aangepakt, grondig opgeruimd,en drie of vier keer verhernieuwbouwd... ja, echt mooi geworden!gaarne wat commetaar van joukunnen wij ook weer verder hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Was er gen pact dit weekend? Zo ja, dan heb ik het gehaald. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Jawel Mupke, dat ben ik wel, al raakt dat gevoel wel eens ondergesneeuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Dag allemaal,Ik wip maar even binnen. Was het weekend weg. Gisteravond een verjaardag: heb geen alcohol gedronken en dat was niet moeilijk (ik heb er thuis meer zin in).Maar niemand sprak me er op aan of vroeg er naar en dat vond ik wel prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Ja. Dat kan ik me ook wel voorstellen Jannig. Je kunt moeilijk een jaar (min 2 dagen) steeds maar trots lopen zijn he? Misschien is juist het bijna volbrengen van dat 1e jaar wel weer een extra moeilijk moment? Weet het niet hoor, ik gooi maar een balletje op.Ik ben echt moe dus ga nu ook echt uitloggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden