bolletje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Precies Snoepie het is zo vertrouwd. Heb vandaag veel aan mijn manneke gedacht. vaak vroegen ze 'waarom blijf je bij die man. Hoe houd je het uit"maar inderdaad het voelde zo vertrouwd aan bij hem. We kenden elkaars diepste geheimen, maar vooral dat vertrouwd gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Lieve Tinkel,Maar jij hoort er zeker ook bij meis. en je bent geen sukkel omdat het niet in een keer lukt, want dan zijn er hier heel veel sukkels. Mij is het ook niet ineens gelukt hoor. maar dat je er aan gaat werken, en onder ogen ziet dat je een probleem hebt, is juist ongelofelijk knap. Blijf maar lekker hier hoor, jou gaat het zeker ook lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 tinker! ik had jou toch naar de leeszaal gestuurd!heb je vandaag gedronken dan?enne, nog ruimte zat hier hoor!vaak zit hier helemaal niemand!zit je op een antwoord te wachten tot je een kilo weegt, zou bako zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 ik word steeds gekker op bolletje...wat een wijf is datzou ik gerust een dagje tegenaan willen liggen... eh...nee, nee, niet meteen denken, lekker liggen bedoel ik,en wat praten.......al blijft het wel voorjaar natuurlijk...hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 bolletjeja dat is het ..ik kan hem me halve leven al en hij weet 98 procent van memaar toch wil ik ook zo niet doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 henkvolgens mijn zit jij op een verkeerde site hier hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 volgens mij ook intussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 quote: Originally posted by: henkik word steeds gekker op bolletje...wat een wijf is dat zou ik gerust een dagje tegenaan willen liggen... eh... nee, nee, niet meteen denken, lekker liggen bedoel ik, en wat praten.... ...al blijft het wel voorjaar natuurlijk...hihi Hahaha die Henkie toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Hallo allemaal:)Ik kom gewoon even melden dat mijn scan ok was vandaag!!!! Nog steeds 'kankervrij'!!!!!!!!!!!!!!Joehoe:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 quote: Originally posted by: knuffieHallo allemaal:) Ik kom gewoon even melden dat mijn scan ok was vandaag!!!! Nog steeds 'kankervrij'!!!!!!!!!!!!!! Joehoe:moon: Wat een goed nieuws!!! Ik wens je het allerbestegroetjes,Cal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Juist Snoepie jij verwoord precies wat ik niet kon zeggen. J. wist ook alles van me. Hij is vroeger mijn psych. geweest, en dan deel je ontzettend veel. Niets vond hij raar, en vroeger kon hij ook goed luisteren. en als ik het over zou moeten doen met hem, zou ik het weer doen.Maar heb je ooit wel eens gedacht aan echtparentherapie? Daar worden erg goede resultaten mee geboekt. Zo heeft J. heel veel mensen weer bij elkaar gebracht.Wat fijn Knuf. dat zal een pak van je hart zijn hé? Ga maar gauw een bakkie thee met een bossche bol pakken. Heb je verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Danke cal!! Het was weer een spannende dag voor mij, hoor!!Nu weer helemaal blij en opgelucht! Oef!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Dat geloof ik graag dat het super spannend was, kan me je opluchting goed voorstellen, geniet maar van dat goede nieuws.xxxCal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Dat doe ik ook, cal:)Ik heb al sedert de uitslag een glimlach op mijn gezicht die er niet wil afgaan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Euhm bolletje... Wat is een bossche bol??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Het was hier ook mooi weer ja, buiten dan. Ik zat de hele dag op kantoor met de stoom uit de oren onder hoge druk te werken. Maar er is weer een klus geklaard!Snoepje, in je hart weet je het al zeg je. Maar je bent nog niet helemaal zover om de stap te zetten. Alles komt op zijn tijd. Als het zover is zul je het weten en handel je van binnenuit. Pieker jezelf niet gek, het komt vanzelf Loslaten en vertrouwen op het universum, dat is er voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Hoi kate,Drukke job?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Knuffie, mooi nieuws. Een bossche bol dat is een grote bol met een chocoladelaagje aan de buitenkant en heel veel slagroom vanbinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Mmmmmm, mjammie, klinkt alleszins heel lekker!! Hier wel niet te vinden in belgïe, zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Oeps, even bezoek...tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Weet het niet. (wel niet, hihi is dat Vlaams) Komt geloof ik uit Den Bosch, vandaar de naam.Tijd om mijn broodpakket te maken en lekker bankhangen!Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Knuf. een bossche bol is een zeg maar slagroomsoesje maar dan in het groot met chocolade erom heen. mmm jammie.Ja hoor waarom lees ik nou niet gewoon alle berichtjes eers voordat ik reageer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 jammjammmiebossebolletjesboem!HEE KNUFFIE! ben blij voor je!en kate, ja, ik vind het ook zo heerlijk, die vlaamse tongvallen hier...dus daar blijven ziektes verder van af ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 ik vind het nou echt ontzettend lullig om er nu, hier, mee te komenmaar ja, het stond toch echt in de krant vandaag, zeker wetener zijn teveel frietkotten in belgie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 eh...tinker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden