lady jane Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 welterusten mensenslaap lekker!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Zeg henk, ik ben écht wel een nachtvlinder want werk als verpleegster in de nachtdienst!!Maar nu verder kijken naar zone stad!!Wacht maar, soms zit ik hier nog als iedereen zijn oogkes dicht doet! Dan vooral net na mijn week nachtdiensten!!Slaapwel allemaal! Danke voor de leuke avond!!Dikke knuf en tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Knuffie ben blij voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 hegedverdgetek sorry sooth dat spijt me echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 De hele dag Bach op classic FM.Nu het prachtige erbarme dich uit de Mattheüs!Wat een genie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 he dat draaiden ze vanmiddag ook. Ik ben verder helemaal geen kenner hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Soothe, mooi gesproken vanavond tegen Spud. Jij bent daar echt goed in. Compliment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Dat kan heel goed Jaap. Ze gooien soms alles in een andere volgorde.Nu is het heel de dag Bach, maar normaal spelen ze de bekenstestukken van de grote meesters.Dan krijg je al die verschillende stijlen, naar je kop geslingerd,om doodmoe te worden.Ik hoor liever een compleet werk.Foutje, henk moest Jaap zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Probeer een beetje te sharen Jaap, meer niet.Als het helpt ben ik blij.Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Ik zou me wel een beetje meer willen verdiepen in klassieke muziek. Heb je aanraders. Ik ben echt een leek op dat gebied. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 ok sooth, top, alles kitsben erg moeik ga lekker slapenwelterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Goedenavond,Kan nog net geloof ik, voor vandaag zit het er op, beste dag geweest, geen klagen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 You too. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Beetje breedsprakig geweest.Ook niet alcohol gerelateerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Welterusten allen.ga goed.Teveel, goed werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Ja die vraag was wat te algemeen en muziek is misschien wel de meest persoonlijke kunstvorm. Toch bedankt. Ik ga ik op zoek.Ik ga ook slapen. Welterusten iedereen die nog wakker is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Truste,Ik doe het licht wel uit, ben de laatste.Kan mijn bedje wel op de tast vinden.Fijne nacht allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden