Spring naar bijdragen

maandag 21-03-11


sailor

Aanbevolen berichten

Precies Snoepie het is zo vertrouwd. Heb vandaag veel aan mijn manneke gedacht. vaak vroegen ze 'waarom blijf je bij die man. Hoe houd je het uit"maar inderdaad het voelde zo vertrouwd aan bij hem. We kenden elkaars diepste geheimen, maar vooral dat vertrouwd gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 296
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Tinkel,

Maar jij hoort er zeker ook bij meis. en je bent geen sukkel omdat het niet in een keer lukt, want dan zijn er hier heel veel sukkels. Mij is het ook niet ineens gelukt hoor. maar dat je er aan gaat werken, en onder ogen ziet dat je een probleem hebt, is juist ongelofelijk knap. Blijf maar lekker hier hoor, jou gaat het zeker ook lukken.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
henk

ik word steeds gekker op bolletje...wat een wijf is dat


zou ik gerust een dagje tegenaan willen liggen... eh...


nee, nee, niet meteen denken, lekker liggen bedoel ik,


en wat praten....

...al blijft het wel voorjaar natuurlijk...hihi






Hahaha die Henkie toch.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist Snoepie jij verwoord precies wat ik niet kon zeggen. J. wist ook alles van me. Hij is vroeger mijn psych. geweest, en dan deel je ontzettend veel. Niets vond hij raar, en vroeger kon hij ook goed luisteren. en als ik het over zou moeten doen met hem, zou ik het weer doen.
Maar heb je ooit wel eens gedacht aan echtparentherapie? Daar worden erg goede resultaten mee geboekt. Zo heeft J. heel veel mensen weer bij elkaar gebracht.

Wat fijn Knuf. dat zal een pak van je hart zijn hé? Ga maar gauw een bakkie thee met een bossche bol pakken. Heb je verdiend.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was hier ook mooi weer ja, buiten dan. Ik zat de hele dag op kantoor met de stoom uit de oren onder hoge druk te werken. Maar er is weer een klus geklaard!

Snoepje, in je hart weet je het al zeg je. Maar je bent nog niet helemaal zover om de stap te zetten. Alles komt op zijn tijd. Als het zover is zul je het weten en handel je van binnenuit. Pieker jezelf niet gek, het komt vanzelf :present: Loslaten en vertrouwen op het universum, dat is er voor jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...