snoepje Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 goeienmorgen allemaalkoffie staat klaar..verse sinasapppels en verse broodjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 En ik heb inmiddels de thee gezet... we kunnen er weer tegenaan . Goeiemorgen Snoepie.Gaat het weer wat beter met je ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 hey yvonneja een keus gemaakt..voor en tegens en eerlijk naar me eigen tekortkomingen gekekenheb wel meer van deze buien hoor..dan zie ik niks meer zitten maar ze komen en ze gaan..maar soms kan het een hoop kapot maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Das goed dan Snoep. Hoop dat het goeie gevoel nu gewoon blijft. Ik duik de douche in voor Igor en Henk hem weer inpikken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 yvonneals je maar om 6.45 klaar ben hoor...want dan wil ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Goedemorgen aan allen....... en toen was ik uitge....want ik heb nog geen koffie op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 De zon komt hier al door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 shahire:heart:ik heb een lekker bakkie gezet voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 hihi yvongoedemorgen saamwat een mooie dag weerhello snoep, hoorde meteen aan je stemdat het beter gaat met je, ben ik blij omoh, ik heb lekker geslapen! voelt zoveel beter dan gisteren...ik moet echt oppassen met vermoeidheid... eerder rust nemen enzo,maar soms ratelt het maar door.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 goeienmorgen henkiewe gaan er weer voor...tenminste van mijn kant dan...de andere kant kan mijn al helemaal niet missenmaar ben ook een lieve vrouw natuurlijk....op zijn tijd danik zie dat het 6.45 is...tijd om te douche....henk als je weer toe aan een wasbeurt ben...roep je dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 een feloranje zon schuift aan de einder omhoog hier,echt mooihello sha! ook goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Je kunt wachten tot je perfect bent,maar je kunt ook nu al van jezelf houden.(Auteur onbekend)Verkeerde draadje...?Nee bewust... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Snoepje Blij te horen........! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ja, goed geslapen Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 nou snoepik lig nog hallef open door igor laatstmaar hou ik het tegoed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 goed te horen shaen mooi gezegd hoor!vind ik wel moeiljik vaak...altijd maar ktitisch op jezelf,gek word je er soms van!I'm looking for mister welldonebedacht ik vanmorgen nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Ook goeiemorgen Henk en Sharire... Snoepie had lekker sterke koffie gezet... zie dat jullie ook weer helemaal wakker zijn. Hier ook het zonnetje. Eerst even met het hondje... en dan naar mijn werk. Hoop dat jullie een heerijke dag zult hebben. Laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 in track of time...ook vaak naar op zoekeen beetje meer samenvallen met de momenten zelf...durven genieten bijvoorbeeld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 dank je yvon...ga je weer met de auto?je hoeft lekker niet meer te krabben hè?welke kleur heeft ie? dan zal ik eens opletten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Goedemorgen allemaal,Yah alweer een dik uur aant werk,zaak is open,klanten zijn al druk bezig en ik heb zelfs de spiegels al gelapt!Moet niet gekker worden zeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 Goedemorgen allemaal. Dit zou wel eens leuk dagje kunnen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 hee yatrala!waar zijn jouw klanten zo druk mee bezig? zo vroeg al?je maakt me nieuwsgierig!spiegeltje, spiegeltje.... kledingzaak? kapster? kermis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 he die jaap!waar hangt dat vanaf dan?als ik vragen mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 @ Yalalala, goed bezig meis @ Jaap, goed om te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2011 jaap staat al weer in zijn tuin...waar blijven die stekkies nou toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden