Spring naar bijdragen

donderdag 24 maart

snoepje

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by: Primula

heeeeel erge trek. Om 5 uur zat ik een boodschappenbriefje te maken en bovenaan stond: 1 wijn.
quote:

Primula, ik geef nog een keer de tip. Doe je boodschappen eerder op de dag. Echt, voor mij werkt dat het allerbeste. En als me dat niet lukt door tijdgebrek dan kies ik ook wel eens voor avondeten van een broodje met een toetje ofzo. Altijd beter dan ... Precies wat jij nu ook gedaan hebt. :present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

de moderator schreef me,
helemaal niet onvriendelijk trouwens,
dat ze niet hadden kunnen terugvinden waarop ik had gereageerd...

tja

dat was wel precies mijn punt...
je kunt je dan niet meer goed verweren,
en dat is heel erg frustrerend...

echt rot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Henk die heb ik wel en de echte hé? Met echte slagroom.
Ja natuurlijk gaat het niet in je kouwe kleren zitten wat er gisteren gebeurd is, maar het is goed geweest. voorheen had je je misschien allang het lazerus gezopen en nu heb je het bewust meegemaakt. je bent sterk geweest en hebt niet gegrepen naar de drank. en dat je het nu nog voelt betekend alleen maar dat je een heel gevoelig ventje bent, en zelfs dat is oké. Het is alleen misschien lastig omdat je tegen je eigen gevoelens aanknalt en dat is misschien lang geleden dat dat gebeurd is. je slaat niets meer op en verwerkt het toch op dit moment, dus ............. Een 10 met een griffel, bank vooruit en een :sun:je van de juf.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi de boi (van wie heb ik dat nu weer gepikt? Maar klinkt wel leuk :D)

Supertoffe dag gehad daar in de Spudindustrie en blijkbaar beviel ik ook want ik mag morgen terugkomen. :D
Ik word in mijn mening bevestigd dat het niet uitmaakt wat je doet, als je maar in een omgeving zit waarbij je je prettig voelt. En ja veelal voelde ik me daar prettig! :D

En nu ga ik mijn poezebeestjes aandacht geven en de dag afbouwen want anders slaap ik voor geen meter.

Fijne aaf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LOL :D Adam bijna goed! :D Op dit moment zijn het aardappelwafels! :D

En Snoepje, ik had een zwak moment maar heb me weten te bedwingen. :D

En nu ben ik er echt weg van!
Fijne aaf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...