PROUD2BME Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Goedemorgen lieve allemaal!Fris en fruitig al klaar voor een mooie nieuwe dag!Ontbijt even zelf maken, ik doe een fruit dagje vandaag!Nu opschieten,moet naar de zaak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 goeienmorgen yaalleen een bakkie koffie graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Goodmurning.... Koffie is net doorgelopen Snoepje, thee staat te trekken.. Yaja wilde ons mee laten doen met dat fruitgedoe, mooi niet dus..... Wel ff zelf inschenken.... ik moet de douche gaan opzoeken onderhand, ben een beetje laat..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Goedemorgen dames, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 henksha zit vandaag op 75 dagen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 testtesttesttestja gelukt!althans er is iets gelukt!maar wat en hoe precies? enginheel goedemorgen saam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 ged en dat koffiezettenmetdehand is ook niet alles...75 dagen!!! woooooooow! chapeau! echt een mijlpaal!pas op sha! pas op!je krijgt het vijfenzeventigstedagseffect vandaag!blijf veiligheidshalve maar lekker in bed liggen!zou ik ook beter kunnen doen...driemese kouwe koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 sorryhoe zat het ook weer snoepgingen jullie nou precies gelijk op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Snoepje zit op 75 dagen Ahhhhhhhhhhh...................beide vandaag 75 dagen Altijd leuk om even te lezen, thankx Snoep.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 maar sha is er nog niet he?jalala, snoepje yvon en teveel, julli zie ik.... en zeg me graagben ik weer te druk? of zijn jullie nou zo stil ineens......laat maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 SHA! ik heb je gefeliciteerd!en bij deze voor snoep precies hetzelfde!samen zitten jullie geheid nu al op de honderdvijftig dagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 goedemorgen tinkerbell! goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Morning vergat ik bijna te zeggen.......Ik zie natuurlijk alleen wat ik wil lezen he....75 dagen ...reden temeer om vandaag van mijn wolkje af te stappenen met een lach deze dag in te stappen Kan de dag eigenlijk niet meer stuk (zeg ik maar niet te hard) en anders gil ik vandaag bij alles 75 niemand die er dan iets van snapt maar als ik het zelf maar weet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Teveel, Yvonne en Yalalalala gemist....jammer (Yvon loopt in en uit dus niet gemist zie ik nu...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 dertig op rij lijkt me ook een makkie...ik ga nog maar wat oefenen elders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 ja, ik ook sha...maar misschien zijn ze douchen saam...hihi roep je keihard 75, ik zie het voor me,met je fietsbel in de suup zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 goede morgen allemaalsnoepje en shahire knap hoor voor allebei een bosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Goeie morgen late opstaanders, hihi. Snoep en Sha gefeliciteerd ....Henk ik vind jou niet te druk... loslaten weet je nog wel... Maar ik moest de douche in ... en nu moet ik naar mijn werk.... Fijne dag allemaal..... Laterrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 @ Henk, jij zou nog wel eens heel raar kunnen staan kijken als je achter je in de suup inderdaad 75 en een fietsbel zou horen....ken jij namelijk Sha niet!@ Igor op deze ochtend...@ Tinkerbelle, fijn dat je goed hebt geslapen maar nog beter als je voor jezelf redenen ziet die even bevestigen dat stoppen met de alco beter is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Ff speciaal voor Igor: ((( ))) en ik hoop dat je snel weer wat beter in je velletje gaat zitten meis. en nu ...... wegwezen von... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 sha thanxyvonne werk ze, mag je de hele dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Goede morgen deze morgen!Nog niet zo wakker als gisteren maar er wel weer zin in om vanalles te ontdekken vandaag!Ben er meteen weer weg van want heb geen rust in mijn donder!Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 doeg yvon! en ik weet het hoor, en het lukt heel goed!ik laat los wat ik wil en behoud waar ik zin in heb...zo werkt dat nu eenmaal nij mij... tinker, ja fijn he! heb ik ook! alleen steeds iets tekort, dat is soms jammer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden