Susana Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Goede morgen lieve mensen...ik ben de eerste voor de eerste keer!!Ik ga zo naar school...ik wens jullie een heel fijne dag, geniet van...Liefs,Susana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Goeiemorgen Susan, Je bent er lekker vroeg bij voor de zaterdag... Koffie hier staat al door te lopen, thee staat te trekken..... Voor iedereen een mooie zaterdag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Goedemorgen Susana en Yvonne...Een hele fijne dag gewenst....en ook voor iedereen die nog wakker moet worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 prettige dag susana! en hello yvon, jij ook al zo vroeg he!blij dat ik je weer eens effe tref, want ik liep je hier en daar steeds net mis af en toe...maar dan hoor ik je welen dat was me steeds een bijzonder genoegen!alles kits? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 sha, wat een timing! bijna gelijk!als gebruikelijk jij weer de eerste...ik weer de traagste... lach me maar weer uit...goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 ole ole ole oleik heb gisteren gedronkenin een bruin cafe!met een leuke vrouween slimme dame...zat ik heerlijk aan een kopje thee!ole ole ole ole Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Hoi Henk, klinkt helemaal goed. Je hebt dus een fijne dag achter de rug?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 En shahire natuurlijk ook een fijne dag , zag je ff over het hoofd.... pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Hey HenkJa goed geslapen...kreeg nog een gezellig warmKnuffie voor ik ging slapen...dus dan slaap ik altijd goedleuk je uitje gisterenin het bruin cafemooi lekker aan de thee..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Ha Yvonmaakt niks uit hoor....blijf toch even lekker beetje hier (bedoel hier thuis...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 goed te horen sha!en over knuffie gesproken... mis haar al twee dagenzeker nog met die driehoeken bezig....en yes yvon! prima!wil er we eefe bijzeggendat dat dan ook het hoogtepunt was hoor...en dat aanvankelijk het zweet me weer uitbrak...maar het was echt geweldig... dat wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Heb je die hindernis toch maar mooi genomen Henk, stapje voor stapje... komt goed. En nu mag ik lekker de douche in .. geen igor en snoepje die staan de rammelen aan de deurknop, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 ik heb vreemde fysieke reacties de laatste tijd,beetje wat jullie opvliegers zouen noemen denk ik hihivooral als ik toch weer aan drank denk.... ja dat zweten, warm en koudbloednerveus....heb jij dat ook nog yvon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 borretje schreef daar laatst iets goeds over trouwens...geloof dat je dat lang houdt... weet niet meer precies wat ze zei...nog eens vragen als ik haar zie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 goedemorgen maxen bij deze alvast aan allen die nog volgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Ja voor degene die nog volgen.........allemaal goedemorgen en fijne dagHenk...wakker blijvenhoef je Knuffie niet te missen Ben er van tussen............ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Max en Tinkerbelle.....zag jullie niet zo rap....hoi piepeloi and have a nice day!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Gaby voor jou een vandaag.......goed gedaan weer he!!En voor alle anderen die zoveel dagen, weken, maanden en jaren droog staan ook veel...Nu echt wegggggggggggggggggggggggggggggggggggggg..................................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 goede morgen allemaal.voor diegene die moeten werken werk ze, susanne veel plezier op school.henk volgt er nog een nieuwe afspraak met die dame? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 gek word je van dat gezoef... dag sha.. tot zo..he tink! alles ok?ik heb je vanmorgen al een brief geschreven!op je wie is wie gezet!staat vol met zwaarwichtige wetenswaardigheden... wel lezen hoor!hoe is het met dochterlief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Ook goeiemorgen Max, Igor en Tinker... Henk, heb nooit opvliegers van drank gehad gelukkig , wel andere maar daar ben ik onderhand bijna helemaal van af gelukkig Gewoon een kwestie van negeren die dingen.. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Luitjes, het spijt mij bijzonder.... maar moet er vandoor..Maak er een mooie dag van... en als de zon het laat afweten denk hem er dan maar bij Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 26-03-2011 07:40 Nieuwe BerichtenGebruiker is online Send Private Bericht Print dit berichthenkHoort er allemaal bij Henk, vraag anders eens om medicatie, helpterg goed moet ik zeggen. (librium b.v.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Dag yvonne prettige dag nog!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden