Spring naar bijdragen

zondag 27 maart 2011


will

Aanbevolen berichten

Nu ik het lees van mezelf lijkt het inderdaad te simpel.
Zouden mannen, aangezien het maatschappelijk aanvaardbaarder is, meer druk voelen tot drinken? Een man die niet drinkt kan gemakkelijk aanzien worden als een mietje terwijl een vrouw die dan weer te veel drinkt aanzien kan worden als een zuipschuit.
Tjee..Fleur, soms denk jij teveel :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 116
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik wil niet zeggen dat ik de roes niet prettig vond, maar die moest wel samen gaan met een drankje dat ik lekker vond en anders deed ik het niet. Dus de smaak is ook belangrijk. En bij jou ging het dus om de roes, ook al smaakte het niet. Nou had ik hetgeen ik lekker vond, wel altijd in huis hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teveel denken kan niet Fleur, echt niet, ik kan het weten, toch...:)

Ik denk dat je gelijk hebt over dat drinken.

Vind een man die niet drinkt helemaal geen mietje, ben een beetje jaloers op mannen die gewoon zonder er bij na te denken een cola, tonic of koffie bestellen.
Bij is dat altijd een beetje geforceerd, want eigenlijk wil ik dat helemaal niet, ik wil een
Misschien ooit... of misschien ooit gewoon 1 of 2 en dan zonder nadenken, niet geforceerd stoppen.

Ik ga slapen en wens jullie een heel fijne nacht met mooie dromen, of een nacht om van te dromen, kijk maar wat het wordt.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

slaapzacht teveel :sun:

Ik kruip er ook maar eens in. Bij het lezen van jullie reacties bedacht ik me in een moment wie er nu verder van huis staat. Jij die het graag lust of ik die het niet graag lust..
Absurd want ongeacht dat staan we beide even ver :light:

Slaapzacht allen
:present:

En cowboy? speciaal voor jou :heart:
Wordt ie wakker van :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...