Spring naar bijdragen

zondag 27 maart 2011


will

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Stilletjes vandaag, maar logisch, gezien het mooie weer.
Kleindochter vierde haar verjaardag vandaag.
Ik aan de spa, LATex aan de 0% bier.
Rest aan de rode wijn.
Doet me toch nog steeds wat, als ik dat zie.
Soms ben ik ervan overtuigd, dat ik gemakkelijk sociaal kan drinken.
Soms ook niet, zoals vanmiddag.
Had ik dan aan de wijn begonnen, zou het einde weer zoek zijn.
Voelde dat gewoon.
Kon de roes bijna voelen,als ik de eerste slokken zou nemen.
Blijft oppassen geblazen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 116
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Igor, de hond was losgebroken. Maar moet je nagaan daar liep een hummeltje van 3 jaar rond. Toen we bij het aangevallen hondje kwamen stond de politie al daar samen met een hoop huilende mensen zo waren ze geschrokken. Dat dier heeft wel zo'n 50 mtr. met dat kleine hondje in z'n bek lopen slepen. En moet je nagaan hij speelde er mee hé. Want als ie echt gewild had dan had hij het diertje doormidden gebeten. toen ik bij die hond kwam, sprak zijn lichaamstaal mij helemaal niet aan. Kop wat gebogen, staart strak naar achteren, nee geen fijne hond hoor bah. maar ik weet niet of ze hier ook gemuilkorft moeten zijn, ik dacht het wel.
Maar het gaat de eigenaar van die Pit bull handen vol met geld kosten das zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bolletje

knap van je hoor..ik had het je niet na gedaan
zou als de dood zijn voor die hond
levens gevaarlijk toch zulke honden met zo gedrag

wijfie

ik heb het vol gehouden
maar heb wel een fles wijn gekocht alcohol vrij
zag hem staan en het leek zo echt kon het niet weerstaan
ik was helemaal gelukkig ..maar toen ik de wijn proefde ...bah
teleurstellend...maarja aan de ene kant maar goed ..was 6 euro..als die lekker was geweest dan weet je het wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Rap. das ook bij dieren. als de eigenaar van het hondje aangiften doet dan zijn ze de #$%%^.
Hij heeft al meer aangevallen. Maar als de hond mensen aanvalt moeten ook deze een aangifte doen.
Ik ben door de hond van de buren ( een mastino Napolitano) een heer van 125 kg. gebeten. 19 hechtingen want m'n arm (binnenkant elleboog) lag helemaal open. Slagaderlijke bloeding enz. De politie vroeg ook aan mij of ik aangifte wilde doen maar heb dit geweigerd. Maar zij had wel het pistool in haar hand, want ze waren bang dat ie weer zou aanvallen. Maar anders, ja dan zijn ze verplicht om hem af te maken maar ik geloof dat de rechter dat toch moet beslissen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegen de hond van de buren Rap?. Omdat deze hond gefokt was uit twee vechthonden, zo'n dier kan er zelf toch niets aan doen. mastino's zijn helemaal niet agressief en echte lobbessen.
Verder kan ik het niet maken om bij de d.a. te werken en dan een hond die er niets aan kan doen, af te laten maken. Hij is inmiddels al dood hoor maar niet door mij.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

So Bol dan ben je er nog goed vanaf gekomen met die hechtingen en geen verbrijzelde elleboog. Ik heb me laten vertellen dat mastino´s zo´n 110 kilo kaakkracht hebben. :huh:

En die pitbulls die halen ze hier allemaal in België, op elke hoek van de straat is wel een fokker. En anders heb je het asiel nog, viel me op dat de meeste staffords/pitbulls en mixen daarvan naar Nederland gingen.
En met het afspuit beleidt gaan ze hier ook veel anders om. :huh: Er zijn een keer 2 pits binnen gebracht omdat ze een kind van 3 aangevallen hadden. Baas was totaal niet onder de indruk, probeerde zelfs dat kind nog de schuld te geven. Na 6 weken in de asiel gevangenis gezeten te hebben mochten die beesten gewoon weer naar huis wel mochten ze niet meer binnen 300 meter van een kind komen. Verteld die gast vrolijk tijdens het ophalen "ik neem ze lekker mee naar de camping" :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Spud sommige eigenaars zijn helemaal geflipt hoor. Vanmiddag toen ik dat klein ventje daar in huis rond zag lopen dacht ik ook, wat een risico nemen jullie. alleen maar omdat een pit bull stoer is.
Die dieren moeten ze gewoon niet meer fokken. En al;s het nu mooie honden waren. maar met die afgeneden oren, vreselijk, das toch geen porem.
Verfhoudingen kloppen helemaal niet enz. maar het staat zo stoer. eigenlijk zijn die eigenaren heel bang anders nemen ze toch niet zo'n hond?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rustige dag hier vandaag, iedereen waarschijnlijk naar buiten geweest.....
Heb heerlijk weekend gehad, sinds tijden goed ontspannen en uitgerust en...droog gebleven :)

Spud...dagboek kan inderdaad werken, goed idee als je er baat bij hebt.
Snoepje en Josje :present:

Argggg.....nog meer gelezen maar ben het nu ter plekke effe kwijt
teveel frisse buitenlucht? .....ofzo...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Josje, het gaat redelijk.
In de weekenden ben ik er altijd wat minder.
Dan moet ik mijn aandacht op andere zaken richten.

Jij gaat ook goed, dacht ik.
Dus eigenlijk gaat het allemaal wel redelijk.

Vaak kan het beter, maar zeker slechter!
Zonder drank is alles beter hanteerbaar, en dat is mooi.

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat jouw stemming er al op vooruit nu de zon weer meer schijnt? Ik meen me toch te herinneren dat jij ook last had van de donkerte en kou en de winter? Ik merk dat het bij mij wel helpt. Ja, verder gaat het redelijk. Ik maak afspraken met mezelf en daar houd ik me aan, maar het is dun. Zo heb ik vanmiddag een alcoholvrij witbier gedronken, tja en dat is je reinste drooggebruik. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Teveel......ja heb een super weekend gehad en gister en vandaag totaal geen behoefte aan drank gehad.
Vrijdag even een flinke dip gehad maar uiteindelijk ook niet gedronken, wat ben ik achteraf dan weer zo blij dat ik niet gedronken heb :)
me daarom maar meteen bij het weekendpact opgegeven, voor mij altijd een flinke stok achter de deur omdat ik voor mijn gevoel dan een soort belofte afleg en als ik ergens trouw in ben......
Nu met maatje een maandpact afgesloten.....tot 1 mei, uitdaging maar voor mij net te overzien.
Dus ja....die ga ik wat dan ook volhouden!!

Had je gemist hier de laatste dagen maar las gelukkig dat je gezellig met je vrouw aan de boemel was en boeken had gelezen........leuk je weer te lezen hier :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...