Spring naar bijdragen

zondag 27 maart 2011


will

Aanbevolen berichten

hey die bolletje :sun:
Ik ben best trots op mezelf :). Hoop dat iedereen dit zo voelt hier. Zelfs al heb je een kleine terugval. Elke dag zonder is beter dan niets.
Toch nog steeds gek hoe zoiets plots je gedachten kan overnemen. Maar een paar weken is niet zo lang natuurlijk.

Tja terug op de fiets naar het werk. Deed het altijd al maar toen de laatste stuk ging werd het de bus. Verbazend hoe lui dat je daar onmiddellijk van wordt :).

Weet je wat ik het leukste vind aan niet drinken? Het feit dat ik bij onverwacht bezoek de blikjes niet vlug moet verstoppen.
Onlangs...heb mijn dochter nooit gezegd dat ik stoppen zou om verschillende redenen...vroeg ik haar of het was opgevallen dat ik al drie weken niets had gedronken. Kreeg een twee duimen naar boven :D.

Zal me maar eens gaan opmaken anders ben ik te laat...
Fijne dag nog lieve bol
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 116
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeienmorgen allemaal

lekker lang blijven liggen...beetje humeurig..maar moet er toch uit en is denk ik maar goed ook

fleurie ...jij gaat echt goed zeg:present:
toen ik jou voor de eerste keer hier zag verschijnen dacht ik echt wat een maffert zeg
ik kon je natuurlijk nog niet
maar toen je stopte met drinken ...werd je echt een ander mens..leuk oprechtt mens
dat was je natuurlijk al...maar zonder drank ben je heeel leuk en lief:rose:

dit is geen liefdes verklaring hoor..val op mannen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Ik heb het goed doorstaan gisteravond, niet gedronken en er ook geen last van gehad. Ze hadden een 'belgische maaltijd' gemaakt, met frieten natuurlijk en bokbier in de stoofschotel. Maar heb geen alcohol geproefd. Had het om 00.00 uur gehad en uiteindelijk zijn we om 1.00 uur naar huis gegaan en niet daar geslapen. Helemaal goed en een opluchting.

Het is een mooie dag vandaag, heerlijk zo lekker de zon in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag allemaal! :rose:

Gaat een maffe dag worden vandaag met dat uur minder dan lijkt het altijd alsof de tijd voorbij vliegt.
Nu ja ik zal eens kijken of ik het bij kan houden. :)
Iig een goed voornemen voor de komende week, weer een ouderwets dagboek kopen. Want het werkte gisteren best goed om hetgeen wat in mijn hoofd zat hier neer te zetten, gaf rust in mijn donder.
Alleen kan ik dat natuurlijk niet met elk onderwerp doen en daarvoor lijkt me dat dagboek dus een hele mooie oplossing. :D

Fijne dag allemaal! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha niwi, nu was ik even wegB)

Het ging Snoepje, de eerste uren wel, maar daarna word het een beetje uitzitten en ja, zij hadden gedronken enzo, dan is er toch afstand, een wat andere wereld, ik kon het ook niet zo volgen meer. Goed gezien hoor, de opluchting overheerst.

Goed plan Spud, dagboeken zijn heerlijk en er zijn tegenwoordig zulke mooie notitieboeken, ik kan daar echt van genieten als ik weer zo'n boekje heb liggen. En schrijven is ook fijn.

Nu ga ik er even uit, lekker in de zon even een boek lezen:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allemaal

Lekker relaxt dagje vandaag met mn kids, ga niet teveel klussen...

Gisteren verjaardag letterlijk uitgezeten.
Ex was er ook en had binnen 2 uur wel 5 blikjes bier naar binnen gegoten.
En daarna natuurlijk gewoon zn auto instappen.
Met moeite op mn lip gebeten om er niks van te zeggen...

Iedereen een fijne dag.
Ik ga lekker in de tuin een spelletje wie is wie spelen met mn dochter.

Laters;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Rekel en Denker,
Ja hoor hier alles prima, vandaag gewerkt en een naar iets meegemaakt. Een poedeltje was aangevallen door een pit bull. Beestje was in zware shock maar gelukkig niet al te ernstig gewond. dus dat komt weer goed.
Ja en veel dode eenden opgehaald. Iedereen denkt aan vergiftiging of een ziekte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie middag allemaal.
Bol wat naar, ik dacht dat pitbulls gemuilkorfd moesten worden? hoe kan zoiets dan toch gebeuren.
ik zie trouwens de laatste tijd op evenementen steeds vaker bull-mastif en pitbulls zonder muilkorf. ik weet dat ze heel lief kunnen zijn maar toch...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...