Spring naar bijdragen

Woensdag 23 maart 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

wat ben ik toch blij dat ik niet meer hoef te drinken....
het is niks anders dan positief om te leven zonder drank....
wat een weelde....wat een vrijheid....
ik wil niet meer....ik durf niet meer...ik hoef niet meer....

dag 8.434 zonder drank.....nuchterheid is een beloning...!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lot eigenlijk zou je man je over de knie moeten leggen. 1 appel? daar kom je morgen ook niet helder door over (ook niet zonder alcohol.) ga fatsoenlijk eten, en dan lekker naar bed. geef de sleutel aan je man, dan heeft hij ook het gevoel dat hij je kan helpen. zo einde preek de rest is aan jou :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf hier hoor Lot, heb net m'n eten op. Heb je nu het gevoel dat je ergens verdrietig om bent?
Heb net gelezen op het draadje van neg. ervaringen dat je nog al vaak last hebt van paniekaanvallen door het drinken.
Mens, het zweet breekt me weer uit. Ik heb die tijd ook gehad. Vreselijk was dat. en dan die hartkloppingen. Ik dacht dat ik dood ging.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn man is druk en ik wil hem niet te veel lastig vallen met mijn probleem,... ik wil, zoals ik hem heb leren kennen, sjiek zijn..
uhum, das nu ver te zoeken dus....
jullie moeten weten dat ik mijn man niet alles heb verteld, wel dat ik problemen ondervind maar niet dat ik bijv. 's ochtends wel eens mijn kater wegspoel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer schot in de roos, Bol!
Ja die paniek aanvallen, die heb ik heel sterk... ik moet regelmatig grote groepen mensen toespreken..
Het gaat me steeds minder af... ga ik 'gek' braaf doen, meer bezig met het oplezen dan de inhoud...terwijl ik voorheen best leuk kon spreken in het openbaar.
Daar maak ik me nu ook druk over.... en denk maar steeds.. het is pas 6 uur... maak je niet druk :-(
oja, en ik moet mij natuurlijk ook nog inlezen...... ***(ik zal niet schelden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk heeft manlief wat in de gaten maar hij is druk druk druk.
(hmm, ik moet altijd denken aan mijn eigen quote: als je echt druk bent, kun je het maar 1 keer zeggen)

ok, ik heb nog wat in het glas maar ga me klaar maken voor...denk denk..pizza uit de oven ofzo.
ik ga in ieder geval niet koken... geen kont zin in.
Ik denk dat mijn man iets van 19.00 thuiskomt...
mijn hersens kraken in hoeverre ik hem ga vertellen dat ik de hele dag in een stoel heb gezeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Lot, alle spontatiteit verdwijnt als je je richt op jezelf en je aandacht richt op, hoe klinkt mijn stem, beeft die niet te veel, maak ik geen stomme fouten enz. daarmee rem je jezelf ontzettend af. Dit wordt, naarmate je langer drinkt, erger en erger. en o je bent zo bang dat je voor aap staat en fouten maakt. Dat moet toch een hele hoop stress geven, ja en dan is een borrel gauw gepakt. Stom hé, dat je op het moment dat je die pakt, je je niet kan realiseren dat het juist de borrel is die dat veroorzaakt.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Myriam, dat is prachtig.
Geef het monster nu maar meteen een doodklap.
Hij is nu toch al bijna uitgeteld.

Ga zo voort.

Soothe,

ik heb me voor genomen dat hij bij 2 mnd lang genoeg heeft liggen stikken en is dan definitief gestorven.
zo niet sla ik hem neer.

mmmm oh ja zij he? een vrouwelijk monstertje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...