niwi Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 wat ben ik toch blij dat ik niet meer hoef te drinken....het is niks anders dan positief om te leven zonder drank....wat een weelde....wat een vrijheid....ik wil niet meer....ik durf niet meer...ik hoef niet meer....dag 8.434 zonder drank.....nuchterheid is een beloning...!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 ja, die wordt er ook niet blij van snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 lotkan je geen afspraak maken met hem dan....dat je niet meer drinkmijn hielp..help dat wel....en die kast op slot..geef hem die sleutelalles is nu binnen hand bereik..dan wordt het wel erg moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 dank jullie,...ik heb vandaag een appel op, met tegenzin....help Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Lot heb je mensen die je kunt bellen lieverd. ff uithuilen of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Lot, een appeltje voor de dorst.Drink veel water en doe jezelf een lol. Stop.Heb je niet wat kalmerends.En de drankkast moet op slot.Je wilt toch nog een tijdje mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Lot eigenlijk zou je man je over de knie moeten leggen. 1 appel? daar kom je morgen ook niet helder door over (ook niet zonder alcohol.) ga fatsoenlijk eten, en dan lekker naar bed. geef de sleutel aan je man, dan heeft hij ook het gevoel dat hij je kan helpen. zo einde preek de rest is aan jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 toch voel ik dat ik jullie hulp nu goed kan gebruiken....blijven jullie contact met me houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 lottuurlijk...maar je zal nou wel duidelijk tegen je eigen moeten zijn wat je wilen maatregelen moeten nemen...want het gaat niet vanzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ik blijf hier hoor Lot, heb net m'n eten op. Heb je nu het gevoel dat je ergens verdrietig om bent? Heb net gelezen op het draadje van neg. ervaringen dat je nog al vaak last hebt van paniekaanvallen door het drinken.Mens, het zweet breekt me weer uit. Ik heb die tijd ook gehad. Vreselijk was dat. en dan die hartkloppingen. Ik dacht dat ik dood ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 mijn man is druk en ik wil hem niet te veel lastig vallen met mijn probleem,... ik wil, zoals ik hem heb leren kennen, sjiek zijn..uhum, das nu ver te zoeken dus....jullie moeten weten dat ik mijn man niet alles heb verteld, wel dat ik problemen ondervind maar niet dat ik bijv. 's ochtends wel eens mijn kater wegspoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 lotbegin dan eerst maar eens om eerlijk te zijn naar hem toedat lucht op...het is je man..en hij staat het dichtst bij jehij kan jou helpen om ervan af te blijven maar neem hem dan wel in vertrouwenen vertel dat je zijn hulp nodig heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Lot en je man heeft niets in de gaten?????? of zou hij blij zijn dat hij jou eindelijk MAG helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Weer schot in de roos, Bol!Ja die paniek aanvallen, die heb ik heel sterk... ik moet regelmatig grote groepen mensen toespreken..Het gaat me steeds minder af... ga ik 'gek' braaf doen, meer bezig met het oplezen dan de inhoud...terwijl ik voorheen best leuk kon spreken in het openbaar.Daar maak ik me nu ook druk over.... en denk maar steeds.. het is pas 6 uur... maak je niet druk :-(oja, en ik moet mij natuurlijk ook nog inlezen...... ***(ik zal niet schelden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Lot:Even praktisch: Heb je al gegeten????????Zo niet: vooruit met de geit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Tuurlijk heeft manlief wat in de gaten maar hij is druk druk druk.(hmm, ik moet altijd denken aan mijn eigen quote: als je echt druk bent, kun je het maar 1 keer zeggen)ok, ik heb nog wat in het glas maar ga me klaar maken voor...denk denk..pizza uit de oven ofzo.ik ga in ieder geval niet koken... geen kont zin in.Ik denk dat mijn man iets van 19.00 thuiskomt...mijn hersens kraken in hoeverre ik hem ga vertellen dat ik de hele dag in een stoel heb gezeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ja Lot, alle spontatiteit verdwijnt als je je richt op jezelf en je aandacht richt op, hoe klinkt mijn stem, beeft die niet te veel, maak ik geen stomme fouten enz. daarmee rem je jezelf ontzettend af. Dit wordt, naarmate je langer drinkt, erger en erger. en o je bent zo bang dat je voor aap staat en fouten maakt. Dat moet toch een hele hoop stress geven, ja en dan is een borrel gauw gepakt. Stom hé, dat je op het moment dat je die pakt, je je niet kan realiseren dat het juist de borrel is die dat veroorzaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 @ Myriam, dat is prachtig. Geef het monster nu maar meteen een doodklap. Hij is nu toch al bijna uitgeteld. Ga zo voort. Soothe,ik heb me voor genomen dat hij bij 2 mnd lang genoeg heeft liggen stikken en is dan definitief gestorven.zo niet sla ik hem neer.mmmm oh ja zij he? een vrouwelijk monstertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 lotmaar als jij om 5 uur nog beneden zit..kom hij dan niet naar beneden om te kijken wat er is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 lot gooi het er gewoon uit bij je man. straks loopt je huwelijk ook nog op de klippen dank zij de drank. wees eerlijk daar bereik je het meeste mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 ik ben alleen snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 ok, tranen biggelen over mijn wangen, manlief belde net.. ik heb vandaag opgebiecht."dat is echt iets van de laatste tijd he schat?" ja, zeg ik"Ben je ontevreden of is er iets?" nee, zeg ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 nou lot gooi straks de rest er dan ook uit, het kan je alleen maar helpen meid. kop op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 tenx igor........pizza zit in de oven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 geen kont trek natuurlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden