Max72 Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Je geeft een goed gefundeerde mening soothedus waarom een ban.....??Alleen omdat die wat scherp is...??En al dat slappe ge*** kan gewoon doorgaan, ookals mensen daardoor niet meer met hun echte problemenop de proppen durven/willen komen...Lijkt me sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ga nu naar strandterrasje, eerst een bakkie en daarna een amstel malt,ff lekker het zonnetje in:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Strak plan Max.Blij dat ik niet helemaal de enige ben.Maak er wat van.groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Geen antwoord is ook een antwoord natuurlijkT is de moeite zelfs niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Btw ik geef mijn mening..en of dat nu rechtstreeks gericht is aan jou of via een omweg..Ik geef er niet om Beetje flauw dat je er niet mee om kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Lieve mensen...durf nu bijna het forum niet opik vind dat er op dit moment een niet prettige sfeer hier hangtdenk zomaar dat ik niet de enigste ben....voor ieder respect voor zijn/haar meningmisschien beter om verder te gaan per PBhoeven hier de gemoederen niet verder op te lopenen kunnen we deze dagdraad weer strak trekken.............hierbij voor zowel Soothe als voor Fleurbeide een Sha. Note: ik bedoel het alleen maar goed en wil me er verder niet in mengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Het is al van tafel Sha..Don't worry . Was niet de bedoeling van mijn zijde dan om iemand een vervelend gevoel te geven. Soms ben ik redelijk uitgesproken net als anderen. Vandaar dat het waarschijnlijk ook enorm botst.Ik ga eens kijken of de zon nog schijnt Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Dank Shahire. Ook hier van tafel! Met henk los ik het wel op.Komt allemaal goed.Ik zal het er niet meer over hebben.Over tot de orde van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 henk Pb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ondertussen staat mijn afwas er nog.wat een gedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 en toen was er koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ha dat lijkt me een strak plan een lekker bakje koffie Snoep.En goed gezegd Shahire. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Spijtig dat lust ik net niet Oh ja ik ging ff kijken of de zon er nog staat.... Dus nogmaals tot later misschien..:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 tinkerbelle al enig idee hoe je dat gaat aanpakken? tot die tijd droog blijven staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 @ Aicha PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Moet nu echt weg...........laterzzzzzzzzz ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF............................weggg is ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Hoi, om de lucht te klaren zal ik alles weghalen.Het is geen knieval.Ik trachtte een beetje aan te geven, hoe het hier werkbaar te houden.En ook daar mogen andere meningen over bestaan.Beetje de discussie aanzwengelen.Omdat het onrust bij "nieuwkomers" teweeg kan brengen wordt alles verwijderd.Dan ziet het er weer rustig uit.Groet van de boeman.P.S Tinkerbelle trek het je niet aan.Brand is erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Soothe, zou je wel alles weghalen? Dan snapt niemand er meer iets van....Mijn idee: haal 14.09 weg..... is maar een tip hoor.Doe wat je hart je ingeeft......En dan maar weer over tot de orde van de dag he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Soothe gewoon laten staan hoor er mag best wel eens wat gezegd worden toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Sorry, te laat.Alles is weg.Velen zullen het wel gezien hebben.Nu de zon in.Fijne dag.Rust in de tent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Petje af tinkerbelle!! En dat ook nog zonder koffie en sigaret!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Aicha,Het is ook voor de nieuwkomers.Geruzie stemt niet vrolijk.Over tot de orde van de dag.Tinkerbelle, het forum was mijn redding.Anders zat ik hier niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Tinkerbelle p/b. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Blijf nog wel even roken, lijkt mij.Gaby kan het, maar dat is niet voor een ieder weggelegd.Anders zit je tegen het plafond en wil weer drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ik heb het gezien en ik vond het niet fijn.Vond het een gemene en furieuze uitval, met zulke opmerkingen kwets je mensen heel erg.We zijn hier om elkaar te helpen en daar was Soothe zeker niet mee bezig.Tuurlijk mag je reageren en zeker als je persoonlijk genoemd wordt maar dit was buiten proportie.Trek het je niet aan Fleur, ik ga er van uit dat Soothe even buiten zinnen was.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden