Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Maar wel heel goed Henkgeen biertje maar gewoon cola....je bent goed bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Dat deed ik wel vakerNou ja Spa-roodCola als ik wat sterkers wouHet is even goed toevenAnywhereGoed bezig henk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Doe het zoals je het moet doenBe as yourself Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Dank voor je uitgebreide uitleg witte:present: Jouw verhaal is niet mijn verhaal, maar toch vind ik het fijn ook een andere kant te lezen, van iemand die er, zoals jij, nog niet aan onderdoor is gegaan, maar op tijd heeft ingegrepen. Het klopt, nog 2 weken en dan heb ik mijn doel: 3 maanden geen alcohol, gehaald. En ja, ik ben ermee aan het worstelen. Heb het er ook met mijn maatje over hoor, zij confronteert mij ook en dat is goed, dat zet me aan het denken. Ik denk ook dat het goed is dat ik mijn negatieve ervaringen met drank op ga schrijven en het positieve wat ik nu ervaar zonder te drinken. Want soms vergeet je de negatieve dingen van de tijd dat je drinkt en vergeet je de positieve dingen van de tijd dat je niet drinkt. De geest manipuleert.Mijn alcoholgebruik was het laatste jaar toegenomen toen ik na een burn out in de ziektewet kwam. Ik hoefde 's ochtends niet vroeg op, want ik werkte niet en zo sloop het er steeds meer in. Maar ook de jaren voordat ik die burn out kreeg, dronk ik teveel. Ik moet mezelf niet voor de gek houden, maar vanwege mijn werk had ik het meer in de hand.Dank je voor je lieve woorden, ik kom er vast wel uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Zo, en na al dat gedenk enzo, moet ik maar eens naar mijn bedje gaan. Heb vandaag de happinez gekocht, dus die gaat mee. Voor de mensen die ook van de happinez houden, er staat een artikel in over 'ruimte scheppen in je huis en hoofd", iets waar ik veel mee bezig ben en in geinteresseerd ben.Slaap lekker allemaal, en witte, ik blijf je lezen hoor:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 das goed van jou majo, ik stond eerlijk gezegdte trillen op mijn benen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Als ik je zo lees Josje denk ik ook wel dat je er voor jezelf uitkomt.Je bent in ieder geval mooi aan het kijken naar jezelf hoe het was en hoe het nu is.Reflexie is goed op dit gebied.En dat onze geest manipuleerd dat is een ding wat zeker is.Gelukkig hebben we hier elke dag verhalen van iedereen die ons, in ieder geval mijscherp houden.Ik denk dat zolang we hier blijven lezen op zn tijd, we ons blijven realiseren wat alcohol kan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Dag lieve mensen, ik ga zo slapen. Wens jullie een fijne voortzetting.Hier een gedicht: (Gerard Reve) DAGSLUITINGEigenlijk geloof ik niets,en twijfel ik aan alles, zelfs aan U.Maar soms, wanneer ik denk dat Gij waarachtig leeft,dan denk ik, dat Gij Liefde zijt, en eenzaam,en dat, in dezelfde wanhoop, Gij mij zoektzoals ik U. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Da's nergens voor nodig he HenkYou're still the same!Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Dus: Het is hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Gaat weer een beetje Henk?Knap dat je niks genomen hebt in het cafeenne wat ik mooi vond is wat Anna schreef: quote: Originally posted by: AnnaNiemand kan een drinker ertoe bewegen niet meer te drinken, dat kan alleen de drinker zelf. Niemand kan een niet drinkende drinker ertoe bewegen weer te gaan drinken. Het is de verslaving, de latent aanwezige hunkering, die de drinker ertoe aanzet het gedrag of de woorden van een ander aan te grijpen als excuus om weer te gaan drinken. Zo is het ook te zien als een overwinning op de verslaving, het excuus niet aan te grijpen en niet te drinken. Een overwinning om trots op te zijn, en waaruit je sterker te voorschijn komt. Niets, maar dan ook niets is het waard om het eerste glas te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 ik hoop zo dat fleurtje het redt vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ja, prachtig stukje he Witte....Josje en Jaap welterusten voor zo Eigenlijk wel een goed idee......ik stap ook eens op....Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Jaap wat een prachtige dagsluitingEn nu moet ik naar bed,maar door al het getyp, ben ik nog niet moeJuist stuiterig eerlijk gezegd.Nog ff hangen hier dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 quote: Originally posted by: henkik hoop zo dat fleurtje het redt vandaag Vast wel!Weet het wel zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Ja ik vind m ook ijzersterk Shahire en voor jouTruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 was in wezen een diep religieuze jongen, jaapvond het jammer van zijn laatste jaren...mooi tekstje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 hihi stuiterig witte... ik zie het voor me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 nah.... niet letterlijk hoordas wel jammer he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 ik wens ook welterusten,blader misschien nog wat rond en dan lekker slapen...tjuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2011 Jaaa dat ga ik ook doenweltrusten allemaallaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 TrustParel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Joe toe Parel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ik kom gewoon even slaapwel zeggen....nogmaals sorry dat ik gisteren te veel aan het dollen was..Trek me weer even terug van het forum..Dikke knuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden