igor Geplaatst 3 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 nou dan roep je en komt ze niet snik snufnou dan kruip ik maar op de bank met m'n knuffeltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Had je mij maar moeten roepen ipv Mup:DOh oh jullie nieuwschierig naar mijn leeftijd...Komt dat door de kliekjes Yvonnekijk daar word ik dan weer nieuwschierig vanAan de toekomst denken is ook belangrijkmaar qua drinken moet je gewoon niet verder dan 1 dag denken.Anders wordt het onoverzichtelijk en niet te doentoch??Ik zal ff onthouden Igor, dat ik extra mest bij de mn virtuele rozen ga doenJaa ze moeten wel mooi zijn over drie dagen begrijp ik;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Kom ik je toch even een knuffel geven Igor... Enne ... dat record ga je verbreken... en nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Komt door de magnetron Witte.... hihi.. vertel vertel vertel..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 ik verheug me erop witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 dank je yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Wel delen met knabbel en babbel he? Ach wat..... ik doe er nog een stuk of wat... hoeft er niet geknokt te worden... :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 nou eh hij was wit vierkant ongeveer 50 bij 50 bij 50en hij had een klok en een tijdsinstelling en als het eten klaar was dan piepte hijzoiets Yvonne:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 quote: Originally posted by: wittenou eh hij was wit vierkant ongeveer 50 bij 50 bij 50 en hij had een klok en een tijdsinstelling en als het eten klaar was dan piepte hij zoiets Yvonne:P Uhmmm, ik vroeg niet naar de leeftijd van de magnetron... maar naar die van jou dear.... Hoeft niet op het jaar nauwkeurig hoor, mag een marge van een jaar of vijf hebben, hihii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Goed lezen YvonneAagje was me al voor om daar antwoord op te gevenDaarom snapte ik je vraag ook niet zo.... denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Hihihi, had ik inderdaad overheen gelezen... Inderdaad jonge blom nog... En waarom ik het vroeg... Tsja.. je schreef dat je van je eerstverdiende geld een magnetron kocht... En ach.... toen dacht ik: jeminee, wat een jonkie is ze dan nog... hihi. affijn... je bent inderdaad een heeeeel eind jonger dan ik... en ... time flies... de magnetron bestaat al weer een hele poos... dus ik ben al weer zo veel ouder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 leeftijd zegt me niet zoveel hoor YvonneIk hou van mensen met allerlei verschillende leeftijdenhet gaat uiteindelijk toch om de mens zelfenne vergeet niet: je bent zo oud als je je voeltBtw leuk om weer is met je te kletsen meestal ben je vd ochtenploeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Dit is het goede draadje, zat op een verkeerd draadjeHier dan nog eens:Jane, zag je ook de film op Canvas ? Hele mooie film Prachtige muziek ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Ik kom alleen even welterusten zeggen.............Slaap lekker en morgen weer fris en fruitig op............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Nee Woman, helaas, die had maar 2 sterrendus ik keek naar 12 monkeys met 4 sterrenook erg mooien gelijk welterusten allemaal:lips:slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Ja, maar ik mag even een paar weken geen geweld kijken ivm mn nachtmerries. Afg. nacht waren er ook weer alemaal belegerde soldaten die mn slaapkamer bestormden ...maar daarna droomde ik weer dat ik met Femke Halsema in de eerste kamer mocht zitten. Gaat de goede kant op dus, even volhouden. Heb nu ook na de film netjes de tevee uitgedaan. Wel leuk, een film kijken is nu een extraatje, voorheen ging begin van de avond de tevee aan en die bleef aan tot diep na middennacht. Ik ga ook naar bed. heb een leuk boek liggen die mag ik nog lezen. Toedeloe, tot morgen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Grrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Aha, hier werkt het wel? Wou iets posten onder thema's, ging niet goed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden