Otje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Wijfie, is okay hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 @ Snoepje....vergeten het je vandaag nog te zeggen...Sha is trots op jou .....nog steeds saampjes op het goede pad en nu maar eens eten gezellig met dochter samen.....voor alle lezers hier ook! smakelijk eten, bedoel ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Snoepie het je ooit van stamcellentherapie gehoord? Ze nemen dan stamcellen bij je af en kunnen daarmee nieuwe organen maar ook nieuw kraakbeen kweken. Het staat nog in de kinderschoenen maar ze zijn er al wel mee bezig en binnen 5 jaar zou het toegepast kunnen worden. Ik geloof dat ze nu al in een ziekenhuis hier in nederland bezig zijn, als je wilt kan ik het wel eens op zoeken.Je bent nog jong dus ga je het zeker mee maken lieverd.Heb je ook een warmtedeken? Warmte is erg goed voor pijnen. Verder kunnen ze ook heel veel met hypnose doen. Zo heeft mijn manneke veel mensen geholpen met pijn. Er zijn dus nog mogelijkheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Hei... nog niet nagelezen sedert ik probeerde gaby te helpen die dan ook plots verdwenen was...Maar doordat het me niet lukte om haar te helpen zit ik hier intussen van met een mini-gremlin wel met een mega-gremlin!!!!!Heeelllppp!!!!pffff............; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 knuff knuff knuff........hier shahire.....smile...........................hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 kom maar hier knuff....sla ik ze even van je schouders af, is sha wel goed in hoorPETS...PETS....dat was er al 1 knuff....ietsjes beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Hei sha'tje...Pfff.... mega-gremlin alarm..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 kom ik aan..................WEGWEZENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN DAAR BIJ KNUFFOPZOUTENNNNNNNNNNNNNNNNNNNN AAN DE KANT, SLA JULLIE MORES:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Knuffie heb je al gegeten meid? Gremlins hebben een gruwelijke hekel aan eten zeker als hun baasje dat doet.Heb je nu zo'n trek omdat je je zorgen maakt om Gaby of is het omdat je toch diep in je hart een beetje jaloers bent? Zij heeft gedronken en voelt die kick, en ik zit hier nuchter te wezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Maar ik mag én wil geen antwoord geven... die gremlins zijn ******* f*ck:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 nog steeds boos over dat telefoontje knuff? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Tja sha'tje,En, bolletje goeie vraag...Eerst en vooral zit ik heel erg in met gaby (hoewel ik haar niet ken)én heb ik moeite met het feit dat ik probeerde te helpen maar dat ze na het help-bericht verdween... dan denk ik steeds dat ik misschien iets verkeerd deed???En ik hou nog steeds vol om droog te blijven nu maar... Effe Moeilijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Enne, nee Ik heb nog niet gegeten... heb een eetstoornis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Knuff, door iemand proberen te helpen kun je eigenlijk niets verkeerds doenhet is net hoe de ander het zelf oppikt.....ook zelf verdween ze van het forum, ze zal niet de eerste zijn die dat doet als het moeilijk isherkenbaar al zeg ik zelfhelp nu eerst je zelf....dan pas de ander..... en je gaat het wel droog houden...want dat wil je graag.......maar moeilijk kan het oh zo vreselijk zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 O sorrie Knuf. dat wist ik niet. Tja hoe zou je het dan op kunnen lossen. Kun je wel bouillon drinken of lukt dat ook niet? Of warm water zodat je toch iets warms in je maag hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Tja sha'tje, dat is nu net mijn grootste probleem... Ik wil steeds iemand anders helpen!! Mijzelf helpen, dat komt écht altijd op de laatste plaats!! Altijd al zo geweest!!Enne bolletje, Het is niet dat ik niet kàn eten, maar als ik teveel eet om een gremlin weg te krijgen dan moet ik overgeven... pfff...Goh, problemen, problemen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Maar hoe zou je jezelf nu dan wel kunnen helpen? Kijk en je hoeft ook niet al te veel te eten, het gaat er om dat je wat in je maag hebt zitten. Daardoor gaat de trek een stuk weg.Toen ik nog dronk at ik nooit omdat dan het effect niet zo gauw voelbaar was. Maar omdat jij nu toch besloten hebt dat je niet gaat drinken, probeer dan toch een beetje te eten of veel water drinken, dit helpt ook.Ja ik probeer je maar wat te helplen hoor voor het zelfde geld werkt iets anders bij jou beter.Maar ik ben er van overtuigd dat je sterk genoeg bent om niet toe te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Lieve Knuff....ik ben er ook nog niet zo lang achter hoor......wil ook altijd graag een ander helpen maar als ik zelf niet 'up to date' ben hoe kan ik dan een ander helpen vroeg ik mezelf af...het schijnt dat ook ik niet de wereld kan redden...........er zijn genoeg mensen die hulp bieden, eerst voor jezelf zorgen dat staat nu bovenaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Bollie,Ik heb al zoveel water gedronken dat ik intussen al bijna een waterhoofd heb, begrijp je?Ik wil én zal niks drinken en het enige wat mij op dat moment helpt is hier komen praten op het forum! Dat deed ik vroeger ook altijd! Toen is het een grote tijd heel goed gegaan maar na een goeie uitslag ivm kanker ging het mis... raar, hé! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 ook een droge boterham of droog crackertje Knuff...al is het maar iets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Soms kan het ook moeilijk zijn om met iets positiefs om te gaan knuffik zie het aan mezelf nu ik ben gestopt met de alcoholwaarschijnlijk door emoties en gevoelens die allen weer een plek moeten krijgen, denk ikdus ja....ook positieve dingen kunnen je in verwarring brengen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 En sha'tjeBlijkbaar denk ik nog steeds dat ik de hele wereld kan helpen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 En Knuff: als eten lastig is kun je dan aan morgenochtend denken? Dat je fit opstaat i.p.v. met een kater?Dat werkt op dit moment bij mij het allerbest (na soep bij een MM)Sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ach Knuff....heb ik ook jaren gedachtwas dan ook een tegenvaller toen bleek dat het niet zo was ik had dat ook zo graag gewild.....maar ja niet alles kun je hebben hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden