Mupke Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Goeeeedemorgen jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Goeie morgen die Druppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Bedoel je mij met Druppie, Bol?Ik zit gewoon aan de koffie hoor. Alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Hihi, Mupke toch. Heb een fijne dag allen. Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Goedemorgen Bolletje, Mupke en Niwi.De rest is volgens mij al weer weggevlogen. Wat is iedereen toch druk de laatste tijd.Zal dat aan het mooie weer liggen?En dan lees ik over al die vlinders in de buik, Er hangt van alles in de lucht geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 den Bambam se....en ons Aicha se...alles goed ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Alles goed aan deze kant van Nederland.Noch steeds niet gedronken en nu het roken nog:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 quote: Originally posted by: MupkeBedoel je mij met Druppie, Bol? Ik zit gewoon aan de koffie hoor. Alles goed met je? O wat een fouten maak ik weer hé? Ja natuurlijk bedoel ik jou. Komt doordat ik zo een paar dagen ga logeren, en dan weet ik, dan gaat alles mis.goeie morgen Aich, Bam en Superrekel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Heb de plaatjes van Soothe gisteren gezien nu daar wordt je niet vrolijk van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Ha die Bolletje, ik moet er niet aan denken om mijn hondje een paar dagen te moeten missen.Maar ja een weekendje weg is wel leuk voor je. Gaan je wel missen op het forum hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Aich. ik heb er ook moeite mee hoor maar heb net gebeld. Ze is gisterenavond mee naar PSV. geweest, daar voetbalt haar zoon, en ze heeft haar oogjes uitgekeken. Verder is ze de hele dag aan het spelen met de twee andere hondjes en de katten, dus ze heeft me niet echt gemist.Morgen krijgt ze ook een grote beurt. Nageltjes knippen, gewasen en geföhnd, oortjes schoon gemaakt, tandjes worden onderhanden genomen, dus ik krijg ze weer als nieuw terug. Maar ik zal toch wel weer heel erg blij zijn als ik ze weer zie. Dat zal wat worden het weekend. Maar ik denk niet dat het verkeerd is.o en mijn schoonzus heeft een lap-top dus misschien mag ik daar gebruik van maken zodat ik jullie toch kan lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Goedemorgen allen Schrijf ik juist een bericht, springt de boel hier weg. Wat een geleuter . Pc zijn ok maar ze moeten wel niet floepen hé!!Dus niet terug gelezen..Ben weer laat Hey Mups Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Nou lieve allemaal ik ga afsluiten. Maak er een leuk weekend van en als er een pact komt, schrijf me er dan maar bij hoor, ik doe mee.En probreer het allemaal droog te houden, het is echt de moeite waard.doeiiiiiiiiiiiiiiiiii:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Hups en de kip is al van hare stok se . Sapperdeflappen...Chiquita naar een voetbalmatch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Dag dag lieve fleurie en een dikke kus voor de schildpad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Lieve bol Hem kussen doe ik nog net niet Moet er ook weer vandoor..Tieners zijn wakker...ja ja meervoud..nee nee eentje is van een ander Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 :):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Goedemorgen Shahire, wat ben jij toch vrolijk de laatste tijd. ok last van vlinders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Aicha...jij ook goedemorgende zon doet een hoop goed ......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Lekker die zon, hebben we wel verdient. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 ja...alleen jammer dat ik op mijn werk zit haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 nou...niet helemaal waar trouwens, ga zometeen naar buiten met een client om de weekendboodschappen te halen dus daar gaat Sha natuurlijk even mooi van profiteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Je kunt natuurlijk wel even een klein ommetje maken (kun je wat langer genieten van de zon) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 nou dacht eerder even aan een terrasje pakken met een kopje koffie moet toch uitrusten van dat gesleep met die boodschappen hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Nou, nou, je moet het natuurlijk niet te gek maken.Maar een terrasje ga ik vanmiddag ook wel even pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden