Soothe Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 niwiik kan me boosheid niet kwijt nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 daar heb je dan wellicht gelijk in, snoepmaar dat kun je in de drank zeker niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Snoepie wat had je allemaal tegen hem willen zeggen dan? En vind je die ruzie terecht? Kun je niet naar iemand een op.b. sturen waarin je het verhaal kwijt kunt? Das beter dan nu te gaan drinken meis. Je doet het nu zo goed. het zou jammer zijn als je het nu allemaal weg gooit. Dan voel je je morgen dubbel rot, en dat weet je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 je hoeft die ruzie of je boosheid niet te gebruiken als uitvlucht om te gaan drinken, snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Snoepie kun je me beloven dat je vanavond hier blijft bij ons? Laat jezelf niet vallen meis, dat is het niet waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 is geen uitvlucht..ben echt heel erg boos op zo iemandhij is zo gemeen om iets onbenulligs tussen kinderenen verbied de kids met elkaar te spelen nutwee vriendjes en dan die woorden die hij eruit gooier val geen fatsoenlijk woord mee te praten en dan bedreig die me nog eensik weet dat die fles niet help maar dan verdoof het evenik weet gewoon niet wat ik hier mee moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Snoepje ik begrijp dat het heel frustrerend is voor je. Bovendien heb je het de laatste tijd al niet zo makkelijk. Maar je weet dat drank niets oplost. Blijf a.j.b. op dit forum lieverdwe kunnen niets anders voor je doen dan bij je te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Oei,oei Snoep,Dat is niet mis he.Alsof ze aan je kinderen komen op die manier.En dan wordt een moeder heel beschermend,logisch, dat je je heel boos voelt.Hopelijk is er op een rustiger moment alsnog te praten met de buurman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Snoepie de poepie niet doen aubIs nergens voor nodig.Weg met die bendeJe bent nu al boos maar straks ben je dubbel boos op de buurman en op jezelf(ik snap wel dat je boos bent hoor, maar helaas het verandert niets aan de situatiewant die toch al gebeurd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 rapilosja ik kan heel veel hebbenmaar zodra ze aan me kinderen komen..dat moet je niet doenwitte ik heb zoveel gepikt van hem..onwille van de kinderendictator helemaal gek is diedaar val niet mee te pratenvan de week riep hij naar me dochter mongool omdat ze op de stoep fietsteen vandaag was de druppel..maar hij blijf bezigen nu voel ik die boosheid opkomen die me doet drinken of me eigen weer pijn gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 is er geen wijkagent bij jullie die je nu bellen?Want dit klinkt echt raar, en is zeer zeker goed om te melden daarJe bent vast de enige niet, die last heeft heeft van die man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 witteals die bezig blijf ga ik morgen aangifte doenzijn vriendin was een hele goede vriendin van mijnmaar die is zelf bang voor hem en dat is ook nu overhij heb met de helft van de straat ruziesowhat kan niet gaan wandelen de jongste lig op bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 of bel lekker lang met je maatje shaAlles beter dan die fles openmakenof jezelf pijn te gaan doen, omdat je niett met je boosheid op dit moment kan omgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 snoepie geef die buurman de fles wijn en zeg erbij in de hoop dat je afkoelt.hopelijk heeft hij dan morgen de kater en jij staat fluitend de kinderen uit te laten naar school Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 igordie rook alleen maar wiet..daarom is die ook zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Nou snoep,Dan kan je zien wat al die rotzooi met iemand doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Het is dat ik weg moet nu, want anderswas ik voor je blijven hangen Snoepie.Dealtje maken??Samen vanavond niet drinken??En hopelijk komen er meerdere zich hiervoor aanmeldenvanaf nuIk wacht nog ff op je antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 witteis goed..ik moet hem dat niet gunnen dat ik ook zo wordthij is het niet waardtmaar het is niet leuk als je in dezelfde straat woonen voor de kinderen is dit heel erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Snoepje, geen reden zoeken om te drinken.Niets is het waard de eerste te nemen.De buurman zit rustig voetbal te kijken en jij bent de verliezer.Niet problemen aan drank koppelen.Er kunnen in het leven veel dramatischer dingen op je pad komen,wat moet je dan?Alles niet leuk, maar het rechtvaardigt de eerste niet.Weg de drank. Neem desnoods een pammetje of zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 dank je witte:heart:en de rest ook zonder jullie had ik nu echt de fles open gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 snoepie? deal???????????????please hij is het niet waard, en straks wordt jij ook zo'n bullebak. alcohol verdooft je gevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 hij is het het zeker niet waard dat jij daarvoor zou gaan drinken...en voor de kinderen zou het ook heel erg zijn als je dat ging doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 ik moet even een rondje maken met 2 keuteltjes, ik lees je later en dan heb je hopelijk geen kater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Witte sluit je een pact af????? Ik doe mee hoor, al was het alleen maar om Snoepie te steunen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden