Spring naar bijdragen

woensdag 13 april


snoepje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat is de leeftijd lieverd :D

voorbeeld: Op het werk nemen we proper keukengerei van boven (refter). Er werd een lijstje opgemaakt waarop staat wie er op het einde van de dag het vuil gerief naar boven moet brengen en proper keukengerief weer naar beneden brengt. Ik moet dit doen met een collega op vrijdag. Op woensdag had ik een echt vrijdaggevoel. Heel de dag tegen mezelf 'nee Fleur, je moet nog twee dagen werken'. Wat doe ik? Op het einde van de dag doe ik het vuil keukengerief naar boven en geef mijn plantjes water alsof het vrijdag is. De dag erop kom ik op het werk en denk 'heb ik gisteren nu diene rommel naar boven gedaan en mijn plantjes water gegeven terwijl het mijn dag niet was?. Zelfs dat wist ik niet goed meer..:huh:
Tot daar mijn vrijdaggevoel..
Zo wou ik vorige keer de chocomelkpoeder in de vuilbak gooien en het papiertje in mijn tas..
De tabak in de ijskast en zo meer..

Zo goed als seniel dus :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,
Weer even ditjes en datjes gelezen...
Snoepje: tot nu toe de dag goed doorgekomen?
Knuffie: fijn om je weer even te lezen. en goede reis.
En alle anderen voor nu: een hartelijke groet.
Ik had wel een MM vanmiddag. maar niet aan toe gegeven.
Tot morgen!!
Primula

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allo!
Kom even alle suporters bedanken die met me meeleefde en even melden dat het gisteren niet mis gegaan is. :D
Ik ben zoals ik al schreef lamlendig gaan zappen totdat het tijd was om weer te gaan slapen. En vandaag heb ik gedaan wat ik gisteren van plan was, zonder even een tukkie te doen. Want blijkbaar is dat not done voor mij, daar word ik tegewoordig sjaggie van. Vaarwel siestaĀ“s dus. :D

Verders heb ik eigenlijk geen flauw benul van hoelang ik eigenlijk gestopt ben bedacht ik me gisteren. :D En eigenlijk wil ik dat zo wel houden, ik bedoel in het verleden is het altijd zo geweest dat zelfs stopdata een trigger of rede voor me konden zijn, ik denk dat ik beter gedij onder het niet te weten. :) Kon er gisteren wel een beetje om lachen om die struisvogel en luiheidspolitiek. ;)

Fijne aaf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Spud, blij dat je je even laat zien op het forum.
Kan soms inderdaad beter zijn helemaal niet te weten hoelang
je gestopt bent. Je bent gesopt en dat is het belangrijkste. Ja die siesta's dan maar vaarwel zeggen,
moet ik denk ik ook maar eens gaan doen:present::moon::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tobbertje je gaat hartstikke goed meid voor jouw een bos:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje, ook niet wat ik bedoel.
Wat is het toch moeilijk om te zeggen dat ik even behoefte heb aan steun
Omdat ik nu zo in de war ben dat ik bang ben om te gaan drinken.

Het is bijna net als met god. Ik kom nooit meer in de kerk, maar als het moeilijk wordt heb ik toch weer de neiging om te bidden, terwijl ik niet eens weet of god wel bestaat.
Nu durf ik geen hulp te vragen omdat ik bijna nooit meer kom en nu ik het moeilijk heb weer wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit in een behoorlijke crisis, vooral t.a.v. werk. Ik moet onder ogen zien dat ik (op dit moment?) niet in staat ben om mijzelf op de been te houden Ć©n te werken zoals " ik zou moeten" (aantal uren en taken bedoel ik daarmee).
Morgen moet ik naar de bedrijfsarts en ik moet proberen hem dat uit te leggen.
Zal niet meevallen, want hoe leg ik dat uit??????
Vooral bij iemand die niet kan luisteren en zo zijn eigen ideeƫn heeft.

Ik wil hem al helemaal niet vertellen dat ik niet meer drink, maar dat de behoefte aan verdoving zoooooooo groot is.
Maar het is geen oplossing dat weet ik wel,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is wel belangrijk om dat toch te proberen uit te leggen. Heb ook eens zo'n situatie meegemaakt en had niet verwacht dat de bedrijfsarts zo tolerant met me om zou gaan. Als het even niet gaat, gaat het niet.
Je bent echt de enige niet die dat wel eens overkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is wel veel tegelijkrtijd Jannigje. Rot voor je.
Worstel zelf ook een beetje met het alleen zijn de laatste tijd. Maar drinken, daar ga je je niet minder alleen van voelenHet eeuwige dilemma denk ik van mensen zoals wij. De valkuil dat je even weg kunt vluchten. Lijkt zo gemakkelijk maar uiteindelijk ga je onderuit. Dat weet jij ook wel he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aicha, het is niet zo dat het even niet gaat.
Ik ben " herstellende" van mijn 5e zware depressie, dus dit is al vaker langs gekomen.
Alleen heb ik tot nu toe altijd alleen maar geprobeerd om weer aan het werk te gaan, want ja dat moet.........
Maar dat gaat ten koste van al het andere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...