ekstertje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Gggggrrr:o Ik loop de hele dag al te grazen...Lekkere trek. Moet nu nog koken, maar zou liever een zak chips opentrekken:$ Zullen de kinderen leuk vinden;)Toch maar koken dus, zucht.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Ga het zien en beleven Jaap:DEks,Dat heb ik nu dus ook.Heb al 2 krentenbisquits op,Thee,sinaasappel,0% biertje, 4 Tuccies,Zou dat hele pak wel willen opeten,maar doe het niet,Straks nog etentje, en net 8 kg afgevallen.Zou toch zonde zijn he,Maar trek heb ik wel.Nou kook ze jij(leef met je mee)zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Wijfie,Ik vind het soms een soort kicken, om te zien hoe mensen zich langzaam anders gaan gedragen, terwijl ik het allemaal nuchter mag aanschouwen.Een soort schouwspel vind ik datVoelt idd. als een soort overwinning.Zo van..ik ben toch lekker sterker.Stom he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Rapilos:Een halve reep (grote:P) chocolade, een bakje cruesli, 3 gedroogde abrikozen (bij gebrek aan iets anders zoets), chips en wat nootjes....Gelukkig nog niets aangekomen sinds ik ben gestopt, maar dat kan niet zo lang meer duren als ik zo doorga:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 En dan nu maar koken...Tot morgenB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Nou, beste mensen,Ga afsluiten.Was weer even gezellig:)Op, naar mijn etentje.Ben benieuwd!Doei,En Eks,Mmm, lekker chocola,heb het niet in huis, anders zeker geslacht.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Goeie avond mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Is dat alles dat jullie tot nu toe hebben gegeten???? Daar vul ik mijne groten teen nog niet mee...zo weinig?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Avond Bol en Fleurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Ha die Mupke. Hoe is ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Hey Josje, dat drankje ga ik ook een keer proberen. Heb mezelf een leuke cocktail gemaakt. Half glas sprite, munt, limoen, ijs en spa rood. Zonder alcohol natuurlijk . Moet nog beetje naar een evenwicht tussen alles zoeken want vind het nu eigenlijk nog te zoet..Nu nog naar iets om mijn gember in te verwerken. Kan niet moeilijk zijn toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Mups!! ..dacht al dat je van deze bol waard verdwenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 quote: Originally posted by: bolletjeHa die Mupke. Hoe is ie? Onrustig Bol. Even veel dingen aan mn hoofd. Ik hoop dat alles zich snel weer keert tot het moment waarop ik mijn rust hervind. Ik heb daar even geen invloed op nu.En met jou? Was je niet net een paar dagen weggeweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeMups!! ..dacht al dat je van deze bol waard verdwenen Zeker niet kippeboutje van me! Ik volg je nog een beetje hoor. Je gaat goed he? Ik ben reuzetrots op je. Als je dat maar weet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Weet ik wel :$. En net als vonneke altijd daar was kan ik het me eveneens niet voorstellen hoe mijn rit zou zijn geweest als ik je nooit was tegengekomen We lopen nu al een tijdje samen op dat pad hé . Het wordt wel weer rustiger..sorteren en klasseren . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Ooohhh en niet vergeten op tijd en stond iets in de vuilbak te gooien..Spreek ik nu in raadsels? Doemme...maar ben er wel goed in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Sorteren en klasseren snap ik niet. Is dat Vlaams voor .... ???Je geeft me trouwens teveel eer Fleurtje. Je bent daar waar je nu bent omdat je zelf die keus hebt gemaakt en gewoon maar stug doorgaat. Goed van je hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Eigenlijk gewoon je hoofd opruimen..vlamingen hé De keus heb ik zelf gemaakt dat klopt maar waar had ik nu gestaan als er geen mensen waren geweest zoals jij die er op bepaalde momenten gewoon bleven staan. En diep heb ik wel ff gezeten. Spijtig dat we een aantal mensen niet meer lezen Dus eer aan wie eer toekomt (sssssjjjjjjjttttttt!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Ja, ik mis een aantal mensen ook heel erg.En een paar anderen weer helemaal niet. Het is niet zo moeilijk om er voor jou te staan Fleurtje. Ik mocht je altijd al graag, vanaf het begin. (maar heb je geloof ik ook weleens gezegd een beetje te temperen:$ omdat je soms zo tekeer ging hier ). Never mind. Je bent me dierbaar, ook al ken ik je alleen maar van dit forum. Slechts een virtueel mens, maar toch heel erg echt. Grote mond (soms, en oh zo klein hartje dat ook nog eens op de goeie plek zit. Nu hou ik erover op, anders komen er weer praatjes van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Ik wist wel dat je voor me viel Heb liefje nog gemaild maar miss gebruikt ze het mailadres niet meer..Je hebt me nog niets verteld van je paden. Is het moeilijk?*stond een grijnzend ding waar ie niet moest staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Wanneer heb je haar gemaild dan?Mijn paden .. valt niet zoveel over te melden. Is alweer achterhaald zo langzamerhand Tijd voor weer eens een nieuw onderschrift. Ga ik over nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Denk een week of twee geleden..Will heeft haar onlangs ook proberen te contacteren.Het laatste wat ik van haar hoorde was echt positief. Na heel het gedoe heeft ze een flinke klap gekregen maar toen was ze terug vertrokken met de wekker. Leek een vogel voor de kat maar uiteindelijk was ze potverdekke wel heel sterk. Zo iemand ie je niet vlug vergeet vind ik.Aha...daar ging je een aantal weken geleden ook al over nadenken Miss was het gewoon niet het juiste pad op het juiste moment. Soms moet het net samenvallen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Moet de mijne ook maar eens veranderen...heeft beetje een cynische ondertoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeAha...daar ging je een aantal weken geleden ook al over nadenken . Is dat zo? Kan je nagaan hoe chaotisch is ben. Ik weet niet eens meer dat ik dat gezegd heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden