Soothe Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Zou mooi zijn, kan je met Blacky babbelen,in haar moedertaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Hallo zeg.Ik groet je toch.Wat voor storm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Hé Soothe,Ja gaat goed. Bedankt voor het compliment.En voor tiempo moet ik het woordenboek raadplegen maar ik wil het liever voelen, zoals ik het beetje Spaans wat ik ken geleerd heb. Ik heb dik tevreden zekers! En schrijven in Spaans zal nog wel heel lang duren, ik breek me nu over de tongvallen. ;-)Maar heb een toffe docente (Blackster ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Mensen aanwezig en lang stil, meestal is dat hier op het forum stilte voor de storm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Spud, fijn dat je het naar de zin hebt.Ik knijp er niet zomaar tussenuit.Ga nu wat eten in elkaar rommelen.Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Ik ben dik tevreden bedoelde ik natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Kook ze! En leuk je gesproken te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Adiós a todos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Un saludo cordial y un abrazo por amiga Blacky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Groet allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Bolletje, vind je niet lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Ik hád 5 euro per dag. Ik kreeg 1150, nu 630Vaste lasten zijn 850 euro. Dus ik ben al opzoek naar modellenwerk, oppaswerk, enz. Zwart dus. Mens moet eten, ofwat. maar graag, alle tips zijn welkom. Maandag word ik teruggebeld. Als het goed is. Ervaring leert dat ik eind van de dag zelf moet bellen en dan weer dagen wachten tot ik iemand te spreken krijgt. maar dit kan ik wel hoor, ik heb een vak geleerd en ben creatief ondernemend genoeg. quote: Originally posted by: SpudWoman, lees het boekje "leven voor een habbekrats" van kath kelly eens. Wellicht kan je daar tips van op doen. Ze pretendeert (ik geloof haar niet helemaal) dat ze een jaar lang van 1 euro per dag leefde. Ik wil je het boekje ook opsturen want ik besef dat je zoiets niet van 5 euro per dag kan kopen. Wil het wel ooit weer eens terug. Laat maar weten via pb als je interesse hebt. Misschien staat het ook wel in de internet bibiotheek en kan je het downloaden, ik heb geen flauw idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Woman hoe zit het dan met dansen? Kun je dat dan nog wel? Dat zal toch ook geld kosten. Dat z\ou verschrikkelijk zijn als je dat niet meer zou kunnen.En misschien kun je op kunstmarkten gaan staan met je kostuums? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Hallo allemaal,Ik heb nog maar een keer op ditjes en datjes geschreven.Ik wilde eerst een week niet drinken en heb daarna voor een tweede week gekozen en ook al de stap gezet voor de derde week, want morgengaan mijn man en ik bij vrienden eten. Mijn vriendin houdt ne tals ik van veel wijn. ik heb nu gebeld en gezegtd dat ik morgen geen alcohol drink.Zij zorgt nu voor bavaria wit 0% en ik heb heel sterk gembersap. Als je het half om half drinkt heb je een lekker drankje.Ik kan best wel een tijdje geen alcohol drinken, maar ik mis het wel dat ik mijn emoties niet kan dempen.Tegelijkertijd weet ik dat het niet goed is om altijd maar emoties te dempen, zo kun je ook niet goede situaties in stand houden.Ik heb heel veel bewondering voor alle mensen die het al zo lang volhouden.Woman, ik hoop voor jou dat er wat geld betreft een oplossing komtIngri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 womanmaar 1150 voor een alleenstaande is toch teveelhebben ze misschien een fout gemaakt dat je nu gekort wordt of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Hoi Ingri. ik had je nog niet eerder gelezen hier, maar welkom alsnog.Goed bezig zo te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Woman is er bij jou ook een voedselbank? Ook zijn er instanties waar je gratis kleding kunt krijgen.Hé bah, als ik het zo schrijf, word ik er naar van. Wat erg voor je meis:heart:Ingri Toppie hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Nee hoor, dat was waar ik recht op had, Snoepje. Ziektewet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Ik heb gewoon recht op geld. Ik heb altijd hard gewerkt en door verschillende misdrijven zit ik nu thuis. Dan heb je recht op een ziektewet uitkering lijkt me. Dan maar een herkeuring. Zal mn psych vragen of ze mn diagnose op een officieel briefje wil zetten. Dan zijn we zo klaar. Complexe PTSSLijkt me voldoende, toch. Probleem is hoe het nu moet tot het weer in orde geregeld is. Daar denken ze niet over na. De bank gaat zeuren en ik heb dus echt gewoon geen geld meer. Het begint natuurlijk met wachten tot ik teruggebeld word. Wat natuurlijk mÃnstens een halve week gaat duren...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 womanwie weet hebben ze een fout gemaakt..en is het volgende week weer geregeldprobeer je gewoon niet te druk te maken..je kan er nu toch niks aan doenanders ga je gewoon elke avond bij ieder hier een keer eten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Wat een gedoe Woman. Hoop voor je dat er snel meer duidelijkheid is. En je hebt geen idee waarom opeens zo'n laag bedrag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 beetje vreemd dat ze dit zomaar kunnen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Hoi Lenie, ik had net iets aan je geschreven in het Refusaldraadje, maar je zit hier al zie ik.En heb net even je voorstelberichtje gelezen. Hoe gaat het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Ha Lenie je hebt ons gevonden. Gelukkig. Blijf als je kunt vanavond maar lekker hier want hier is het warm.En als je behoefte hebt, praat dan maar mee, of over iets waar jij het over wilt hebben.Goeie avond lieve Mup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Avond lieve Bol. Kus trug. Heb je een leuke dag gehad? Ik wel. Lekker in de tuin bezig geweest en verder vooral wat gelummeld. Maar ben er moe van. * verkeerde smilie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden