Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 april

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hé Soothe,

Ja gaat goed. :)
Bedankt voor het compliment.
En voor tiempo moet ik het woordenboek raadplegen maar ik wil het liever voelen, zoals ik het beetje Spaans wat ik ken geleerd heb. ;)

Ik heb dik tevreden zekers! :heart::)

En schrijven in Spaans zal nog wel heel lang duren, ik breek me nu over de tongvallen. ;-)
Maar heb een toffe docente (Blackster ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hád 5 euro per dag.
Ik kreeg 1150, nu 630
Vaste lasten zijn 850 euro. Dus ik ben al opzoek naar modellenwerk, oppaswerk, enz.
Zwart dus.
Mens moet eten, ofwat.
maar graag, alle tips zijn welkom.
Maandag word ik teruggebeld. Als het goed is. Ervaring leert dat ik eind van de dag zelf moet bellen en dan weer dagen wachten tot ik iemand te spreken krijgt.
maar dit kan ik wel hoor, ik heb een vak geleerd en ben creatief ondernemend genoeg.

quote:

Originally posted by:
Spud

Woman, lees het boekje "leven voor een habbekrats" van kath kelly eens. Wellicht kan je daar tips van op doen. Ze pretendeert (ik geloof haar niet helemaal) dat ze een jaar lang van 1 euro per dag leefde.

Ik wil je het boekje ook opsturen want ik besef dat je zoiets niet van 5 euro per dag kan kopen. Wil het wel ooit weer eens terug.
;)
Laat maar weten via pb als je interesse hebt. Misschien staat het ook wel in de internet bibiotheek en kan je het downloaden, ik heb geen flauw idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
Ik heb nog maar een keer op ditjes en datjes geschreven.Ik wilde eerst een week niet drinken en heb daarna voor een tweede week gekozen en ook al de stap gezet voor de derde week, want morgen
gaan mijn man en ik bij vrienden eten. Mijn vriendin houdt ne tals ik van veel wijn. ik heb nu gebeld en gezegtd dat ik morgen geen alcohol drink.
Zij zorgt nu voor bavaria wit 0% en ik heb heel sterk gembersap. Als je het half om half drinkt heb je een lekker drankje.
Ik kan best wel een tijdje geen alcohol drinken, maar ik mis het wel dat ik mijn emoties niet kan dempen.
Tegelijkertijd weet ik dat het niet goed is om altijd maar emoties te dempen, zo kun je ook niet goede situaties in stand houden.
Ik heb heel veel bewondering voor alle mensen die het al zo lang volhouden.
Woman, ik hoop voor jou dat er wat geld betreft een oplossing komt
Ingri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gewoon recht op geld. Ik heb altijd hard gewerkt en door verschillende misdrijven zit ik nu thuis. Dan heb je recht op een ziektewet uitkering lijkt me.
Dan maar een herkeuring. Zal mn psych vragen of ze mn diagnose op een officieel briefje wil zetten. Dan zijn we zo klaar.
Complexe PTSS
Lijkt me voldoende, toch.
Probleem is hoe het nu moet tot het weer in orde geregeld is. Daar denken ze niet over na. De bank gaat zeuren en ik heb dus echt gewoon geen geld meer.
Het begint natuurlijk met wachten tot ik teruggebeld word. Wat natuurlijk mínstens een halve week gaat duren......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...