Marc Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Goedemorgen allen,Hierbij een muziekje om de sfeer erin te houden: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Mogge al te zaam,Hallo Wimmelt, ik zie je ingelogd. Hoe gaat het met je. Blij je weer terug te 'zien'. Het kan Wimmelt, een fijn leven zonder drank, echt waar! En dat zeg ik tegen iedereen. Niet altijd simpel hoor maar zuipen was ook hard werken en niet simpel. Of althans, de gevolgen ervan niet.Ik sta nu vier en een half jaar droog en life keeps getting better. Niet noodzakelijkerwijs gemakkelijker maar ja, who ever said life was going to be easy?Ik ben gestopt met behulp van het forum, mn partner, vrienden, AA, tharapie ter ondersteuning en nog zo wat. Maar het heeft geholpen en mijn obsessie om te drinken is weg!Heb een fijne dag allemaal. Take care, ga goed, zoals Adam placht te zeggen. Latersss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Goedemorgen allemaal Brrrrr Dinah...moet enorm akelig zijn geweest. Moet er niet aan denken. Super super knap ook dat je daarna niet aan de drank bent gegaan! Hey die Mups, las gisteren dat de knoop is doorgehakt. Je hebt een goede aanzet gehad dus dat gaat je zeker lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 goeienmorgen allemaalfleurtje ....is je dochter alweer thuis?sha:heart:dinah...waarom doen ze dat niet gelijk..sterf dat nu niet af dan.....bah eng hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Kijk niet om :D Je hebt een ander onderschrift gevonden! Moet dat er bij mezelf blijven inrammen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Nee snoepje..ze komt morgen terug. Het zal haar varen om terug bij moeder te zijn en visa versa..Denk dat ik iets door heb.Niet dat het interessant is. Ik heb weer zo'n slechte dagen. En vroeg me af waarom ik dat toch heb. Dus ik kijk terug naar de laatste keer dat ik liep te janken als gek en ja hoor, net een maand geleden. Ik word niet meer ongesteld omdat ik een spiraaltje heb dus heb ook geen zicht meer op die maandelijkse cyclus.Eergisteren en gisteren echt heel lastig. Alles ergerde me mateloos. Gek genoeg vooral dit forum..Vandaag is het dan weer jankdag. Ben veel te moe voor dit gedoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Morgen Fleurtje Waar blijft jouw nieuwe onderschrift? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Dus voor nu ga ik ff depressief wezen op mijn eentje. Het heeft geen zin om elke keer opnieuw diene toer op te gaan.Ik word al gek als anderen constant lopen te zeuren over hun kleine problemen dat ik zeker al de mijne niet wil liggen rondgooien.Maak er allemaal een supermooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Trek je je even terug Fleur? Je mag hier gerust zeuren over je dip hoor.Hoop voor je dat de zon bij jou ook schijnt. En wel terugkomen he?!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Ach ik kopieer die van jou toch gewoon Mups Lekker gemakkelijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Neenee, dat mag niet. Ik heb er copyright op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Kijk vooruit, bijna hetzelfde, kan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 fleurtje...vrouw zijn is moeilijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Ha allemaal, zo herkenbaar fleur. Ik slik er nu teunisbloemolie tegen (of voor?). Heb het ook elke maand, maar ga het steeds meer herkennen, niet dat ik daarmee het gevoel kan keren. En die irritatie! Alles is dan irritant:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Goedemorgen,Fleurtje, niet echt depri zijn hoor, wordt een mooie dag en je woont in een prachtige stad, je dochter komt thuis, je hebt al 6 weken niet gedronken... en zo kunnen we nog wel even doorgaan met fijne dingen Man zijn is ook niet makkelijk hoor, tenminste als je het de dames naar de zin wil maken O jee, lees net het bericht van Josje en dan zal mijn gewauwel ook wel heel irritant zijn, om het goed te maken...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Snoepje, mannetje zijn valt heust ook niet altijd mee.Fleurtje, gewoon plagiaat plegen en het onderschrift vanMupke in een andere taal gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 marcmannen zijn anders ..die kan je niet vergelijken met vrouwen..hahahazo sluit nu maar gauw afdoeiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Gewaagde uitspraak Snoep.Maar ik ben blij man te zijn. Gelukkig maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Allemaal fijne dag gewenst...kwam even snel tussendoorga de douche maar eens fijn opzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 jaapdenk wel dat jij een uitzondering ben japieen tuurlijk mag je blij zijn om man te zijnzou ik ook wel eens een daagje willen zijnmaar vrouwen en mannen zijn toch twee heel afzonderlijke gevallen apartzoiets als een muis en een olifantzo en nu ben ik echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Goedemorgen domino'sRae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Pc bleef voor de zoveelste keer vastzitten dus denk dat het een teken van bovenaf is dat het wel ff genoeg is geweest voor vandaag Mupsie, jij gierige pin Tja..die maandelijkse cyclus..misschien moeten we ze eens doorgeven aan de mannen? Heb er nooit bij stilgestaan maar dat is misschien omdat ik ook niet echt meer ongesteld word.Stomme vicieuze cirkel! Ik ga de mijne aan Teveel geven......maatjes delen nu eenmaal..Moet er maar eens vandoor. Lekker zwelgen in zelfmedelijden, beetje janken, misschien ff stampen tegen iets..voor een klein uurtje dan. Daarna zien wel wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Goedemorgen allemaal!mmmm....:light: Fleurtje ik heb ook een spiraaltje..... zou dus best kunnen,zal er eens op gaan letten, kijk toch maar goed dat je het gedeeld hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 ik heb ook zo ding..dan deel ik het met jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden