Spring naar bijdragen

Zaterdag 16 april


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 238
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mogge al te zaam,

Hallo Wimmelt, ik zie je ingelogd. Hoe gaat het met je. Blij je weer terug te 'zien'. Het kan Wimmelt, een fijn leven zonder drank, echt waar! En dat zeg ik tegen iedereen. Niet altijd simpel hoor maar zuipen was ook hard werken en niet simpel. Of althans, de gevolgen ervan niet.
Ik sta nu vier en een half jaar droog en life keeps getting better. Niet noodzakelijkerwijs gemakkelijker maar ja, who ever said life was going to be easy?

Ik ben gestopt met behulp van het forum, mn partner, vrienden, AA, tharapie ter ondersteuning en nog zo wat. Maar het heeft geholpen en mijn obsessie om te drinken is weg!

Heb een fijne dag allemaal. Take care, ga goed, zoals Adam placht te zeggen. Latersss.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Brrrrr Dinah...moet enorm akelig zijn geweest. Moet er niet aan denken. Super super knap ook dat je daarna niet aan de drank bent gegaan!

Hey die Mups, las gisteren dat de knoop is doorgehakt. Je hebt een goede aanzet gehad dus dat gaat je zeker lukken! :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee snoepje..ze komt morgen terug. Het zal haar varen om terug bij moeder te zijn ;) en visa versa..

Denk dat ik iets door heb.
Niet dat het interessant is. Ik heb weer zo'n slechte dagen. En vroeg me af waarom ik dat toch heb. Dus ik kijk terug naar de laatste keer dat ik liep te janken als gek en ja hoor, net een maand geleden.
Ik word niet meer ongesteld omdat ik een spiraaltje heb dus heb ook geen zicht meer op die maandelijkse cyclus.
Eergisteren en gisteren echt heel lastig. Alles ergerde me mateloos. Gek genoeg vooral dit forum..
Vandaag is het dan weer jankdag.
Ben veel te moe voor dit gedoe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus voor nu ga ik ff depressief wezen op mijn eentje. Het heeft geen zin om elke keer opnieuw diene toer op te gaan.
Ik word al gek als anderen constant lopen te zeuren over hun kleine problemen dat ik zeker al de mijne niet wil liggen rondgooien.

Maak er allemaal een supermooie dag van
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Fleurtje, niet echt depri zijn hoor, wordt een mooie dag en je woont in een prachtige stad, je dochter komt thuis, je hebt al 6 weken niet gedronken... en zo kunnen we nog wel even doorgaan met fijne dingen :heart:

Man zijn is ook niet makkelijk hoor, tenminste als je het de dames naar de zin wil maken :huh:

O jee, lees net het bericht van Josje en dan zal mijn gewauwel ook wel heel irritant zijn, :present: om het goed te maken...

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jaap

denk wel dat jij een uitzondering ben japie
en tuurlijk mag je blij zijn om man te zijn
zou ik ook wel eens een daagje willen zijn
maar vrouwen en mannen zijn toch twee heel afzonderlijke gevallen apart
zoiets als een muis en een olifant
zo en nu ben ik echt weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pc bleef voor de zoveelste keer vastzitten dus denk dat het een teken van bovenaf is dat het wel ff genoeg is geweest voor vandaag :huh:

Mupsie, jij gierige pin :D

Tja..die maandelijkse cyclus..misschien moeten we ze eens doorgeven aan de mannen?
Heb er nooit bij stilgestaan maar dat is misschien omdat ik ook niet echt meer ongesteld word.
Stomme vicieuze cirkel! :devil:

Ik ga de mijne aan Teveel geven...;)...maatjes delen nu eenmaal..

Moet er maar eens vandoor. Lekker zwelgen in zelfmedelijden, beetje janken, misschien ff stampen tegen iets..voor een klein uurtje dan. Daarna zien wel wel
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...