Shahire Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Laat ik op deze prachtige zondagmorgen de dagdraad maar eens openenen wat is er nu mooier dan op zondagmorgen wakker te wordenen mijn lieftallige koppie als eerste in beeld te krijgen Hier schijnt al prachtig de zon over het waterde jezuskipjes dobberen in het wateren twee futen glijden langzaam saampjes door de dwarreling van het waterZo, Sha is op en geniet nu al van dagHoop dat jullie ook een fijne en mooie dag zullen hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Ook een heel goedemorgen. Wat eten we?Ik neem croissants met jam en een cappuccino vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Jaap altijd leuk om jou weer te zien...Ontbijten doe ik nog even nietik blijf eerst nog even aan de koffie:present::present: voor jouw 6 weken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Wonderlijk he. En als ik me zo blijf voelen worden het er zo 12. Maar goed, bij mij zullen er ook wel moeilijke momenten komen. Nog even niet aan denken. Dat met de dag leven is ook wel een goed idee van die stoppers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Goedemorgen allen,Hierbij de muzikale starter van de dag: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 goede morgen jaap, tinker, shahire en marc.het wordt vast en zeker weer een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Ja Jaap...time fly's....Marc, zal straks wel luisteren want heb ik nu heerlijke panfluit aanstaan...jij ook goedemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Igorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr goedemorgen en ook alvast voor iedereen die nu nog komt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff...................................laterssssssssssssssssssssssEnjoy your day Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Goooodmeurning Plan was: uitslapen. niet gelukt. Dan maar hopen dat het zonnetje snel tevoorschijn komt.Iedereen lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Kort maar goed geslapen Mupke. En hier is de zon alweer mijn zicht op het beeldscherm aan het bemoeilijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Morgen iedereen. Dag 2 van het weekendpact voor mij. Ik geloof er in (voor vandaag). Nu naar de bakker, Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 mupke had je het bed nat? omdat je zo vroeg wakker bent. ben ik niet gewend van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Rae,Wil je voor mij wat croissantjes meenemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 rae ikke een chocolade croissantje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 mupke gauw het bed aan het verschonen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 MUPKE MUPKE slorry dat ik het verteld heb op het forum. ben je niet boos?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 3 op 1 rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 NOU 4 op 1 rij. dan gaat remi maar even lang en breed onder de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Goedemorgen allemaal. Lekker geslapen, maar wel een beetje kort. Toch wat gespannen voor mijn eerste echte vrijwilligersdag. Gisteren niet gedronken, wilde vandaag fit zijn. Gaat goed het minderen. Ik zie bol ook, heeft puck al nesteldrang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Josje vrijwilligerswerk? Heb ik iets gemist? Vertel vertel. Nee Puck heeft nog geen nestdrang. Ze heeft zelfst nog niet in de gate dat ze tietenballetjes heeft hahahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Tietenballetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 RAE?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Igor!?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden