Teveel Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Dat is lief, maar toch zit ik hier vaak met een machteloos gevoel.De virtuele wereld heeft heel reële beperkingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Teveel, je bent niet de enigste die soms met dat machteloze gevoel rond loopt...je zou zo graag die ander willen helpenmaar vanaf achter je beeldscherm en op afstandverrekte moeilijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Dank u, meneer Harry Kan me herinneren dat iemand me ooit zei dat het 6 weken duurt...Als dat zo is dan word het nog steeds erg krap, maar gaat de bank misschien niet zo over de rooie omdat er weer wat binnenkomt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Jane, zag je al even op domino, hoe was je weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Idd Igor, ik ga gewoon met de auto naar verjaardagen, ben de bob wel:). En kwa feestjes zoals koninginnendag, vroeger ging we dan de nacht in, doe ik nu niet, dat is vragen om problemen. Ik denk dat ik s'ochtends lekker vroeg naar de stad ga, op de markt kijken naar leuke spulletjes, kopje koffie erbij. Ik zal toch mijn alternatieven denk ik moeten zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Koninginnedag wordt een heel andere belevenis, véééél leuker dan brak in je bed liggen of doorhalen van koninginnenacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Geweldig Josje, thnxik heb in geen jaren zo van het weekend kunnen genietenwe hadden dan ook prachtig weeren gingen naar Zeeland, heerlijk dus.veel gesport, er werd gekookt en laatste avond in een restaurantje,ik kan er weer een jaartje tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Das goed om te horen Jane,Welterusten allemaal, moet ik nog iemand roepen om half vijf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Mij niet in ieder geval lieve Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Mij niet in ieder geval lieve Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Twee keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Hoi allemaalHet is ook wel heel erg vroeg hoor half 5 FleurtjeDan kun je maar beter twee keer zeggen dat je niet geroepen wilt wordendan dat hij het niet leest...Pfff half 5 op, moet er niet aan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 mij ook niet Jos, welterustenik ben L&O aan het kijken hoortruste en slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Sinds hij gestopt is, is ie niet meer te houden dat maatje van me. Gaat lekker die kerel..misschien is ie onderweg van zijn fiets gevallen en blijven botsen dat ie om 4:30u op wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Sinds hij gestopt is, is ie niet meer te houden dat maatje van me. Gaat lekker die kerel..misschien is ie onderweg van zijn fiets gevallen en blijven botsen dat ie om 4:30u op wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Er gaat hier iets mis op de pc.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 haha ja misschien wel wie zal t zeggen...Leuk hoor Jane kom ik binnen, komt L&O ook weergezellig ben je;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 @woman, verheug me nu al op een nuchter koninginnendagB)@te veel, je mag me wel wekken een uurtje later, hihi:), dan moet ik eruit. Ik ga zo maar ff slapen. Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 volgens mij ben ik dadelijk helemaal op mijn eentje hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Kan ik t helpen dat jij zo'n slechte timing hebt Witte?gelukkig is mijn 2e naam ook Heintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Je had een goeie vervangster van het weekend hoorMupke had je Heitjes taak overgenomen en dat deed ze zeeeer goedHet was alleen jammer dat ik dat achteraf hoorde dat ze je overgenomen hadwant ik was al weg....Hier op t frum, op je eentje?Wedde dat het druk zou zijn als alle meelezers zouden inloggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 weer slecht getimed dus:Dheeft ze mijn Heitjes overgenomendan toch ook de karweitjes gedaanmag ik hopen,MUUUUHHHUUUUP! samen delen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 quote: Originally posted by: ingriGoedeavond iedereen, Eerst even alles gelezen, wat jullie tot nu toe hebben geschreven. Jullie zijn echt doorzetters Nien en Lenie. Fleurtje, ik denk dat Jaap wel gelijk heeft soms is het nu eenmaal zo dat je je rot voelt. Mij helpt het wel om eerst op een soort afstandje naar de gebeurtenissen die me niet bevallen te kijken en dan ze dichter bij te laten komen zonder dat ze me overweldigen en dan kijk ik of ik er echt iets aan wil doen. Met drank op lukt me dat niet dan voel ik me meestal slachtoffer of eigenlijk hetzelfde: het gekwetste kind. Uiteindelijk demp ik dan alleen mijn gevoel, maar ik verander niks. Wat ik nu schrijf is ook een van de belangrijke redenen om voorlopig geen alcohol te drinken. Ik wil nu de werkelijkheid nuchter kunnen bekijken. Natuurlijk heb ik het nu ook regelmatig heel moeilijk. Ik ben benieuwd naar reacties hierop. Herken jij dit en herkennen anderen dit ook? Misschien praat ik ook wel veel te hoogdravend Ik wens in ieder geval iedereen veel succes met het uitvoeren van goede voornemens. Wijfie, Heftig probleem met je zoon. Soms is een duidelijk grens trekken uiteindelijk goed voor de relatie, zeg ik uit ervaring Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Hey ik quote...Hmmm...ik ken het rotte gevoel toen ik dronk en nu ken ik het rotte gevoel als ik niet drink.Er is geen verschil.Het voelt even rot en alhoewel ik dat wel wist dat het niet gewoon weg zou gaan dacht ik wel dat het hanteerbaarder zou zijn. En dat is niet.Ik voel geen vreugde of trots in het nuchter beleven van. Ik zie geen uitweg en het dempen van lijkt me verre van onaantrekkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Het enigste wat ik nu ben is 'normaal' ten opzichte van anderen in die zin dat ik het nuchter beleef zoals velen doen.Pluim voor mij en kus van de juf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden