Spring naar bijdragen

maandag 18 april

igor

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
Summer

Ik denk dat ik maar op zoek moet gaan naar andere hobby's...haha...om mezelf beetje bezig te houden.

Even mijn gedachten verzetten..Iemand suggesties?

:D

Breien, zwemmen, wandelen, tennis, karstkaartjes maken van theezakjes, krantenwijkje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 208
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ik heb me net opgegeven voor een abonnement voor zwemmen. Direct maar ff actie ondernomen.
Begin nu wel te beseffen dat ik mijn leven wel anders moet inrichten, anders wordt het niets. Hoe doen jullie het met verjaardagen, personeelsfeestjes, oud & nieuw, koninginnendag, barbeque etc..Ik zie me de komende tijd nog niet gezellig naar een verjaardag gaan..

Liefs Summer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond iedereen,
Eerst even alles gelezen, wat jullie tot nu toe hebben geschreven.
Jullie zijn echt doorzetters Nien en Lenie.
Fleurtje, ik denk dat Jaap wel gelijk heeft soms is het nu eenmaal zo
dat je je rot voelt. Mij helpt het wel om eerst op een soort afstandje naar de
gebeurtenissen die me niet bevallen te kijken en dan ze dichter bij te laten komen zonder dat ze me overweldigen en dan kijk ik of ik er echt iets aan wil doen.
Met drank op lukt me dat niet dan voel ik me meestal slachtoffer of eigenlijk hetzelfde: het gekwetste kind. Uiteindelijk demp ik dan alleen mijn gevoel, maar ik verander niks.
Wat ik nu schrijf is ook een van de belangrijke redenen om voorlopig geen alcohol te drinken.
Ik wil nu de werkelijkheid nuchter kunnen bekijken.
Natuurlijk heb ik het nu ook regelmatig heel moeilijk.
Ik ben benieuwd naar reacties hierop.
Herken jij dit en herkennen anderen dit ook?

Misschien praat ik ook wel veel te hoogdravend
Ik wens in ieder geval iedereen veel succes met het uitvoeren van goede voornemens.
Wijfie, Heftig probleem met je zoon.
Soms is een duidelijk grens trekken uiteindelijk goed voor de relatie, zeg ik uit ervaring

Ingri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
jan1000

Mupke, bedankt voor je reactie. Vandaag ook buikkrampen, weet niet of het er iets mee te maken heeft.

Heb je mensen (familie, vrouw, kinderen?) in je directe omgeving Jan of woon je alleen? Dan is het best goed om het forum daarvoor te gebruiken. Even je gedachten verzetten en het biedt soms wat afleiding. En bedanken voor reacties hoeft niet hoor. Maar wel aardig van je. :moon:

Ik ga bankhangen mensen. Misschien tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Mupke

quote:

Originally posted by:
jan1000

Mupke, bedankt voor je reactie. Vandaag ook buikkrampen, weet niet of het er iets mee te maken heeft.

Heb je mensen (familie, vrouw, kinderen?) in je directe omgeving Jan of woon je alleen? Dan is het best goed om het forum daarvoor te gebruiken. Even je gedachten verzetten en het biedt soms wat afleiding. En bedanken voor reacties hoeft niet hoor. Maar wel aardig van je.
:moon:

Ik ga bankhangen mensen. Misschien tot later.

Ik heb een kind bij mij wonen van 16, voor de rest heb ik wat kennissen. Ik voel mij alleen en voel mij gesterkt door dit forum, wat ik daar lees en het contact met jullie. Ik wil het ook zo proberen. Pas drie dagen maar ben wel besloten niet meer te drinken, alleen die terugvalmomenten......
Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ben ik in zicht en nu ga je weer. snik snif.
nou dan ga ik maar afwassen en met K&B op de bank liggen. die zijn helemaal uitgeteld :D ze hebben minimaal 10 km gelopen door het bos :P ( ze rennen nog wel eens heen en weer dus meer als 10 kn PPppfffff)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Summer als je naar verjaardagen gaat of andere feestjes gewoon aan de fris en eens heel goed kijken hoe mensen veranderen als ze gedronken hebben :D en als het mogelijk is je als bob aanbieden. (ik hoop tenminste dat je als je moet autorijden niet gaat drinken. ook niet eentje) en als ze gaan vragen waarom je geen alcohol wilt, gewoon geen zin in. einde discussie ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman,

Van de belastingsite:
w aangifte was vóór 1 april bij ons binnen
Als u vóór 1 april aangifte hebt gedaan, krijgt u vóór 1 juli bericht van ons. Meestal krijgt u eerst een voorlopige aanslag inkomstenbelasting/premie volksverzekeringen en eventueel een voorlopige aanslag Zorgverzekeringswet. Daarna ontvangt u de definitieve aanslag.

Meestal heb je het geld dat je terug krijgt in juni wel binnen, soms al in mei.

Goedenavond allemaal...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...