Dappere Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Morgen niwi,Drukke dag vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 vraag me trouwens af waar Henk al die tijd is, of heb ik iets gemist? Ik vroeg het een paar dagen geleden ook al, maar heb hem helemaal niet meer gezien:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 vanavond om 9 uur pas werken, Dappere...tot morgenochtend 5 uur....voordeel is dat het maar 8 uur werken is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 den Yvonne se.....In het algemeen...is het helaas zo...er melden zich velen aan en gaan als een razende tekeer,schrijven hele pagina's vol en sommigen komen er dan achter dat stoppen of minderen met drinkenwel een inspanning vraagt...en kiezen dan vaak voor de weg van de minste weerstand... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Goedemorgen allemaal, sommigen zijn inderdaad vroeg op hier. Zelf een nacht gehad. Vandaag hopelijk beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Yvon, Henk zijn computer was gecrashed en heeft ongeveer 10 dagen zonder computer gezeten tot zijn zwager tijd had om die te repareren....dus we wachten af....hij meld zich vanzelf wel weer als hij tijd heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Gelukkig Sha, nou ja, voor Henk natuurlijk rot, maar altijd nog beter dan dat wat Niwi veronderstelde Rustig afwachten dan maar. Was inderdaad bang dat Henk het op had gegeven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Goeiemorgen allemaal,Vandaag als een razende aan de slag met mijn financieen.Effe druk zetten achter die ambtenaren.Puberende puber net naar school, pfff... Heerlijke rust nu hier Hij is pas 12 maar zijn hormonen gieren door zijn lichaam, lastig als je niet weet hoe je met emoties om moet gaan en hoe je te uiten (autistisch), maar geen excuus om de godganse ochtend te gaan schreeuwen gillen en kwarren...Zo, nog even een bakkie koffie en een peukie en daarna in de startblokken;)Desi 6 Maanden ??? Dat verdient een slinger... :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 desi echt waar van harte meid wat goed. :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 zo en nu rennenlaterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 in haar onderschrift staat tochADB sinds 18102010dus ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 quote: Originally posted by: niwiden Yvonne se..... In het algemeen...is het helaas zo...er melden zich velen aan en gaan als een razende tekeer, schrijven hele pagina's vol en sommigen komen er dan achter dat stoppen of minderen met drinken wel een inspanning vraagt...en kiezen dan vaak voor de weg van de minste weerstand... Niwi...de weg van de minste weerstand is zeker niet iets voor Henk!gezien sommige berichten hier op discussies mocht dit eigenlijk wel duidelijk zijnHenk heeft ook andere bezigheden waar hij druk mee is en zoals geschreven was de computer ' uit de lucht' Henk zou Henk niet zijn als hij ' ineens' weer binnen vliegt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 ik ben mijn bericht begonnen met...."in het algemeen"omdat ik er al zoveel gekend heb...hier op het forum, bij AAdat wil niet zeggen dat iedereen zo is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Desi.... echt helemaal te gek... dit is een feestdag voor jou dus... ;;;;;;;;;;;; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Sha, ik kan Niwi's reactie ook wel begrijpen, het gebeurt inderdaad zo vaak. Gelukkig ligt er aan de afwezigheid van Henk heel iets anders ten grondslag. En zullen we hem ongetwijfeld binnenkort hier weer zien rondsperen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Goedemorgen allenDesi..dikke pluim voor jou . Als je terugkijkt heb je een heel pad erop zitten. Kan het me nog goed herinneren. En zie waar je nu staat. SUPER!! Gefeliciteerd dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Heeee goeiemorgen Fleur:sun:Dochter weer thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Ook goeiemorgen Sowhat. Fleur is zeker gaan douchen? Is opeens helegaar weg :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 En ik ga hier ook maar eens aan de slag.... Laterrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Goedemorgen allemaal,:musicnote:Desi,wat super,een half jaar ,hoe voelt dat? Gefeliciteerd!en ja ik mis Henk ook wel, het is inene zo rustig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 is er ook een draadje over hoe je omgaat met andere die (nog) verslaafd zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Hey,@igor, heb idd sinds vrijdag niet meer gedronken. Het voelt wel goed, nu weer druk aan het werk. Maar voel nog wel de schaamte, zal nog wel een tijdje duren. Voel me hier zeker gesteund, alleen zou ik het niet kunnen.Liefs Summer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Goeiemorgen allen, weekendpact mislukt. Na twee onbeduidende voorvallen heb ik de klik gemaakt en drie flessen wijn gekocht. Dus ... weer de moed oprapen, herstellen en de week tegemoet. Heb elke dag 's morgens een afspraak, dus in principe ben ik veilig. Maar in principes vertrouw ik effie niet .. Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Summer een heel weekend alcoholvrij! dat verdient een en die schaamtegevoelens ken ik, brrrrrrr.........nu rennen, werken, tot vanmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Goedemorgen ochtendploeg, amai, al goe geschreven hier.Kalm weekend gehad, maar veel gedaan, ook anta genomen gisteren, en maar goed ook. Vandaag in de haven en we gaan er op voort borduren.Waar is die &"é'"'ù$^ontbijttafel nu weer ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden