igor Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 goede morgen snoepje en de rest die nog wakker moet worden.gauw de ontbijtboel klaar zetten, het wordt weer een schiterende dag dus maar vroeg beginnen met de plannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 igormijn voetjes zijn weer heerlijk...voortaan elke week hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Ah...de ochtendploeg al wakker zie ik Beide lekker geslapen?En jij Snoep met een big smile nog van wat juf gisteren zei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 snoepje zolang jij niet drinkt doe ik dat 1x per maand. maar het is wel een pokkeeind fietsen hoor. zit je nu in een andere roes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 ik slaap tegenwoordig als doornroosje zogauw ik zit of lig ben ik vertrokken. een mens moet toch een keer uitgeslapen zijn??? (van de week viel ik op een kruk in slaap nee ik viel er niet af) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 shahet heeft wel goed gedaan..en moet daar ook aan blijven denkendat ik dan weer zo rot moeder wordt....dat mag niet meer gebeurenverder alles goed met joufleurtje...lekker blijven zeuren hoor..snap jou heel goedvoel me eigen ook vaak een zeikert,,maar ga me niet anders voor doen dat ik me voeldan zeur je maar tegen mijn zoveel je wilt..je woon toch een eind hier vandaanigor mijn voetjes hebben dat elke week nodig....is goed voor je conditie dat fietsen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Igor...geslapen als doornroosjekan je wel gebruiken als je nu iedere week naar Snoepje kan fietsen mij iets te ver Snoepje dus ik laat die voeten aan Igor overSnoepje...ja wat kan een mens zo'n opmerking goed doen hè! - dan weer zo'n rot moeder- lees ik als: dan weer een moeder aan de alcohol..hier aan de andere kant van het beeldscherm alles goedik doe lekker mijn ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Goedemorgen iedereen,Vannacht naar gedroomd, over dingen die ik gedaan heb toen ik veel drank op had...weet niet wat ik hier mee moet...schaamte is er nog steeds..: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Goedemorgen Summer........en alvast de rest die zo wakker wordtNaar gedroomd over dingen die je had gedaan en je weet niet wat je hiermee moet....wat mij betreft bij jezelf denken dat je het in de toekomst in ieder geval niet meer zo wilschaamte...kan nog even blijven maar des te langer je niet meer drinkt des te meer gaat dat vervagendus ook voor vandaag....neem de eerste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Summer dromen houdt in dat je dingen verwerkt (hebben ze mij wijsgemaakt) dus je er niet zo druk om maken. maar wel in je achterhoofd houden dat je je raar gedraagt als je drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 zou bolletje de computer ondertussen al weer heel hebben???en YYYYYYYYvvvvvvoonnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeee opstaan. het is schitterend weer. nee ik ben gisteren naar de sportschool geweest ik ga vandaag lekker met K&B een flinke wandeling maken in het bos. ga je mee. het gaat wel in flink tempo dus goed voor de spekrolletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 drie op een rij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Goedemorgen allen,Het voelt net alsof ik drie maanden geslapen heb.Hierbij een rustige starter van de dag: NB Penny Lane is een straat in Liverpool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 nou marc dan zul je wel goed uitgeslapen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 eventjes rennen....................................de douche is bezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Goeie morgen allemaal,wakker worden!!! Zonnetje schijnt en de vogeltjes fluiten. Kort nachtje geslapen, maar dat loopt wel los. Op naar dag 5:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Hihi, goeiemorgen allemaal...Ik ben eindelijk wakker Igor.. Moet niet gekker worden ook met dat slapen... als ik niet vroeg hoef te beginnen slaap ik een gat in de dag.... zo zonde van dat mooie begin dat het schemert.../Tis inderdaad al weer een heerlijke dag... straks snel ff douchen (jajajaja, NA Igor dus..)/ EErst maar een bakkie halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 GoedemorgenVroeg he !!Veel te doen vandaagFinancien regelenWil een nieuw ontwerp uitwerkenDan moet ik toch maar eens dat nest uitkomen smorgensStraks nog wel even slapen want vanavond dansen en anders flip ik aankomende nacht weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 goeiemorgen mensen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Woman, ik weet niet wat ik zie: 8.08 uur,ook goed geslapen wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Jane ........en ook de anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 yvonne jij mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Goedemorgen allen, het wordt inderdaad een mooie dag. Dag 5 voelt goed! Ik heb genoeg afleiding en toch voel ik mij soms alleen, raar. Ben erg met mijzelf bezig en hoe dingen gelopen zijn en weet dat ik niet terug mag vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Mooi Janhoe bewuster alleshoe beteren ja met jezelf bezig,in de drankjarennog meer, toch?Mijn wereldje is na 3 jaar eindelijkaan het uitbreiden; ik heb meer ruimtein mezelf nu en laat nu ook anderen weer toe.Voelt goed, en het had niet eerder gekund,dus take your time! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Dank voor je reactie jane. Ik ben inderdaad veel bewuster bezig met mijzelf en zie hoe ik veel ontlopen heb. Voel me wel ook echter en dat voelt goed. Ga een foto ophangen van mijzelf van jaren geleden, met al wat ik was. Motiveert denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden