Spring naar bijdragen

Donderdag 21 april


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

leuk Lenie, ben nog even aan het ''zoeken'' wat ik met m'n vrije tijd aan moet, hou wel van sporten ,lezen en forum bezoeken,maar zal toch meerdere dingen moeten gaan ondernemen, hoop tijd over nu ik niet drink/herstellende ben van drank/bezig ben drank te halen etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoef morgen alleen maar in de ochtend te werken, dan s'middags vrij en zaterdag en zondag ook, refusal al geslikt, want zoveel vrij, dan moet ik ''oppassen'', misschien een idee om plantjes te gaan halen morgen!
ben vandaag nog steeds suf, 2 nachten al slecht geslapen :( zit nu wel in de tuin,maar komt niets uit mijn handen, nog maar een kopje koffie zetten, straks werken tot 20.30u en dan de Passion kijken op tv

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Gaby

leuk Lenie, ben nog even aan het ''zoeken'' wat ik met m'n vrije tijd aan moet, hou wel van sporten ,lezen en forum bezoeken,maar zal toch meerdere dingen moeten gaan ondernemen, hoop tijd over nu ik niet drink/herstellende ben van drank/bezig ben drank te halen etc.




heb je een tuin??
ga lekker groenten en kruiden kweken....als je dat zo leuk vind.
ik heb maar een balkonnetje...maar ga driftig aan de gang hoor met m'n potten!!!
( skeult ok weer in de knip hey?) hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk he plantjes.

Ik ben dit jaar begonnen met wat groente. En tot nu toe gaat het heel goed. Tomaatjes ga ik ook doen.Ik heb er een kasje voor geknutseld. Paprika kan er misschien ook wel bij.

Lenie, las dat je het zwaar hebt. Er komt die eerste dagen ook veel op je af, naar boven. Veel nieuwe indrukken. Zo voelde het bij mij. Ik probeerde er zo weinig mogelijk mee te doen. Gewoon even laten. Dat is best lastig hoor. Bezig blijven is wat dat betreft heel goed. Wat ik ook deed was wandelen of fietsen als ik even moeilijk zat.

Het wordt wel minder dat gevoel. En je kan trots zijn hoor 6 dagen is heel wat. Ik was na een dag of 10 denk ik over een punt en toen werd het voor mij makkelijker. Ik hoop voor jouw dat dat punt ook snel komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,
Ik kom ook even om het hoekje kijken.
Ben al een paar uur in de tuin bezeg,
Het is zulk lekker weer.
Maar...... begin een beetje trek te krijgen.
Oeff.... zo vroeg in de middag al.
@Lenie, ik zag dat jij het ook moeilijk hebt nu, misschien is het beter dat hier op te schrijven in plaats van bij zuurpruim.
Het is n. geen zeuren wat je doet hoor!!!
@GAby: nieuwe hobby: veel de tuin in??? Ik zou wel een draadje tuin op willen zetten.
Het is ook goed om buiten te zijn.
@Bako: van harte gefeliciteerd met je kleinkind!! Maken moeder en kind het goed? Ik hoop het voor je.
Tot slot voor nu:
@ Soothe: lekker op je balkonnetje gezeten??
Vind het ook een beetje lastig om hier zo namen te noemen.....
Als ik dat doe dan sla ik er ook heel veel over....
Maar ik doe maar wat op DIT moment mij invalt, maar ik lees met iedereen mee!
O, ja
@ Tine: hoe gaat het tot nu toe vandaag???
Nog te vroeg voor soep nu, maar ik ga ice-tea drinken.
Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel gewone biet. Verder wortel tuinbonen (gaan super) peulen pronkbonen en spruiten. Ik heb geen ruimte meer. Of moet nog een stuk gras omspitten. Misschien volgend jaar. Of als de tuinbonen klaar zijn. Die schijnen vroeg rijp te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rae, over de AA:
Ik ben eens een keer of 10 naar een groep geweest en als het knuffelen en handjes vasthouden was geweest was het bij 1x gebleven voor mij, iek. Daar was echter geen sprake van, er werd per keer een van de 12 stappen gedaan waar iedereen op zijn eigen manier iets over kwijt mocht als je dat wilde. Een regel was om te luisteren en geen commentaar te geven, tenzij er om reactie werd gevraagd. Dat vond ik heel bijzonder, waar maak je dat nog mee. Sommige mensen hadden niks met God, anderen wel, dat kon gewoon gezegd worden en op eigen manier ingevuld. Na 10x had ik het wel gezien, toch zullen sommige mensen en sommige verhalen me altijd bijblijven en ben ik blij dat ik dat heb meegemaakt.
Je zou van tevoren kunnen bellen naar een paar groepen en vragen hoe het er daar aan toe gaat.
ALs je met tegenzin gaat hou je het niet vol. ALs je er wel iets uit kunt halen, al is het maar 1 verhaal of 1 uitspraak per avond, of dat je je eigen verhaal kwijt kunt, dan heeft het zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, heb eindelijk een afspraak gemaakt met een AA groep. De persoon aan de foon zei dat ik gewoon nu moest stoppen, maar heb gezegd dat ik toch nog tot het einde ga vandaag. Is nu eenmaal mijn persoonlijkheid. Alles of niks. Borderline heet dat. Maar ben blij dat ik de stap gezet heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...