Spring naar bijdragen

vrijdag 22 april


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen luitjes, vanuit de haven met weeral een erg fris hoofdje.
Al veel met de motor getoerd dankzij het erg goede weer en zondagochtend vertrek ik vlak na de nachtdienst voor enkele dagen Londen . Er zijn ergere dingen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,
Wat een vroege vogels weer. Gister de fout in gegaan en baal daar enorm van. Een glaasje dacht ik, maar dat werd een hele fles... Werd weer eens een beetje overmoedig. Gaf mezelf weer een excuus om te drinken. Nu goed kwaad op mezelf. Manlief trekt dit niet meer. Dit is mijn laatste kans.. Iemand nog tips?
Liefs Nien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Will. :heart:


nien, gisteravond was op tv bij Pauw en Witteman een schrijfster van het boek: Vooruit, nog eentje dan. Ik ben haar naam vergeten. In het boek heeft ze een hele rij opgenomen van de keren waanneer mensen zeggen: vooruit, nog eentje dan.
En er staat vast ook in waarom eentje bijna alktijd twee of drie of meer worden.
Vandaag maar weer opnieuw beginnen? Je kunt meedoen met ons paaspact.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Rekel en Nieneke.

Tja meis ik denk dat je zelf wel weet hoe je het de volgende keer moet doen hé?
Voor je gaat drinken, dit aangeven op het forum. Ik heb dat ook gedaan en als men je dan kan helpen om niet te gaan drinken, is dat gevoel dat je jezelf hebt overwonnen, echt heel fijn.
Als jij de keuze maakt om te gaan drinken, dan gelijk hier komen dan wordt de zucht bij de kiem gesmoord. als je een uur langer wacht wordt het al moeilijker, en op het laatst heb je de kracht niet meer om te komen omdat dan de zucht erg gaat overheersen.
Heb je je al gemeld bij het paaspact? Kom op meid je kunt het. Er is nu zoveel op het spel. Je huwelijk gaat naar de knoppen. Probeer dat te voorkomen.:heart:

Moet zo werken lieve kanjers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx mupke en fleurtje,
Ik denk dat ik inderdaad een hele tijd alle alcohol moet laten staan. Had gehoopt dat ik af en toe een wijntje zou kunnen nemen, maar nee dus. Is ook veel te vroeg om dat te denken. Ik ga de aflevering even terugkijken. De paaspact? I'm in! Waar schrijf ik me in?
Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hiersé, ons mupke , fleurtje, bolliewollie, igor en zo veel andere nog. :heart::sun:

Camdentown ?? Nooit van gehoord, een gat in mijn cultuur ?? We gaan zeker naar euh......... weet het al niet meer, iets met market en middleton of zoiets.

Nien, be carefull, na mijn laatste kans (eigenlijk voor maar afin) alles kwijtgespeeld. Antabus of refusal beginnen slikken. Heeft mij er 80 dagen van weerhouden te drinken, en zou langer kunnen zijn geweest, maar het lot heeft daar anders over beslist :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde ook op het forum komen, maar mobieltje zonder internet... Gister een rechtzaak gehad en ben 2,5 maanden mijn rijbewijs kwijt... Wilde mezelf troosten geloof ik en van 1 kwam meer. Vandaag een nieuwe start en weer proberen mijn positieve gevoel terug te krijgen. Kan ook niets halen zonder mijn pinpasjes, die heeft mijn vriend meegenomen naar zijn werk.
Nieuw begin, genieten van het mooie weer. Spreken jullie trouwens wel eens in reallife af?
Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Damn ben jaloers Will..Nog maar twee keer in Londen geweest maar vond het echt de moeite! Superleuk daar..
Oppassen bij het oversteken hé. Je weet dat ze daar van den andere kant komen toch ;)

Zelfs na een tijdje is het niet zeker of je minderen kan Nien. Het vraagt heel veel wilskracht en kan een gevecht worden.
Josje heeft dat goed aangepakt volgens mij. Is eerst drie maanden volledig gestopt om bepaalde patronen te doorbreken. Na drie maanden zijn die natuurlijk nog niet helemaal verdwenen maar een periode volledig droog staan lijkt mij een goed begin.
Je kan het best meid!!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Camdentown ken ik ook niet, voor mijn tijd misschien ;) ?
Ik wil dit stoppen voor ik mijn laatste kans heb verspilt. Ben noog nooit zo verliefd geweest en zie met hem eindelijk een toekomst. Dus waarom dit weggooien met die stomme alcohol??? Als ik weer in de verleiding kom meld ik me direct!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nientje waarom ga je geen Refu of Antabus slikken. Dan steunt je enorm. Als je trek krijgt, is het zo weer weg omdat je toch niet kunt drinken. Een wondermiddel hoor. Je moet het alleen innemen maar daar kunnen we je ook bij steunen. We hebben een draadje daarvoor. Heb je daar wel eens gekeken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Camden Town is een innerlijke wijk in het noordwesten van Londen , Engeland , en de centrale wijk van de London Borough of Camden . Het is gelegen 2,4 mijl (3,9 km) ten noord-noordwesten van Charing Cross en is een van de 35 grote centra die in het London Plan . [ 2 ] Het was ingericht als een woonwijk van 1791 en was oorspronkelijk een deel van de heerlijkheid van Kentish Town en de parochie van St Pancras , Middlesex . De stad werd een belangrijke locatie tijdens de vroege ontwikkeling van de spoorwegen en is ook gelegen aan de London Canal netwerk . Haar industriële erfgoed heeft plaats gemaakt voor de detailhandel, toerisme en entertainment, waaronder een aantal internationaal vermaarde markten en poppodia die sterk geassocieerd zijn met alternatieve cultuur .

Je gaat vast daar naar de markt will :D :D. Moet je geweest zijn..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ingeschreven voor de paaspact.
Kat 1 en kat 2 zijn een maraton door het huis aan het rennen, die geven me nu wel wat afleiding. Vanmiddag maar lekker een stuk lopen, mooi weer geeft ook afleiding. Gister de avond verpest dus vanavond maar even goed maken denk ik. Zo'n terugslag is misschien even goed om weer te weten waarom ik niet meer wil drinken...
Fleurtje, jij bent geen nederlandse dame dus? Zijn er hier meer die vanuit andere landen op het forum zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...