Spring naar bijdragen

vrijdag 22 april


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
witte

Nee hoor Mup ik vind t helemaal niet zo heel gek.


Das misschien wel gek dat ik daar als minderraar zo een mening over heb.




Je hebt al zoveel geleerd hier en je was al zooveeel geminderd.


Dat 0 misschien zelfs wel een bepaalde rust geeft nu.


Zoiets???



zoiets ja. :) Ik weet niet of het zo blijft natuurlijk. Ik stel me toch voor dat ik evengoed momenten ga krijgen nog dat ik het wel moeilijk ga vinden. Nu heb ik af en toe een moment van weemoed. Alsof ik iets dierbaars kwijt ben. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Witte, van tijd tot tijd ga ik ook naar de AA,

vond dit nog;

Onbestendigheid is een bron van harmonie. Als jij je er niet tegen verzet, heb je vrede met de werkelijkheid."
Veel mensen voelen zich slachtoffer van wat hun overkomt in het leven: verlies van een baan, een relatie die strandt. Een heleboel dingen zijn ook niet 'eerlijk', maar gebeurtenissen vallen of staan met hoe je ermee omgaat. Als je nu kijkt naar de omstandigheden van je huidige leven, kun je dan accepteren dat je zelf een aandeel hebt in wat jou is overkomen. Of zie je jezelf als slachtoffer. Pas op het moment dat je inziet en accepteert dat je zelf, bewust en vaak onbewust, een belangrijk aandeel hebt gehad in jouw leven zoals het nu is, dan geef je jezelf ook de macht om de omstandigheden te veranderen. Acceptatie betekent geenszins dat je dingen niet meer kunt veranderen, maar dat je handelt uit verbondenheid met dat wat is. Je tegen de stroom verzetten of erin meegaan is een keuze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou tijd misschien om een dierbare band met iemand van hier op te bouwen dan
als je die nog niet hebt Mup.
Zomaar een ideetje hoor, misschein heb je die al.
Ik denk er zo aan, omdat het soms idd lastig kan worden. Hoeft niet perse natuurlijk..
ODAT one day at the time....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb ik wel aan gedacht Witte. Maar dat vind ik ook wel lastig hoor. Ik wil een ander niet lastrig vallen met mijn problemen. Als die er zijn meld ik dat liever hier op de dagdraad zodat niemand zich speciaal aangesproken hoeft voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je dan niet beter morgen een meeting op gaan zoeken morgen
want je klinkt zo krachtig, dat je misschien gaat drinken
Gewoon uit voorzorg Gaby...
En toen ik Igor haar berichtje las over zet dan alvast een emmer klaar
Dat moet je toch niet willen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie keus Wijffie om op een moeilijk moment
niet de moeilijke plek op te zoeken.


Mup
:)


Gaby, hier mag je juist wel zeuren, geloof me daar is het forum juist voor opgezet
Voor mensen die het moeilijk hebben als ze geen borrel kunnen/willen nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmmmmmmmmm......... dit zal er ook wel bij horen, leren om te gaan met tijd, en dan nuchter, vaak over gelezen, veel over gehoord, en nu moet ik het doen, en...... zo moeilijk

maar zal actie moeten gaan ondernemen, met zeuren los ik niets op, verdorie zonde van de tijd,

ik weet het,ik weet het :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks is voor niks, ik had vanochtend blijkbaar een vermoedde dat er een woordenwisseling zou komen tussen mijn elfje en duiveltje op mijn schouders. :D
Klokslag 2 uur voor einde werktijd kwam de discussie hoor! :D Tuurlijk heb je wel een pintje verdient! :D
Mooi dat ik gezegd heb dat ik vandaag niet drink. ;)
Elfje won en ik heb heerlijk na werktijd buiten zitten genieten van de stilte en de katten om me heen. En zitten te denken dat het leven nuchter eigenlijk wel super tof is. :rose:

Zo en nu ga ik poetsen ofzo, want ik bulk weer van de energie dus maar beter mijn tijd nuttig gebruiken dan uren woelen in mijn bed. Aaaah de katten attenderen mij op het feit dat er nog teken inspectie gedaan moet worden. :D Poehé haal er tegenwoordig de meest werkwaardig kleuren vanaf, blijkbaar doen teken ook aan mode ofzo. Bruin, roodbruin, paars, wit en grijs haal ik er vanaf.

Tot de volgende!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...