witte Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Truste Fleurtjeenne ik heb genoten vandaag van je postings;)Als ik je niet meer zie, fijne paasdagen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeIdem dito lekker kippetje I lov' it when you talk dirty to me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Fibo, Gaby bedankt! Ik wou dat ik iedereen kon helpen, ben nu al blij als ik mijzelf kan helpen met jullie support.Hier nu uitloggen, morgen dag 8! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Fibo, Gaby bedankt! Ik wou dat ik iedereen kon helpen, ben nu al blij als ik mijzelf kan helpen met jullie support.Hier nu uitloggen, morgen dag 8! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Zooo deze week pakt niemand je meer af Jan.GefeliciteerdSucces met dag 8Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 quote: Originally posted by: witteNee hoor Mup ik vind t helemaal niet zo heel gek. Das misschien wel gek dat ik daar als minderraar zo een mening over heb. Je hebt al zoveel geleerd hier en je was al zooveeel geminderd. Dat 0 misschien zelfs wel een bepaalde rust geeft nu. Zoiets??? zoiets ja. Ik weet niet of het zo blijft natuurlijk. Ik stel me toch voor dat ik evengoed momenten ga krijgen nog dat ik het wel moeilijk ga vinden. Nu heb ik af en toe een moment van weemoed. Alsof ik iets dierbaars kwijt ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Heel goed hoor Jan. Help jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 ja Witte, van tijd tot tijd ga ik ook naar de AA,vond dit nog;Onbestendigheid is een bron van harmonie. Als jij je er niet tegen verzet, heb je vrede met de werkelijkheid."Veel mensen voelen zich slachtoffer van wat hun overkomt in het leven: verlies van een baan, een relatie die strandt. Een heleboel dingen zijn ook niet 'eerlijk', maar gebeurtenissen vallen of staan met hoe je ermee omgaat. Als je nu kijkt naar de omstandigheden van je huidige leven, kun je dan accepteren dat je zelf een aandeel hebt in wat jou is overkomen. Of zie je jezelf als slachtoffer. Pas op het moment dat je inziet en accepteert dat je zelf, bewust en vaak onbewust, een belangrijk aandeel hebt gehad in jouw leven zoals het nu is, dan geef je jezelf ook de macht om de omstandigheden te veranderen. Acceptatie betekent geenszins dat je dingen niet meer kunt veranderen, maar dat je handelt uit verbondenheid met dat wat is. Je tegen de stroom verzetten of erin meegaan is een keuze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Nou tijd misschien om een dierbare band met iemand van hier op te bouwen danals je die nog niet hebt Mup.Zomaar een ideetje hoor, misschein heb je die al.Ik denk er zo aan, omdat het soms idd lastig kan worden. Hoeft niet perse natuurlijk..ODAT one day at the time.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Daar heb ik wel aan gedacht Witte. Maar dat vind ik ook wel lastig hoor. Ik wil een ander niet lastrig vallen met mijn problemen. Als die er zijn meld ik dat liever hier op de dagdraad zodat niemand zich speciaal aangesproken hoeft voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Daarom zei ik t ook kippetje...i dond talk dirty:DGoed om hier te oefenen ook misschien, voor real:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Kun je dan niet beter morgen een meeting op gaan zoeken morgenwant je klinkt zo krachtig, dat je misschien gaat drinkenGewoon uit voorzorg Gaby...En toen ik Igor haar berichtje las over zet dan alvast een emmer klaarDat moet je toch niet willen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Ik heb wel wat pb contacten hoor. Maak je maar geen zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 ben al het 1 en ander aan het opzoeken Witte, dankjewel, wil ook eigenlijk niet zeuren, moet gewoon alles accepteren, het is immers zoals het is.....wat zeggen ze ook weer/ Komt tijd komt raad, en het is zo weer maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Knap gedaan Wijffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Goed van je Wijfie! Morgen kan je weer blij opstaan omdat je deze dag weer droog gehouden hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Goeie keus Wijffie om op een moeilijk moment niet de moeilijke plek op te zoeken.MupGaby, hier mag je juist wel zeuren, geloof me daar is het forum juist voor opgezetVoor mensen die het moeilijk hebben als ze geen borrel kunnen/willen nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Zal ik nog iets grappigs vertellen? Vroeger ( ) was mijn bijnaam Kippetje. Iedereen noemde me zo. En nu hier weer. Ik had het al verdrongen geloof ik. Net kwam het opeens weer bij me in gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Wat grappig he, alsof het dan zo moet zijn ofzo.Maar waar komt kippetje nou in godsnaam vandaan, dat vraag ik me dan weer af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Dat ga ik niet vertellen Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 gggggrrrrrrrrr dat wist ik Mup (kon t proberen toch:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Zal ik als goedmakertje je dan maar een bossie teruggeven? :present::present::present:Ik ga slapen. Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Neee eens gegeven blijft gegeven Heintjetruste ik log ook uitLaterzzzzzzz allemaal en geniet morgen van het mooie weer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 mmmmmmmmmm......... dit zal er ook wel bij horen, leren om te gaan met tijd, en dan nuchter, vaak over gelezen, veel over gehoord, en nu moet ik het doen, en...... zo moeilijkmaar zal actie moeten gaan ondernemen, met zeuren los ik niets op, verdorie zonde van de tijd,ik weet het,ik weet het :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Niks is voor niks, ik had vanochtend blijkbaar een vermoedde dat er een woordenwisseling zou komen tussen mijn elfje en duiveltje op mijn schouders. Klokslag 2 uur voor einde werktijd kwam de discussie hoor! Tuurlijk heb je wel een pintje verdient! Mooi dat ik gezegd heb dat ik vandaag niet drink. Elfje won en ik heb heerlijk na werktijd buiten zitten genieten van de stilte en de katten om me heen. En zitten te denken dat het leven nuchter eigenlijk wel super tof is. Zo en nu ga ik poetsen ofzo, want ik bulk weer van de energie dus maar beter mijn tijd nuttig gebruiken dan uren woelen in mijn bed. Aaaah de katten attenderen mij op het feit dat er nog teken inspectie gedaan moet worden. Poehé haal er tegenwoordig de meest werkwaardig kleuren vanaf, blijkbaar doen teken ook aan mode ofzo. Bruin, roodbruin, paars, wit en grijs haal ik er vanaf.Tot de volgende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden