fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 *dubbele posting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Eergisteren bij een chocolatier geweest in brugge. Vroeg hij of ik nog iets wilde. Nou ja, eigenlijk wel. Wou mijn handen es diep in die chocolademachines steken die daar in de winkel stonden te draaien. Mocht niet. Egoïsten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 En 't was witte chocola! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Ze hebben gelijk haantje...wie weet waar jij allemaal met je handen aan hebt gezeten...Dat is niet hygiënisch hé.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 En ik ben geen, let op!!! G E E N gierige pin! Ik heb reuzetrek in roken. Al vanaf dat ik vanmiddag achter iemand op het terras zat die zat te roken. Ik had zelfs al geteld of ik genoeg contant geld had voor een pakje. Gelukkig niet. Bij de cafetaria hier hebben ze geen pinbetaling. En ik weiger er ver voor te gaan rijden naar een bezinestation 10 km. verderop!!!! Zo, ben het kwijt hier, Helpt geen ene **dinges** mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Witte chocolade is geen chocolade zei mijn pa altijd. Nu ja..dat zei men pa niet echt maar vind het mooier klinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 * ok pc doet weer gek...weer een dubbele posting Natuuuuuuuuuurlijk ben je niet gierig mups Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 quote: Originally posted by: RaeEergisteren bij een chocolatier geweest in brugge. Vroeg hij of ik nog iets wilde. Nou ja, eigenlijk wel. Wou mijn handen es diep in die chocolademachines steken die daar in de winkel stonden te draaien. Mocht niet. Egoïsten Jakkes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeWitte chocolade is geen chocolade zei mijn pa altijd. Nu ja..dat zei men pa niet echt maar vind het mooier klinken Witte chocola is vies. Je kunt net zo goed in een pakje boter happen. Bah bah bah!!! Ik ben een beetjw humeurig. Valt het op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Fleurtje, er zit weer een echo in je toetsenbord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Mij niet Sinds wanneer ben jij gestopt met roken? Heb ik weeral gemist zeg..Doe je het au naturel of neem je er iets voor. Ik heb wel eens kauwgom gebruikt en dat ging best goed. Leek wel op een koe maar soit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Ik weet het marc .Vervelend iets..weet niet waar het van komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Ook vorige week Fleur. Ik doe twee dingen tegelijk.Nu weet ik wel dat men hier altijd zegt dat dat niet kan of niet verstandig is. Maar ik ben nogal eens eigenwijs he? Daarom zit ik hier ook. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Fleurtje, als ik al jou berichten dubbel moet lezen slijt mijn brildaardoor extra snel. Ben jij voor zoiets verzekerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Hela daar jij Fleur ding, hoe weet jij waar ik met mijn handen gezeten heb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 SSSStt RAE niet vertellen, ik heb net piza achter de kiezen.ik heb nog twee chocolade hazen hier staan en twee kuikentjes, ik heb er niet echt behoefte aan nu. liefhebbers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 quote: Originally posted by: Mupke[/i Witte chocola is vies. Je kunt net zo goed in een pakje boter happen. Bah bah bah!!! Ik ben een beetjw humeurig. Valt het op?Nee joh ben je gek. Hoe kom je daar nu bij? Niks in de gate hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 quote: Originally posted by: Raehoe weet jij waar ik met mijn handen gezeten heb! Nou ik wil niet al te veel zeggen maar ook ik vind het hier behoorlijk meuren hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Ik ga wel op de bank chagerijnig zitten zijn.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Hups de Marc wil er al geld uitslaan se...zo typisch Hou wel van je 'ik doe lekker hoe ik het wil' houding Mups. Ik denk er ook aan te gaan stoppen. Maar niet op pure wilskracht. Voor dat wil ik best wat liggen kauwen in het beginTja Rae...Misschien was jij je handen niet na een toiletbezoek of peuter je in je neus..krab je aan je kruis of in je haar. Misschien voel je regelmatig onder je oksels of je wel zweet ofzo...weet ik veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 mupke humeurig :wacko: hoezooooooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 fleur volgens mij haalt hij het smeer tussen z'n tenen vandaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 ja rae vertel eens waar je aan heb gezetenof ben je vanmiddag bij fleur op bezoek geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 ik durf te wedden dat hij nog voetschimmel heeft ook nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Snoepje!!!! Mij overleeft ie niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden