Houtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Borretje,Misschien is het nuttig om voor jezelf op te schrijven (heb je een alcoholdagboek van AdB?) hoe het nu KWAM dat je gedronken hebt.Alleen maar op jezelf mopperen, en zeggen dat het geen nut heeft, dat weten wij ook wel,maar wat was de aanleiding, de situatie (hoeft niet hier, gewoon voor jezelf), wat voelde je daarbij,en welk gevoel wil je eigenlijk "niet voelen".Ik weet ook wel dat het niet geholpen heeft hoor.Maar het is nuttiger om te bedenken, als dit wéér gebeurt, als dat gevoel weer komt, of er gebeurt iets dergelijks,wat je dan voor alternatieven hebt in je gedrag/handelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Inderdaad Borrie, bek op het stuur en gaan met die banaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Is toch normaal dat mensen zoiets vragen? Uit een ander zijn ervaringen leert men.Irritant misschien die vragen maar je drinkt dan ook plots uit het niets na 140 dragen droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Aha Rae! Ik heb je gezien...Hoe was je dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 En weg is ie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Ik irriteer me wel een beetje.De buren zitten met het hele gezin buiten te barbecuen mét de tevee aan buiten. Dus behalve dom gegiechel en vieze barbecue rook mag ik ook genieten van voetbalwedstrijden en andere tevee programma´s.Nou jaIk heb ook wel eens de muziek hard. Ofzo ietsZo maar even op de fiets naar buiten, balletje gooien met de hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 De tuinslang Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Ja morgenmiddag wel. Zo maar weer even op de fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Ik denk het Sowhat...en ik ben nog wel aardig geweest de laatste dagen Een klap voor je kop se borretje..zo zit dat verstand weer waar het hoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Ik ga iets om te eten zoeken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Hoi Bor, Was absoluut niet de bedoeling 'goede raad ' te geven (omdat ik die niet heb), maar omdat ik zelf zo vaak in opnames zat, hoopte ik dat het misschien kon helpen te schrijven, schrijven, en en nog es schrijven. Bij lotgenoten. Praten helpt. Sorry als ik anders klonk. Liefs, Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeIk ga iets om te eten zoeken.. Paaseitjes? Dat doen wij hier in holland op paasochtend al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Ha die Bor, ga goed he?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Is iedereen nou paaseitjes aan het zoeken? Ga ik nog even bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Ik ... BANG VAN FLEUR!!??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Natuurlijk ben je dat ff verder zoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 fleur de pizeria is wel open vandaag heb nog wel een stukje over hoor. als je wilt druk ik hem wel door het draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Heel lief van je Igor maar ik heb net de laatste suikerwafel gevonden..Nen platgeperste pizza zegt me niet zo veel . Een pizzaworst..hmm..misschien een gat in de markt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Iemand zin in chocola? Wel snel zeggen anders is alles voor moi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Alleen pure chocolade voor mij astemblief Of er moest praliné inzitten of nootjes dan mag het ook een ander kleurtje hebben.ze zijn al op zekers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Gadversamme!!! Ze is stil!!!Je bent het allemaal snel in je mond aan het proppen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Gierige pin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeGadversamme!!! Ze is stil!!! Je bent het allemaal snel in je mond aan het proppen hé? :D Nee hoor schatje, de praline-eitjes heb ik nog. Die lust ik nl. niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Nog zooooooooo lekker! Geef maar hier die handel..Fleur weet daar wel raad mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden