Spring naar bijdragen

Zondag 24 april 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moest weer even teurglezen. Goed dat je je toch weer meldt GewoonErik! Vandaag weer een nieuwe start?
Lenie en jan, hoe gaat dag 9? Knap hoor, ik ben weer op dag 3 gelukkig gaat het nu goed. Wil me niet meer uit het veld laten slaan, niet meer beroerd wakker worden en me afvragen hoe de vorige dag is geeindigd... Voel me nu goed, alleen steeds een hele droge mond, hebben meer van jullie daar last van gehad?
Geniet van de zon en de lentekriebels!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toch maar even een diazepam geslikt, zo gejaagd en onrustig van binnen, zou genoeg kunnen doen, maar weinig zin, vanavond denk maar naar de AA ,ben ik er ff uit, morgen gelukkig even werken, heb ik weer afleiding :)

lentekriebels? wil ik OOK!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi gezegd :)
Come what may gevoel, noem ik dat.

quote:


Originally posted by:
snoepje


normaal gesproken toen ik nog dronk..heeeel lang geleden..haha


jaagde ik iedereen altijd op..ontbijt op tijd,,dan weer dit en dat doen..en wat kregen we .....ruzie


nu doen we gewoon hoe het uitkom en waar we allemaal zin of geen zin in hebben


ja ik heb het al een beetje door


zo en nu ga ik douche:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi lenie,
Wel lekker dat je straks afleiding hebt, maar vind je het niet lastig nu bbq-en? Wordt daar meestal gedronken. Hopelijk veel plezier.
Jan, dan ben ik niet de enige met een droge mond, vond het al gek. Balen dat je alleen ben tot morgen. Andere afleiding zoekem dan maar, rondje fietsen? Nu stoppen met roken is misschien niet het juiste moment, dat zeg ik, haha. Net mijn laatste gerookt. Ik wil graag stoppen, maar weet ook dat dit misschien niet het juiste moment is, maar ja zonder geld kan ik ook geen sigaretten halen, dus een beetje overmacht. Ik spring zo op de fiets, even lekker een meertje opzoeken.
Fijne dag.
Nien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie sprak hier ooit van die leuke woorden,
Adam, of Kirky,
Als je last hebt van de paasblues, ga dan voor de spiegel staan en doe de paashaas na ???
Zoiets was het.

Ik ga zo mn tweede kopje koffie op mn erf drinken, met Zowie, en dan eens zien of ik ga beginnen met mn wallpainting.
Als het gaat gebeuren laat ik wel foto's zien van tussenstandjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tsja het blijft moeilijk denk, ik zelf heb toch soms nog het idee dat ik die onrust in mezelf alleen maar met drank kan temperen, dus ik drink allang niet meer voor de gezelligheid, sterker als het gezellig is taal ik er niet na, maar ja als ik alleen ben, en dat ben ik de meeste tijd :( maar 140 dagen droog heb ik nog nooit gehaald, vindt ik toch wel een hele prestatie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Bor, daarom schrik ik ook hoe sterk alcohol blijkbaar is, hoe dun de scheidslijn, maar ik kan wel tegen je zeggen, joh als dit je eerste weekend thuis is waarom kun je er dan niet vanaf blijven, terwijl je al zo lang droogstaat, zie wat er allemaal op het spel staat, maar dat is denk ik niets nieuws voor je, dat weet je zelf ook wel, ik probeer te begrijpen, waarom we het doen, is geen logica toch?

rot verslaving :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, bedankt voor het 'welkom terug' :) Zie dat ik niet de enige ben die voor de bijl is gegaan. Borretje: sterkte en probeer jezelf geen hopeloos geval te noemen en een beetje aardig voor jezelf te zijn ;)

Dat is het verraderlijke van alcohol: we weten hier allemaal dat we beter af zijn zonder, maar het lijntje tussen wel en niet drinken is soms heel dun...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...