Spring naar bijdragen

Zondag 24 april 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
bolletje

Zo Blondie, ben jij ff lekker wakker geworden met ruzie bij de buren? Kun je niet schreeuwen dat het pasen is?

Jan dat gevoel dat je nuchter bent, daar moet je nog ff aan wennen maar dan is het geluk zo overweldigend. Geen kater meer, je niet afvragen wat er die dag van te voren is gebeurd, uitgeslapen zijn, en echt kunnen genieten. Dat wil je toch nooit meer kwijt;)

Hup hup vooruit Mup. Douchen.

Ha Bolletje, ja inderdaad. Niet meer denken wat heb ik eigenlijk gezegd, waar ligt wat, waarom voel ik me zo rot, en zo schuldig etc. Ik ga dit helemaal vasthouden maar betekent dat ik voor het eerst in 20 jaar niet meer drink! Heel ander ritme. Nu alleen nog stoppen met roken en dan zijn we rond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan dat stoppen met roken komt wel, eerst het drinken aanpakken. als je teveel ineens van jezelf eist, krijg je het misschien moeilijk. Als je een hele tijd kunt genieten van de overwinning op de drank, dan denk ik dat het beter is om ook het roken aan te pakken. Je hebt dan al een heel fijn gevoel leren kennen van het stoppen met drinken. Dan ook weet je dat je het gevoel kunt krijgen als je stopt met roken.
Eerst maar heel trots wezen dat je dit gevecht gewonnen hebt.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Kom me na een ruime week maar weer eens melden. 10 dagen drinken achter de rug en elke dag een beetje meer :( voel me niet zo tof nu, maar laat deze mooie eerste paasdag een nieuw begin zijn :)

Ga me meer melden op de dagdraad, weekendpacts afsluiten en wil er helemaal voor gaan. Ik dacht na 2 weken droog dat ik het wel onder controle had: niet dus en zpals gezegd dan ben ik zo weer 10 dagen met drank verder....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, dat van die kaaskroket ... gaat nog. MAAR EEN HALFGEBAKKEN CURRYWORST!!!!???????? Nakende rukscheet! Dit is ongehoord! Ik ik ik, ehm, ik ga 2 kilo mosselen eten en doen alsof je naast me zit zodat ik je dan volledig kan negeren!!!! :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*??? :D :D Vloeken mag niet :angry:. Niet stikken in die mosselen hé knapperd...ik doe namelijk niet aan mond op mondbeademing :huh:
Ik zie je ook graag zenne ;)

Borretje :heart:. Het is me wat met Blondie hé...ijsjes eten..pfff...

Oei GewoonErik..Vandaag drink je dus lekker niet :). 10 dagen is wel ff...spijtig dat je niet eerder op het forum bent gekomen. Maar je bent er nu ;). Dus kom op!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...