Yvonne Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Goeiemorgen luitjes. De koffie staat door te lopen, thee staat te trekken. Heb de tafel gezellig gedekt , er is van alles, broodjes, lekker beleg en noem maar op. Ik heb de afgelopen dagen van meerderen hier gelezen dat er nogal tegen deze dagen wordt opgezien. Ik hoop dat het mee gaat vallen. Vandaag is het in ieder geval weer mooi weer.Probeer iets te gaan doen waar je plezier in hebt. Een eind wandelen, fietsen, misschien eens op de creatieve toer, of een kast uitmesten die je al tijden wlde aanpakken? In de tuin of op het balkon met een lekker boek en een pot koffie of lekkere thee naast je? In ieder geval wens ik iedereen een zonnige fijne dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 goede morgen yvonne.zullen we eieren voor ze gaan verstoppen in het bos? dan moeten ze maar eens flink zoeken en vervelen zich niet, het is er heerlijk koel. en de winnaar krijgt een verassing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 zo en dan doe me nu maar eens een bakkie leut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Komt er aan Igor , goeiemorgen HIhi, en wat mag die verrassing dan wel zijn? zeker een abonnement op de sportschool? Of een voettocht naar Rome?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 dat antwoord krijg je per pb anders is de lol eraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 en zeker de moeite waard toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Goeie morgen allemaal,Wat zijn we er weer heerlijk vroeg bij. Goed geslapen?Ik dacht ik ben de eerste, maar nee. Broodjes liggen in de oven:) verse jus, beschuit met aardbeien en niet te vergeten KOFFIE!Wordt weer een mooie dag! Lekker naar buiten vandaag om afleiding te zoeken. Dag 3 en ik ga ervoor!Liefs Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Hartstikke goed Nien.... inderdaad lekker naar buiten.. laten we maar genieten van dit weer, voor we het weten regent het misschien weer dagen achter elkaar... Igor: tis zeker de moeite waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Oh nien mag ik een beschuitje aardbei van je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Ja hoor, verkrijgbaar in het hoge Noorden Volgens mij blijft het tot juli dit weer, dus een hele lange tijd genieten van dit weer.Waar is het paaseieren zoeken . ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 heb je een beetje groot bos in de buurt nien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Bij Igor in het bos.... ze is vannacht al om drie uur op pad gegaan ervoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 quote: Originally posted by: NienJa hoor, verkrijgbaar in het hoge Noorden Gezellig NIen, ik woon ook in het hoge noorden dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Goedemorgen dames,Lekker geslapen jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 ik zag van de week ook de aarbeien in de winkel €4.-- voor een bakje is me toch te gekja een echte hollander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Vier euro voor een bakje aardbeien, dat doe ik ook niet hoor. Ik wacht wel tot ze iets goedkoper zijn.Maar ja, ik ben ook een Hollander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Goeiemorgen lieve Mup, ja, ik heb ook heerlijk geslapen. En het belooft weer een schitterendag te worden... Klopt Igor, zag de aardbeien ook staan.... heb voor het toetje een bakje gehaald... Zag ik op de terugweg 2 grote bakken voor dezefde prijs als dat ene bakje staan,Maar goed, de kinderen komen vandaag en wilde iets lekkers maken.... Ik denk dat de prijs nu wel heel snel naar beneden zal gaan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Gezellig Yvon. Ga je lekker buiten zitten met je familie? Je hebt wel een tuin toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Woon zelf niet in het hoge noorden, maar vriendlief wel. Zelf een noord hollandse. Geen idee of ze hier bos in de buurt hebben, maar volgens mij wel, even in de auto en je staat opeens in de middle of nowhere...Ze waren belachelijk duur, maar ja ik heb niet betaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Reken maar dat we buiten gaan zitten Mup, met dit weer moet je het er van nemen. De deur staat nu al wagenwijd open... heerijk. Ik duik trouwens de douche in nu. Dus Igor... niet rammelen he? En het duurt even langer dan normaal, want zal hem daarna even schrobben..dus straks wel de wanden even met het wissertje doen, niet vergeten hoor ... Tot straks.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Ik ga met mn paasontbijtje beginnen. De oven is op temp. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Ik ben even weg, duik even in het zwembad en dan een douche.Geniet van het mooie weer! Ik neem vandaag de eerste niet, lijkt me het beste plan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 doe ik yvon. roep je me even als je klaar bent dat niet iemand anders ervoor schiet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Goeie morgen leive kanjers.iedereen een heel vrolijk pasen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 voor jou ook een vrolijk pasen ( en de rest van het forum ook natuurlijk). ga je nog wat leuks doen vandaag? of lekker luieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden